Opmerkingen over andere gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr okt 02, 2009 7:33 pm

Heb je opmerkingen over andere leden? Zet het hier neer. Ik zou graag willen beginnen over Kwekje. Zijn bijdragen zijn oninteressant, dikgedrukt, slaan vaak nergens op. Kwekje, waarom doe je dit?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr okt 02, 2009 7:54 pm

Over Kwekje, hij is onzinnig bezig, heeft soms posts met de inteligente teksten 'Ja', 'Yeah' en hij kan niet tegen kritiek, plus hij blijft zeuren over het Dagobert album 76. Ik ben voor waarschuwingen, twee waarschuwingen 3 dagen geen toegang op het forum, daarna nog een waarschuwing de gene van het forum bannen
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Ei » vr okt 02, 2009 8:06 pm

Ei wil klagen over de gebruikers die zo klagen over Kwekje, dwars door alle topics heen. Kwekje schrijft wat in een topic en dat lijkt andere gebruikers het recht te geven om in datzelfde topic over hem te mopperen. Dan doe je er zelf ook aan mee!
Er lijkt op McDrake bijna niemand te zijn, die on-topic kan blijven. Laten we daar een topic over maken, over leden die altijd on-topic zijn. Zijn we gauw uitgekletst. Onder Donald gaat het over Mickey. Onder Mickey gaat het over Donald. En maar klagen over een ander.
Dus als we opmerkingen over andere gebruikers maken: wie vindt van zichzelf dat hij/zij wel goed bezig is?
Een onzinbericht kun je negeren. Maar een bericht over Mickey onder het topic Donald, daar raakt interessante informatie zoek.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr okt 02, 2009 8:58 pm

Ei, DVDU en ik merken alleen op dst wij de vervuiling van dat forum tegen willen gaan door onzin bijdrages te stoppen, liever offtopic over een disney onderwerp dan over wat kwekje doet!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Ei » za okt 03, 2009 4:16 pm

DuckBoy schreef:DVDU en ik merken alleen op dst wij de vervuiling van dat forum tegen willen gaan door onzin bijdrages te stoppen, liever offtopic over een disney onderwerp dan over wat kwekje doet!

Ei vindt vooral het off-topic gaan over een Disney onderwerp storend. Want waarom zijn er zoveel topics, als men toch vrijuit onder Donald over Mickey mag schrijven en andersom? :/

Ei vindt dat Kwekje zich een beetje als een hofnar gedraagt. Ei heeft wel om een aantal berichten kunnen lachen, tenminste. Het een en ander doet Ei een beetje denken aan Alberto Vermicelli van McDuck. Daar waren er klachten omdat Alberto's berichten een Italiaans accent bevatten. Ei snapt niet dat uitgerekend stripliefhebbers, die humor zouden moeten hebben, daar gefrustreerd om kunnen worden.

Kwekje's recente berichten bevatten soms een zijspoor over Dagobert album 76. Had men er niet over geklaagd, dan was het Ei niet opgevallen. Gevolg van de klachten is dat óók de klagers bezig zijn over Dagobert album 76. (En bij dezen ook Ei.) Hoe houdt dit op? Door te gaan deleten en bannen? Wie blijft er dan over?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DuckBoy » za okt 03, 2009 6:40 pm

Kwekje is af en toe wel grapppig, af en toe moet een grapje ook kunnen, Maar uit kwekje komt geen normaal woord!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za okt 03, 2009 7:28 pm

DuckBoy en Ei hebben beide gelijk. DuckBoy, want Kwekje is vervelend, en Ei, omdat typetjes zoals Alberto en Ui grappig zijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DuckBoy » za okt 03, 2009 9:04 pm

Ik vind Haan ook funny!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Kwekje » za okt 03, 2009 10:41 pm

DuckBoy schreef:Kwekje is af en toe wel grapppig, af en toe moet een grapje ook kunnen, Maar uit kwekje komt geen normaal woord!

Hmm.. :( Wat jammer nou toch dat er altijd maar geklaagd moet worden hé...

Allereerst : Ei ; Dank je wel dat je het voor me opneemt, dat stel ik heel erg op prijs :)

Ik maak graag grapjes :) Kijk; ik ben stripliefhebber, en dan moet je wel gevoel voor humor hebben toch :)

Anders kun je beter een verhaal gaan lezen over het wel en wee van de gestreepte postzegels gedrukt in Finland 1957.

Enne... Deze quote van (Hoe heet ie?) DuckBoy, dat slaat dan werkelijk nergens op. In één zin zegt ie 2 dingen over mij, namelijk : "Kwekje is af en toe wel grappig" en dan 8 woordjes verder in dezelfde zin: "uit kwekje komt geen normaal woord!"

Dat betekent dat Duckboy niet goed weet wat ie zegt :)


Oh ik weet het niet hoor maar duckfan van down under, als jij mijn praatjes niet leuk vind ga terug naar Australië, en datzelfde geld voor duckboy, trek een schone luier aan en zie ff door de vingers wat jij niet leuk vind.

Als het je WEL boeit reageer je erop en dat is júist wat duckboy en die andere vanuit down under doen !

Dan zou ík ook wel kunnen gaan beginnen over "Bannen" Want duckboy en die andere van down under vinden mijn bijdragen niet leuk:( (huil)

Kom op jullie! Neem een voorbeeld aan Ei.

Die zal ook wel wat ouder als jullie zijn.

Slaap lekker.

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » zo okt 04, 2009 12:00 am

Het probleem is, Kwekje, dat JIJ geen gevoel voor humor hebt. Je bent gewoonweg niet grappig. Je bijdragen zijn niet grappig. Weet je wie grappig is? Michiel P; die kan in een serieus betoog opeens een heel droge opmerking maken waarvan je dan helemaal krom kunt liggen. Ei kan ook grappig zijn. Dan heeft-ie weer zo'n creatieve manier gevonden om z'n kritiek te uiten dat je je af vraagt hoe-ie het toch bedenkt. Dat is grappig. Maar dat gebral van jou, dat kan iedereen, daar is niks grappigs aan. Ik kan ook door elk topic heen gaan lopen hossen en roepen: "hahaha ja ja leuk hè! blablabla!" zoals jij doet, maar wat is daar aan?

Neem nou zoiets als dit:
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=7

Dat is toch creatieve armoede? Dat is toch 100% spam? Daniel, doe ermee wat je wilt, je bent toch de enige moderator dus het is toch slikken of stikken voor ons. Je laat spammers altijd hun gang gaan, dus waarom nou niet? Maar kom dan niet klagen achteraf als mensen besluiten om McDrake links te laten liggen, want ik heb er zo weinig zin meer in. Als ik de naam 'kwekje' zie onder 'laatste bijdrage', dan kijk ik al niet meer. Wat jammer is, want op zich zouden er heel goede bijdragen van anderen vóór kunnen zitten. Maar ik kan het niet opbrengen door die brei van rotzooi en troep heen te waden.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DD » zo okt 04, 2009 11:50 am

Ik vind Kwekje ook irritant. Eerlijk is eerlijk.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor kwok » zo okt 04, 2009 12:17 pm

Om ff op kwekje te reageren. Dvdu en duckboy zijn ouder als jou. Kwa gedrag. En ik vind jou ook erg irri. Heb je niks beters te doen dan ons te irriteren.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor DuckBoy » zo okt 04, 2009 12:34 pm

Zo kwekje, alleen dvvdu en ik die jou irritant vinden? Rockerduck, DD en Kwok vinden dat ook. Kan dat nog toeval zijn?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor DuckBoy » zo okt 04, 2009 12:49 pm

En dan nog iets, Dvdu, kwok en ik worden door hem beschouwd als zeurende mannetjes, maar wat is hij zelf dan? Hij maakt zinlose opmerkingen wij verzoeken nog dwingen hem om er mee op te houden, en hij begint er opeens over dat we moeten gaan fietsen of zoiets! Daniel kan je echt niks tegen Spammers gaan doen na al klachten van vijf mcdrakers?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor huugduck » zo okt 04, 2009 1:28 pm

Sins kwekje er is bestaat het hele forum uit gebabel van Kwekje en het kritiek er op van andere Mcdrakers. Dat is jammer want het was een leuk forum en nu alleen maar spam dus vraag ik Kwekje doe normaal of ga weg.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten