Al die heibel om niks

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DD » di feb 02, 2010 1:47 am

De discussie tussen bepaalde McDrakers en de redactie komen niet alleen mijn maar ik denk ook de meerderheid van de McDrakers de neus uit! Elke dag weer gezeur over dat de figuurtjes van Gulien te stijf zijn, en dat Otto weer terug moet in het weekblad of dat het blad van deze week weer eens een flop is! Kijk als er nou een topic was hierover dan zou ik me er niet mee bemoeien. Een forum is er inmiddels om discussies te voeren (alhoewel het wel wenselijk is als er ook grenzen aanwezig zijn en niet ellenlange, nutteloze discussies worden gevoerd die nergens op uit komen). Maar het probleem is dat deze discussie zo besmettelijk is, dat ik het op meerdere topics tegenkom! Ik durf nog geen topic aan te klikken of het gaat alweer over Thom Roep die heel wreed is en niet aan zijn klanten denkt of weet ik welke onzin er onder hoge spanning allemaal wordt besproken. Ik vind dat wij als Disney fans en/of verzamelaars blij mogen zijn dat er leden zijn als redactieleden, scenarioschrijvers en noem maar op. Zij kunnen ons heel wat informatie verschaffen die voor ons interessant is. Nu is een van de belangrijke bronnen (Carl Rosa) met dank aan Ei een tijdje geleden vertrokken en dat zie ik Ferdi F en de anderen ook spoedig doen als dit zo doorgaat. Dat vind ik erg jammer en ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn hier die graag alleen wil achterblijven met een paar "senior" fans/verzamelaars die hun informatie halen uit hun kinderjaren ofwel de jaren 60 tot 80, toen alles nog zo mooi en goed was.

Ik zal de verantwoordelijken van deze hopeloze discussies een ding mededelen:
Het valt alleen bij de echte fans op hoe een figuur is getekend of dat een figuur wordt verbannen. De doorsnee lezer, ofwel de volle meerderheid van de Donald Duck heeft niet eens DOOR dat er verschillende tekenaars werkzaam zijn in deze business! Er zijn zelfs een heleboel die denken dat alles is getekend en geschreven door Walt Disney zelf. Speciaal naar aanleiding van deze discussies heb ik aan minstens 50!! personen in mijn omgeving gevraagd wat zij zoal weten over de productie van de Donald Duck! Zowel op school, op werk als in mijn vriendengroep. En bijna niemand heeft door waar jullie je met zijn allen zo druk om maken. Ik begrijp dat jullie je er druk om maken omdat jullie fans zijn en alles steeds door hebben. Maar een commercieel bedrijf als Sanoma, of laat ik het nu over Disney zelf hebben, gaat zich echt niet druk maken om een paar fans. Graag of niet zul je ze horen zeggen. Ik zou ook graag allerlei voor ons onbekende figuren uit landen als Brazillië in het blad willen zien. En ja, ook ik zie Otto, Brigitta, Diederik en Rockerduck graag in het weekblad. Ik heb zelfs wensen waar jullie je helemaal niet druk om maken. Al van kinds af aan moet ik zowat kotsen van die lelijke zwarte kleren die Donald en de neefjes dragen in strips terwijl ze zulke mooie en kleurrijke kleren hebben. Maar ik weet dat een discussie met Ferdi of Thom hier niets aan veranderd. Dus vanwaar die heibel.

Dus geloof het of niet, jullie discussies leveren echt niks op! Een keer Brigitta in de Extra maakt nog geen zomer,,
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Rubberduck » di feb 02, 2010 2:26 am

Mijn reactie, uit andere topics:

Rubberduck schreef:Pardon? Nu moet ik het toch echt even opnemen voor Ei. (Ja, ik!) Ei heeft helemaal niemand weggejaagd. Carl Rosa is uit zichzelf weggegaan en heeft er een grote scène van gemaakt. Maar ja, Carl Rosa was nou eenmaal al een enorme dramaqueen. Ei vroeg Carl om onderbouwing van diens totaal onzinnige beweringen. Die had Carl niet. Natuurlijk niet, want Carl zat gigantisch uit zijn nek te kletsen (is niet de eerste keer dat dat gebeurt, trouwens). Waar het op neer kwam: (gespeeld) verontwaardigde Carl vond dat iedereen hem maar moest geloven, omdat -en nou komt het!- hij veel strips heeft verzameld en geregeld met mensen 'uit het vak' spreekt. Hij zat daar gewoon een potje op te snijden terwijl het helemaal niks te maken had met zijn matige kennis over het discussie-onderwerp. Toen liep Carl als een klein kind stampvoetend weg uit de Tweede Ka... eh, ik bedoel, van McDrake. En hij gaf nog een trap na, met zijn (zogenaamde?) Jippes-scenario. Zo'n stripliefhebber is het nou.

Rubberduck schreef:Nou beste jongens, als het jullie niet bevalt, dan pak je toch je biezen en ga je naar een ander forum over Donald Duck? Dan zal je wel naar een Engels of Duits forum moeten, want naast McDrake is er geen Nederlands Duck-forum. Dit forum is er voor discussie. Daar is trouwens elk forum voor. We kunnen wel de hele tijd het over alles met elkaar eens zijn, maar dan slaat een forum binnen de kortste tijd dood en komt er geen hond meer. Veel te saai. Nee, dan begint men ineens weer over wanneer Ei of Rockerduck weer eens terugkomen. :rolleyes:

Een week geleden was de toon op McDrake nog gezond kritisch. Nu zijn er een paar berichten gekomen van redactieleden en nu is iedereen opeens op het slijmerige af. Lik, lik, lik. Foei, stoute Rubberduck! Gij zult geen kritische vragen stellen aan de redactie! Het elfde gebod, zogezegd. En iedereen die zich niet aan het gebod houdt, wordt afgesnauwd, waarin kwok het opper-heiligboontje het voortouw neemt en de rest opstookt. Zat vorige week ons nog na te praten, nu de redactie. Zelf nadenken is er niet bij. Men praat maar net diegene na die toevallig die dag het meest aan het woord is.

Wat heeft Ei gezegd dat niet klopt, inhoudelijk? Niemand die daar iets van heeft gezegd. Niemand die Ei heeft kunnen betrappen op een inhoudelijke misser. Ei legt Ferdi op de gril omdat hij júllie met kluitjes het riet in stuurt, en vervolgens worden jullie boos op... Ei! Dat is de omgekeerde wereld! Veel gekker moet het niet worden. Ferdi en kornuiten geven halve of helemaal geen woorden en Ei en ik mogen daar niks van zeggen, omdat dat niet 'gezellig' is? Vinden jullie dat leuk dan, zo bedonderd te worden? Wat 'vrolijk', zeg.

Ei en ik zitten voor jullie de hete kastanjes uit het vuur te halen en krijgen als dank nog een trap na, ook. Ik krijg van jullie een beetje de indruk dat het jullie om het even is wat er in de Donald Duck verschijnt. Houd dan zelf ook op met kritiek op bepaalde verhalen. Dan is vanaf nu elke vorm van kritiek verboden en vinden we elk verhaal helemaal te gek, oké? Geen gehuichel meer. Vanaf nu niet meer zaniken of de redactie die-en-die serie eens zou willen publiceren. De redactie is immers alwetend en heeft altijd gelijk. Zij zullen dus wel bepalen wat leuk is om te plaatsen. Daar heeft ze jullie dan ook niet voor nodig.

Afgesproken?

Je argumentatie raakt echt kant nog wel. Op dit forum komen mensen die veel méér weten dan doosnee-lezertjes. Daarom zijn de discussies ook van veel hoger niveau en wordt er veel meer de diepte in gegaan. Dus dat het merendeel van de lezers helemaal niks weet van de zaken waarover wij discussiëren, is in het geheel niet relevant. Weet je wat jij wilt? Dat we het hier op McDrake over NIETS meer gaan hebben. Discussie verboden. Tegenspraak verboden. Kritiek verboden. Ei en Rubberduck de mond gesnoerd. Alleen maar de hielen van de redactie zitten likken. Binnen twee weken is dit forum dan dood, omdat het oersaai is en er niks meer te beleven is. Dit forum is wel mooi het enige Nederlandse forum waar je over Donald Duck kunt discussiëren, en je mag verdomme nog zeggen wat je wilt ook! Positief of negatief, instemmend of de knuppel in het hoenderhok gooiend: het mag allemaal. De enige plek op internet waar je kritiek kunt hebben op bepaalde beslissingen van de redactie. En vervolgens kun je redactieleden er nog op aanspreken ook! Wat wil je dan nog meer?

Serieus, ik snap JOUW gezeik helemaal niet, en dat van Duckfan van Down Under en kwok en Otto in dat andere topic. Stelletje huichelaars. Vorige week nog een grote bek opzetten over redactie-dit en redactie-dat en nu ze er zijn opeens Ei en Rubberduck de schuld geven van al die 'negativiteit'. Als het je niet bevalt en je wilt graag een grote scène maken, zoals de door jou genoemde Carl Rosa, de grootste dramaqueen die ik ooit op internet heb gezien met een bord voor z'n kop van hier tot Tokio --dan ga je toch lekker. Dááááág! Don't let the door hit you on the ass on your way out.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor DD » di feb 02, 2010 3:13 am

Rubberduck schreef:Dus dat het merendeel van de lezers helemaal niks weet van de zaken waarover wij discussiëren, is in het geheel niet relevant.

Ik heb het over lezers van Donald Duck en niet van McDrake.

Rubberduck schreef:Vorige week nog een grote bek opzetten over redactie-dit en redactie-dat en nu ze er zijn opeens Ei en Rubberduck de schuld geven van al die 'negativiteit'.

Noem één voorbeeld waar ik een "grote bek" opzet tegen de redactie.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Rubberduck » di feb 02, 2010 3:42 am

Ik heb het over jullie klagers in het algemeen: eerst meeklagen met Ei en mij en nu opeens met de redactieleden meehuilen in het bos.

Ferdi en kompanen zitten de kluit te belazeren en jullie af te schepen met halve antwoorden, en als Ei en ik daar iets van zeggen (voor júlllie, nota bene!), worden wij afgebrand! Tot nu toe heb ik jou, of otto, of kwok of DvDU nog geen inhoudelijk commentaar zien leveren op Ei's weerwoord tegen Ferdi. Het enige dat ik lees is: "niet zo boos doen tegen de redactie, da's sielug!" :rolleyes:
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ei » di feb 02, 2010 5:16 am

DD schreef:Ik zou ook graag allerlei voor ons onbekende figuren uit landen als Brazillië in het blad willen zien. En ja, ook ik zie Otto, Brigitta, Diederik en Rockerduck graag in het weekblad.

Aha! Weer een lezer die Otto, Brigitta, Diederik en Rockerduck graag in het Weekblad wil zien.

DD schreef:Ik heb zelfs wensen waar jullie je helemaal niet druk om maken. Al van kinds af aan moet ik zowat kotsen van die lelijke zwarte kleren die Donald en de neefjes dragen in strips terwijl ze zulke mooie en kleurrijke kleren hebben. Maar ik weet dat een discussie met Ferdi of Thom hier niets aan veranderd. Dus vanwaar die heibel.

Is dit geen pittige kritiek, die jij geeft? Je zegt dat een discussie met Ferdi of Thom over je lezerswensen niets verandert. Je zou dus evengoed tegen een muur kunnen praten, als Ei je goed begrijpt.

DD schreef:Dus geloof het of niet, jullie discussies leveren echt niks op! Een keer Brigitta in de Extra maakt nog geen zomer,,

De discussies zijn zeker niet zinloos. Het resultaat van de discussies is dat nu duidelijk is, dat proberen te communiceren met Oom Thom verrekte weinig oplevert. :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DD » di feb 02, 2010 7:04 am

Ei schreef:
DD schreef:Ik heb zelfs wensen waar jullie je helemaal niet druk om maken. Al van kinds af aan moet ik zowat kotsen van die lelijke zwarte kleren die Donald en de neefjes dragen in strips terwijl ze zulke mooie en kleurrijke kleren hebben. Maar ik weet dat een discussie met Ferdi of Thom hier niets aan veranderd. Dus vanwaar die heibel.

Is dit geen pittige kritiek, die jij geeft? Je zegt dat een discussie met Ferdi of Thom over je lezerswensen niets verandert. Je zou dus evengoed tegen een muur kunnen praten, als Ei je goed begrijpt.

Inderdaad, dus kun je er beter niet over discussiëren.


Ei schreef:
DD schreef:Dus geloof het of niet, jullie discussies leveren echt niks op! Een keer Brigitta in de Extra maakt nog geen zomer,,

De discussies zijn zeker niet zinloos. Het resultaat van de discussies is dat nu duidelijk is, dat proberen te communiceren met Oom Thom verrekte weinig oplevert. :)

Precies, dus klopt mijn theorie :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DD » di feb 02, 2010 7:07 am

Rubberduck schreef:Ik heb het over jullie klagers in het algemeen: eerst meeklagen met Ei en mij en nu opeens met de redactieleden meehuilen in het bos.

Maar nu komt het op mij neer omdat ik dit topic heb geopend. Ik heb nooit met jullie meegeklaagd omdat ik vind dat jullie geen gelijk hebben. Maar de redactie zal ik ook niet bijstaan als ik vind dat ze ongelijk hebben. In deze discussie heeft in mijn ogen de redactie gelijk. Ik ben altijd zo neutraal mogelijk geweest. Ik geef aan als de redactie iets fout doet, evengoed als McDrakers iets fout doen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Caspar » di feb 02, 2010 8:38 am

Weet je wat het is? Mensen voeren altijd het argument aan dat 'de doorsnee-lezer' toch wel tevreden is met wat er instaat. Maar als er dan OOK nog dingen inkomen die wij leuk vinden, blijft die doorsnee-lezer toch tevreden? Alleen dan zijn wij ook blij!

Verder sluit ik me bij Rubberduck en Ei aan: wat heeft dit forum nog voor een zin als we alleen maar positief mogen zijn en niet eens meer onze wensen mogen uiten en onze onvree over de redactie die die wensen wegwuift met slappe excusen?
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di feb 02, 2010 7:05 pm

Zeg, Rubberduck! Gebruik mijn naam niet, als je niet weet wat er achter het beeldscherm aan de hand is. De laatste weken school zijn erg zwaar, en dan wil ik wel uitpuffen op McDrake. Niet te vergeten: mijn mening kan, aangezien ik nog nieuw ben in de verzamelaarswereld, wel eens gauw veranderen. Het topic "Te Ver" over Don Rosa is een voorbeeld. Wat ik vorig jaar schreef, dat hoeft mijn mening dit jaar nog niet nog steeds te zijn (behalve als het over Spongebob gaat :) ).
Soms, heel soms, heb ik zomaar een helder moment: zoals toen ik zei dat Thom Roep niet 100% verantwoordelijk is voor zijn blad. En soms word ik ook wel heel zat van al jullie gediscussieer. Ik weet dat je Otto, Diederik en Brigitta terug wilt zien, Rubberduck! Dan hoef je dat nog niet minstens een keer per week om te Roepen. Ja, ik schrijf Roepen met een hoofdletter. Zo klink je soms.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rubberduck » di feb 02, 2010 8:25 pm

Duckfan van Down Under schreef:Zeg, Rubberduck! Gebruik mijn naam niet, als je niet weet wat er achter het beeldscherm aan de hand is. De laatste weken school zijn erg zwaar, en dan wil ik wel uitpuffen op McDrake.

Wat heb ik met jouw privé-besognes te maken? Ik wijs op jouw gedraai op McDrake. Ook zonder Ei of Rubberduck heb je zelf genoeg op te merken gehad op de redactie --en niet vorig jaar, maar tot een week geleden nog. Daarom sta ik nu versteld dat je je tegen ons keert.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Rubberduck » do feb 04, 2010 3:31 am

Laat me duidelijk zijn: iedereen heeft recht op zijn eigen mening op McDrake. Ook Duckfan van Down Under, Otto en DD. Dat zij het gediscussiër tussen Ei/Rubberduck en de redactie zat zijn, is hun goed recht. Ik raad hen dan aan om die discussies niet meer te lezen. Sla ze gewoon over, scroll er overheen, of verlaat het betreffende topic en richt je op een ander topic dat je wél leuk vindt. Toch denk ik dat het zonde zou zijn om de aanwezigheid van redactieleden alleen benut zou worden om complimentjes uit te delen en neutrale vragen te stellen. Dit is juist een unieke kans om kritische vragen te stellen; niet zomaar in een anonieme e-mail, maar in een open forum. Dat redactieleden daaraan meedoen, mag best een compliment hebben. Bij deze!

Overigens ben ik als abonnee van 'Donald Duck Extra' en occasionele koper van 'Donald Duck' en albums ook gewoon een klant die een aantal opmerkingen heeft over de producten waar hij geld voor neertelt.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Caspar » do feb 25, 2010 11:14 am

Hoi allemaal!

Eerder schaarde ik me nog aan de kant van de McDrakers (als je het heel zwart-wit wil stellen), maar dit vind ik ook niet normaal meer. Ferdi probeert in alle rust uit te leggen wat zijn mening is van het verhaal 'Somewhere blabla', verdiept zich er ook in, mist af en toe per ongeluk een berichtje... Maar ik zou ook niet alle berichten meer lezen wetende dat de helft van elk bericht bestaat uit persoonlijke aantijgingen die steeds weer de woorden 'persoonlijke voorkeur', 'troepredactie' en 'neerbuigend' bevatten. Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik heb dan ook geen zin meer om verder te lezen, zeker als je je best doet om gewoon op een normale manier te praten met fans over een Barks-verhaal. Wat Rubberduck en Ei doen is geen informatie uitwisselen, zelfs niet Ferdi proberen te overtuigen maar hem haast dwingen op een toon van 'wij weten het beter dan jij, dus gehoorzaam ons!' Geen pretje dus.

Dus doe allemaal eens normaal tegen elkaar en ga het weer over Barks hebben in plaats van over welke complotten de redactie nu weer heeft verzonnen om McDrake te irriteren.

Gr., Csapar
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Ei » do feb 25, 2010 12:15 pm

Caspar schreef:Wat Rubberduck en Ei doen is geen informatie uitwisselen, zelfs niet Ferdi proberen te overtuigen maar hem haast dwingen op een toon van 'wij weten het beter dan jij, dus gehoorzaam ons!' Geen pretje dus.

Wisselt Ei geen informatie uit? Probeert Ei niet om Ferdi te overtuigen met onderbouwingen?

Er zit een aantal McDrakers te klagen over verkeerde bijdragen van Rubberduck en Ei. Maar wat dragen jullie zelf bij?
En waarom gaat men NU pas klagen over het woord "Troep-redactie"? En is jezelf daarover drukmaken geen "heibel om niks"?

Ferdi is zelf ook niet op zijn mondje gevallen. Gelukkig.
Als Ei je goed begrijpt zitten Ei en Rubberduck zich belachelijk te maken, terwijl Ferdi "gewoon op een normale manier" schrijft. Dus wie heeft er reden tot klagen?

In elk geval durft Ei voor een mening uit te blijven komen als iemand van de Nederlandse redactie erbij is. Als Ei het woord "Troep-redactie" ineens zou laten vallen, had men beweerd dat Ei alleen op een laffe afstand een grote mond durft te hebben.
Ei vindt dat "de redactie" troep levert. Ei vindt dat dit T.Roep aan te rekenen is. Troep-redactie dus. En zeg "de redactie" dat maar eens midden in het gelaat, in plaats van schuchter te vragen wanneer Broer Konijn komt.

En wat zal het de mega-succesvolle "Troep-redactie" kunnen schelen wat Ei uitkraamt? Ze leveren toch hoogwaardige kwaliteit? De overweldigende verkopen laten toch zien dat Ei de plank helemaal misslaat? Waarom zou je dan nog aandacht aan een fantast als Ei besteden? Tjonge, 1 op de 16 miljoen lezers noemt Thom Roep's redactie een "Troep-redactie". Een gek die zich "Ei" noemt en die als gimmick schrijft in de derde persoon. Gruttegrutjes-nog-aan-toe. Wat een heibel om niks allemaal.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Caspar » do feb 25, 2010 12:24 pm

Nee, Ei wisselt ook informatie uit en probeert Ferdi te overtuigen, maar op een nare manier. Misschien zit Ei teveel in zijn rol als zeurkous? Ik denk gewoon dat er ook discussie op een andere manier gevoerd zou kunnen. Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar dan kun je elkaar ook respectvol behandelen, toch? Denk gewoon dat dat nu te weinig gebeurt.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Ei » do feb 25, 2010 1:36 pm

Caspar schreef:Nee, Ei wisselt ook informatie uit en probeert Ferdi te overtuigen, maar op een nare manier.

Is dat niet wederzijds? Maakt Ferdi geen nare opmerkingen tegen Ei?

Caspar schreef:Misschien zit Ei teveel in zijn rol als zeurkous?

Dat per definitie! :P

Als Ei iets heeft willen bereiken met betrekking tot de TRoep-redactie, is dat het neerhalen van de goddelijke status van Thom Roep.
Oké, je zult nooit meer aan Donald Duck Weekblad kunnen bijdragen, het kost je je baan, maar Ei vindt het de moeite waard. Ei kan niet aanzien, hoe artiesten kruipen voor de arrogante Oom Thom. Zelf het Weekblad gebruiken om met zijn naam en zijn creatie Douwe Dabbert te pronken, terwijl hij zijn artiesten geen eer in het blad gunt. Walgelijk! Ei wordt er naar van.

Voordat de heren redacteuren straks respectloos worden weggezet als een stel door Ei en Rubberduck gekwetste watjes, het gaat wel om mensen die met een vingerknip en zonder goede uitleg, dagen aan onbetaald stripwerk de vuilnisbak in kunnen mieteren. Ze vernederen hun artiesten. De redacteuren pronken alleen met hun eigen namen in de colofons. De artiesten, de ware sterren, blijven onvermeld omdat er volgens Oom Thom niet genoeg interesse in hun namen is onder de lezers.

Het zou bijzonder fout zijn om Ferdi hiervoor als kop van Jut te laten dienen, maar het is wel een baan waarvoor hij heeft gekozen. Dat mag hem best aan te rekenen zijn, of niet? Er zijn ook mensen die zulk werk weigeren.

Ei heeft vaak moeite zich kalm te houden, als Ei bedenkt hoeveel leed de TRoep-redactie veroorzaakt onder artiesten. Als de redactie dan ook op McDrake een arrogante houding heeft, tegen lezers, dan is Ei haast niet te houden. Wie denken ze wel dat ze zijn? Laat Ei dan maar de kwaaie pier zijn, die ze confronteert met hun daden. 't Is een vuile klus, maar iemand moet het doen.

Caspar schreef:Ik denk gewoon dat er ook discussie op een andere manier gevoerd zou kunnen. Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar dan kun je elkaar ook respectvol behandelen, toch? Denk gewoon dat dat nu te weinig gebeurt.

Ei heeft enorm veel respect voor Ferdi, die zich in een wespennest durft te begeven. ENORM VEEL RESPECT. Ferdi durft zich onder het publiek te begeven. Ferdi laat zich niet zomaar wegjagen door enkele fanaten. Ferdi heeft karakter. Complimenten voor Ferdi.

Was Oom Thom maar zo krachtig. Was Ferdi maar hoofdredacteur. :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten