Al die heibel om niks

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za feb 27, 2010 8:18 pm

Het komt er op neer dat ik op sommige momenten helemaal geen humor heb. Of geen humor die een ander levend wezen begrijpt... Maar het gaat een stuk beter in de strips.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor McDuck Menu » za feb 27, 2010 8:30 pm

Ik heb de discussie over nieuw talent en zo even verplaatst naar Fanfictie onder een nieuw onderwerp: Beginnend Talent. http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1454

Dit had niet echt meer veel te maken met Heibel en zo :P
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rubberduck » zo feb 28, 2010 2:30 am

Ferdi F schreef:Misschien is het wel leuk om te melden dan McDuck Menu (Tim) inmiddels twee verhalen voor Donald Duck heeft getekend. Zijn tekenwerk was mij opgevallen in het topic over 'Frank Jonkers kerstverhaal' en daarna heeft hij van Frans Hasselaar (chef van de tekenafdeling) twee scenario's van één pagina gekregen om uit te werken. Deze verhalen zullen uiteindelijk ook in Donald Duck geplaatst worden!

Wauw! Hartstikke goed! Ik ben heel benieuwd! Tekent Henrieke Goorhuis ook nog wel eens wat voor jullie?

(Nee, niet antwoorden, da's offtopic!)

Duckfan van Down Under schreef:Ik geef toe, McDuck Menu is 9 jaar ouder dan ik. Genoeg tijd om het te leren, en ik begin nu hondfiguren te tekenen! Een onhandige bijwerking is dat ze allemaal op Buurman Bolderbast lijken. :) Of heel slecht getekende Zware Jongens (echt heel slecht). :(

Dan kan je eigenlijk al zó in het Weekblad! Ik bedoel, als Sander Gulien er met dergelijk werk in mag, waarom jij dan niet? Dus waar blijft dat scenario, Frans?

(Off-topic!)

@ Ridder ter Geit: Ik kan me goed vinden in jouw bericht. Je hebt gelijk dat er veel meer redenen voor sommige McDrakers kunnen zijn om zich niet te mengen in discussies met McDrakers. Maar eigenlijk sprak ik alleen degenen aan die mopperen over Ei's en Rubberduck's bijdragen. Dat had duidelijker onderscheiden moeten worden.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron