Gezocht: jongeren die mee willen werken aan film-onderzoek

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Rockerduck » wo mei 13, 2009 11:15 pm

Dit is nu de tweede keer dat ik dit subforum ga misbruiken. Ik wil namelijk een oproep doen.

Voor een onderzoek van de Universiteit Utrecht ben ik dringend op zoek naar twee personen in de leeftijd van 18-25 jaar. Met hen wil ik graag een interview afnemen, dat zal gaan over de beleving en ervaring van films, met 'films en moraliteit' als thema. Het gaat niet om een toetsing van kennis, maar om ervaringen. Het interview zal ongeveer een uur duren en kan afgenomen worden op een tijd en plaats die voor de respondent het meest geschikt is. Echter, in verband met het verwerken van de resultaten moet het interview wel in de week van 11 mei of 18 mei plaatsvinden. Het interview zal, mits daarvoor toestemming is verleend, op bandrecorder opgenomen worden. De resultaten zullen echter anoniem verwerkt worden.

Wie mee wil doen, kan me via het mail-formulier van McDrake een bericht sturen.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » do mei 14, 2009 10:30 am

Kennen jullie die reclame voor sommige dingen zijn ze nog net even te klein, dat geldt nu voor mij :(
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » do mei 21, 2009 1:23 am

Dit topic mag dicht; de respondenten zijn al gevonden en de interviews al afgenomen.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » do mei 21, 2009 12:56 pm

Sluiten, Sluiten, Sluiten!!! :o :o :o :o
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten