McDrake Awards

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Daniel73 » wo jul 07, 2010 7:43 pm

Appie Aap schreef:
Daniel73 schreef:Mensen zullen zeggen dat je lijdt aan het Stockholmsyndroom. :P

Haha. :lol: Zal ik mijn stem dan maar weer intrekken? :P

Er zijn mensen die je stem meer verdienen.

Omdat ik ook "admin" ben, heeft het ontvangen van zo'n award natuurlijk een luchtje. Helemaal als ik hele preken heb geschreven over nepotisme, slijmballerij en sigaren uit eigen dozen. (Ik had toen natuurlijk niet verwacht dat ik eens zelf een award zou kunnen winnen! :P)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Robb_K » wo jul 07, 2010 9:24 pm

Appie Aap schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Aapie Aap III

Robb_K schreef:Aapie Aap

Ik wil niet vervelend zijn, maar mijn gebruikersnaam is Appie. Met dubbel 'p'. :)

Oeps! Sorry!

Ik vergeet dat niet meer!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor DD » wo jul 07, 2010 9:59 pm

Niemand stemt op mij :( :P

Ik stem op:

1. Walt Disney, voor het nalaten van een legende aan entertainment aan de wereldbevolking.
2. Carl Barks, voor het bedenken van de Ducks en hun omgeving.
3. Don Rosa, voor het uitbreiden van de Ducks en hun geschiedenis, en het bedenken van leuke, grappige en leerzame verhalen. Voor zijn bijzondere tekenkunst.
4. Thom Roep, voor het meewerken aan duizenden Donald Duck uitgaves, waar wij hier in Nederland jarenlang van genieten.
5. Daniël van Eijmeren, voor het oprichten van deze site, waar wij liefhebbers, verzamelaars en fans ons zeer thuisvoelen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dubbelduck » do jul 08, 2010 2:06 pm

Daniel73 schreef:Waarom van Inducks alleen HF en Cacou? Er is ook een ene Sko, wiens moeite ik waardeer.

SKO is de beheerder van alle D gecodeerde verhalen, behalve de D gecodeerde Don Rosa verhalen. Drie keer raden wie daar de beheerder van is...

Daniel73 schreef:Momenteel ben ik zeer onder de indruk van de service van Dubbelduck op Inducks.

:)

Daniel73 schreef:Ik stel voor om Inducks als geheel te nomineren.

Goed idee.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » do jul 08, 2010 3:58 pm

DD schreef:1. Walt Disney, voor het nalaten van een legende aan entertainment aan de wereldbevolking.
2. Carl Barks, voor het bedenken van de Ducks en hun omgeving.
3. Don Rosa, voor het uitbreiden van de Ducks en hun geschiedenis, en het bedenken van leuke, grappige en leerzame verhalen. Voor zijn bijzondere tekenkunst.
4. Thom Roep, voor het meewerken aan duizenden Donald Duck uitgaves, waar wij hier in Nederland jarenlang van genieten.
5. Daniël van Eijmeren, voor het oprichten van deze site, waar wij liefhebbers, verzamelaars en fans ons zeer thuisvoelen.

Aaargh! Ik sta in hetzelfde lijstje als Don Rosa en Thom Roep! Wat heb ik misdaan? :O :)

Dank je voor je nominatie. Maar ik zit te vol van zelfkritiek om er echt van te kunnen genieten.
Ik zou de nominatie liever doorgeven aan de oprichter van McDuck.

Dubbelduck schreef:SKO is de beheerder van alle D gecodeerde verhalen, behalve de D gecodeerde Don Rosa verhalen. Drie keer raden wie daar de beheerder van is...

Geen idee. De paus? Koningin Beatrix? Frans Bauer? :)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Inspecteur Zaaks » do jul 08, 2010 7:02 pm

Dubbelduck schreef:SKO is de beheerder van alle D gecodeerde verhalen, behalve de D gecodeerde Don Rosa verhalen. Drie keer raden wie daar de beheerder van is...

Geheimzinnige initialen, huh? Dat is verdacht! Wij van de Duckstadse politie zullen dat eens grondig onder de loep nemen. Onze hoofdverdachte is DCML-lid Søren Krarup Olesen. U hoort nog van ons!
Jullie zijn er allemaal gloeiend bij!
Inspecteur Zaaks
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: do sep 10, 2009 11:18 pm

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten