Tijdsinterval om een nieuwe topic te starten

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Eider » ma jan 22, 2007 6:42 pm

Bedoel je het reageren op de verschillende topics?
Dus dat je bijvoorbeeld om 13:00 op "Laat je tekeningen zien" reageert, en om 13:00:25 op "Don rosa in het weekblad"?
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor Gyro Gearloose » di jan 23, 2007 11:39 am

Hans, wat mij betreft een uitstekend instelling. Ik denk dat Rockerduck het nl. bij het juiste eind heeft.

Daniel73, ik zou er niets aan doen.

Het is overigens niet zaligmakend, wat belet een spam bot om nieuwe topics aan te maken onder verschillende namen.
Gyro Gearloose
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 4:00 pm

Berichtdoor Daniel73 » di jan 23, 2007 11:30 pm

Ik heb de interval-functie gevonden. Die heb ik als test op 5 seconden gezet.

Vreemd genoeg geldt de interval-optie alleen voor leden. Bij gasten kan geen interval ingesteld worden. Terwijl van gasten, gezien spambots, het meeste te vrezen valt.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » di jan 23, 2007 11:35 pm

Rockerduck schreef:Ik denk dat het ingesteld is om te voorkomen dat mensen (of spammers) het forum gaan overspoelen met posts/topics.

Dat kan dus niet. Zelfs al zou ik het willen. Alleen leden moeten zich netjes gedragen, volgens de PunBB-software...
Volgens mij is dit nieuw. Ik meen me te herinneren dat de interval vroeger voor iedereen gold. Voor leden én gasten.
Ik begrijp niet waarom gasten meer zouden mogen dan leden. Je zou jezelf straffen als je lid werd.

Op Off Topic is een topic over PunBB. Misschien kan ik daar wat vragen en opmerkingen opsparen, om bij PunBB te melden.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten