Opmerkingen over andere gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Kwekje » di nov 24, 2009 12:12 am

Casper, hoe oud ben jij ?
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Caspar » di nov 24, 2009 8:44 am

14, hoezo? Te jong om mee te helpen aan een forum? (en 't is CaspAr met een A ;))
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Kwekje » di nov 24, 2009 1:11 pm

Nee hoor Caspar (sorry voor de verkeerde klinker) Ik vind het erg goed hoor op die leeftijd al een dergelijke functie op je te nemen :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Ei » di nov 24, 2009 5:27 pm

Caspar schreef:Of we regelen het zo dat ik de techniek regel en voor forumleden een aanspreekpunt ben op dat gebied, terwijl jij het forumbeheer regelt en zorgt dat iedereen zich gedraagt?

Akkoord. Als dit een tijd lang goed gaat, kan er eventueel meer worden samengewerkt. (Als je dat wil.)
Oke?

En Ei gaat zorgen dat Ei zich beter gedraagt. Minder veelschrijverij. Minder gemopper. Meer warmte. Meer aandacht voor het mooie, in plaats van alleen maar voor het lelijke.
Ei wil worden voor McDrake, wat Mickey Mouse is voor Disneyland. :P

De beste tijd van McDrake gaat nog komen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di nov 24, 2009 6:43 pm

Hoera! Ei heeft het licht gezien! Als Rockerduck terugkomt (maar dat mag hij zelf weten) en het Weekblad meer kwaliteit krijgt gaat alles perfect!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor admin » di nov 24, 2009 9:17 pm

Rockerduck komt volgens eigen zeggen niet meer terug op McDrake. Hij kan niet meer met het beheer door één deur. Rockerduck is het eens met Ei dat, als je het beheer niet vertrouwt, je beter ook niet op het forum kunt komen.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor kwok » di nov 24, 2009 10:08 pm

Snik
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Kwekje » wo nov 25, 2009 12:57 am

admin schreef:Rockerduck komt volgens eigen zeggen niet meer terug op McDrake. Hij kan niet meer met het beheer door één deur. Rockerduck is het eens met Ei dat, als je het beheer niet vertrouwt, je beter ook niet op het forum kunt komen.

"Het beheer niet vertrouwt" ? Dat snap ik niet...

Ik werd ook vaak gezegd irritant te zijn met opmerkingen die niet ontopic waren, en had ook zo m'n woordje klaar want dat is leuk en gezellig :)

Maar als hij niet meer terug wil komen wat dus zijn eigen keus is... Mmm... ja jammer, had ik in ieder geval niet gedacht.
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Mr. Happy » ma jan 18, 2010 11:50 pm

Kwekje schreef:...Ik werd ook vaak gezegd irritant te zijn met opmerkingen die niet ontopic waren...

De meeste van jouw opmerkingen die niet on-topic zijn ervaar ik ook zo :).
Mr. Happy
Member
 
Berichten: 86
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 4:44 pm

Berichtdoor Caspar » di jan 19, 2010 6:43 pm

Ik twijfelde al toen ik zag dat mr. 'happy' in dit niet zo vrolijke topic had gepost, en dit klopt inderdaad niet. Bovendien reageer je op een bericht van een maand oud en open je een hele discussie weer opnieuw. Niet erg aardig :).
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Rubberduck » di jan 19, 2010 8:51 pm

Uit topic 'DD 2010-03':

kwok schreef:Hee rubberduck ben jij rockerduck je praat zo als hem je post op late tijdstippen en je hebt het over of topic gezeur. O ja dit had rockerduck ook een keer gezegt!

Caspar schreef:En hij houdt net van als de echte Rockerduck van de kwelende Bob Dylan ('Like a roling stohohone!')!

Rubberduck schreef:Ook al is dit off-topic, ik moet echt even kwijt dat het ontzettend verboden is om de grote, geweldige, almachtige, onaanraakbare god Dylan te omschrijven als "kwelend". Laat ik het niet weer zien. En wie de overeenkomsten niet ziet tussen Rubber -en Rockerduck, is een beetje te laat uit zijn winterslaap gekomen.

DD schreef:Oftewel Rubberduck = Rockerduck. Welkom terug, het was hier saai zonder je :P

kwok schreef:Kwok heeft het rockerduck mistirie ontravelt. En rockerduck waren er al meer achtergekomen of was ik de eerste?

Duckfan van Down Under schreef:Rubberduck, Rockerduck, je ziet het al zover aankomen dat ik het het als eerste helemaal in Down Under zag.

kwok schreef:Ja? Hoe wist jij dat dan dvdu

Gesprek hier naartoe verplaatst om dat topic weer on-topic te krijgen.

Helaas, de eerste die het wist was... Daniel natuurlijk, want die moest ermee instemmen. Hij bood me het oude account van 'Rockerduck' opnieuw aan, maar ik wilde met een schone lei en nieuwe naam beginnen. Daarna was Michiel P de eerste die het doorhad.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di jan 19, 2010 10:41 pm

Michiel P? Wanneer dan? Ik zag er eerst nog een beetje doorheen, aangezien Rubberduck en de Rockerduck-verdwijningstruuk tegelijkertijd waren. Maar toen zag ik al gauw dezelfde soort schrijven, interesses en de naam. Rond 14 november, dus.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo jan 20, 2010 4:05 am

Michiel mailde mij erover. Daarna McDuck Menu. En nu dus kwok op McDrake. Al wil kwok nog steeds niet on-topic gaan in dat andere topic. En nu we toch in dit topic zitten: kwok mag wel eens punten en komma's gaan gebruiken, want anders snap ik er niks meer van. Goed bedoeld, hoor, Kwok! :)
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor kwok » wo jan 20, 2010 12:05 pm

Ik heb het ak eerder proberen uittelleggen. Ik post altijd op mijn mobiel en dan is alles kleiner dus als ik op een gewone pc 4 regels typ dan is het op mijn mobiel het bericht vak vol. En dan is het op een gewone pc vaak lastig te lezen. Bij mij op mijn mobiel is een citaat lastig te lezeng. En van dat off-topic was alleen maar om te plagen :p ik zal proberen meer te letten op punten en komma's. Maar je weet dan te minste hoe hit zit.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Mr. Happy » wo jan 20, 2010 11:00 pm

Caspar schreef:Ik twijfelde al toen ik zag dat mr. 'happy' in dit niet zo vrolijke topic had gepost, en dit klopt inderdaad niet. Bovendien reageer je op een bericht van een maand oud en open je een hele discussie weer opnieuw. Niet erg aardig :).

Excuus voor het oprakelen, ik had niet op de datum gelet toen ik postte.
Mr. Happy
Member
 
Berichten: 86
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 4:44 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten