Raad de Leeftijd van Kwekje :)

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di nov 30, 2010 8:17 pm

Ik heb ergens gelezen dat "sic" een letterlijke quote is. Tenminste, dat dacht ik.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » di nov 30, 2010 8:23 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ik heb ergens gelezen dat "sic" een letterlijke quote is. Tenminste, dat dacht ik.

Zal dan inderdaad van Latijn komen. In de zin van "precies zo". Maar volgens mij kun je ook alleen de aanhalingstekens gebruiken, dat is al duidelijk genoeg.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor duckpower » di nov 30, 2010 8:24 pm

Ik denk dat kwekje met ''half'' geraden mij bedoel (hoop ik)
duckpower schreef:Ik zeg 33!

duckpower schreef:ho! Ik bedoelde 23 :P

duckpower schreef:is het toch 33?
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Bruno » di nov 30, 2010 8:26 pm

duckpower schreef:Ik denk dat kwekje met ''half'' geraden mij bedoel (hoop ik)
duckpower schreef:Ik zeg 33!

duckpower schreef:ho! Ik bedoelde 23 :P

duckpower schreef:is het toch 33?


Dus het is 66!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » di nov 30, 2010 8:30 pm

Duckfan van Down Under schreef:Zijn er eigenlijk wel meisjes/vrouwen op McDrake? Naast Henrieke, die "eens in de zes jaar" (sic) op McDrake komt.

Bruno Kopsky schreef:Wat bedoel je met 'sic'? Ik ken het niet, behalve dat het Latijn is voor 'zo'. Volgens mij zijn er verder geen meisjes. Die zouden wel Katrien ofzo heten en die heb ik nog niet gezien!

Is Samira Duck niet een meisje? Wel een beetje een meisjes-achtige avatar.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Kwekje » di nov 30, 2010 8:36 pm

Nou.... ;)

Het antwoord is gegeven ;)

@Duckfan From Down Under : je berekening was prima, maar ik bedoelde met "half" geraden eigenlijk iets anders.

Ik bedoelde dat er iemand een leeftijd zei maar 2 minuten meteen die leeftijd corrigeerde met een andere ;)

Die gene weet wel wie ik bedoel natuurlijk ;)

Maar omdat deze daarna alsnóg de eerst genoemde leeftijd zei is dit deze maal wél goed :D


Duckpower ! heeft gewonnen :D

Maar op het nippertje met DFDU ;) want 32½ zat ook héél dichtbij, maar omdat we niet doen aan ½ zou dit antwoord voor DD zijn dus zat die er dan op de 2e plaats bij :)

Duckpower, hoe oud ben jij eigenlijk ?

Oh enne.... natuurlijk niet vergeten ;) Mijn prijsje ;)

je mag kiezen voor Pocket 36 (het smeltende geld) óf het speciale boekje "Oom Dagobert in De Vallei Van Tra-La-La" (Limited Editie voorkant in spiegelbeeld)

:)

Ik hoor het wel ;)


Leuk dat jullie allemaal meegedaan hebben trouwens :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor duckpower » di nov 30, 2010 8:51 pm

Yes :D! Ik ben trouwens 13. En ik kies de pocket, want die heb ik nog niet :)
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Bruno » di nov 30, 2010 8:53 pm

duckpower schreef:Yes :D! Ik ben trouwens 13. En ik kies de pocket, want die heb ik nog niet :)

Haha, grappig ik ben al 12,5 jaar lid. Dus ik zal mijn hele leven ongeveer zo lang lid zijn als jij oud bent.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » di nov 30, 2010 9:38 pm

duckpower schreef:Yes :D! Ik ben trouwens 13. En ik kies de pocket, want die heb ik nog niet :)

Da's prima hoor :)

Dan moet ik alleen nog even je adres hebben waar ik hem naartoe kan sturen :)

Het is een van mijn lievelings pocket boekjes en ik heb 'm echt al vaak gelezen ;) Dus hij is niet in een supergoede staat maar als je 'm nog niet hebt kun je 'm in ieder geval gratis lezen ;)

Ik hoor het wel , oh en volgens mij kun je members toch ook een privé bericht sturen ?

Dat is misschien beter voor privacy ;)

Ik vind het leuk om mensen blij te maken en ja nu ben ik blij omdat jij blij bent :D

Wie heeft er trouwens interesse / of kent het "Oom Dagobert" boekje "De Vallei Van Tra-La-La" ?

Ik heb het album (1e druk) en dit boekje maar de voorkanten zijn precies spiegelbeeld :)

Misschien een ander quizje een keertje ;)

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di nov 30, 2010 9:44 pm

Kwekje schreef:
duckpower schreef:Yes :D! Ik ben trouwens 13. En ik kies de pocket, want die heb ik nog niet :)

Da's prima hoor :)

Dan moet ik alleen nog even je adres hebben waar ik hem naartoe kan sturen :)

Het is een van mijn lievelings pocket boekjes en ik heb 'm echt al vaak gelezen ;) Dus hij is niet in een supergoede staat maar als je 'm nog niet hebt kun je 'm in ieder geval gratis lezen ;)

Ik hoor het wel , oh en volgens mij kun je members toch ook een privé bericht sturen ?

Dat is misschien beter voor privacy ;)

Ik vind het leuk om mensen blij te maken en ja nu ben ik blij omdat jij blij bent :D

Wie heeft er trouwens interesse / of kent het "Oom Dagobert" boekje "De Vallei Van Tra-La-La" ?

Ik heb het album (1e druk) en dit boekje maar de voorkanten zijn precies spiegelbeeld :)

Misschien een ander quizje een keertje ;)


Ik ken hem wel. Is het dat miniboekje?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Bruno » di nov 30, 2010 9:44 pm

Kwekje schreef:
duckpower schreef:Yes :D! Ik ben trouwens 13. En ik kies de pocket, want die heb ik nog niet :)

Da's prima hoor :)

Dan moet ik alleen nog even je adres hebben waar ik hem naartoe kan sturen :)

Het is een van mijn lievelings pocket boekjes en ik heb 'm echt al vaak gelezen ;) Dus hij is niet in een supergoede staat maar als je 'm nog niet hebt kun je 'm in ieder geval gratis lezen ;)

Ik hoor het wel , oh en volgens mij kun je members toch ook een privé bericht sturen ?

Dat is misschien beter voor privacy ;)

Ik vind het leuk om mensen blij te maken en ja nu ben ik blij omdat jij blij bent :D

Wie heeft er trouwens interesse / of kent het "Oom Dagobert" boekje "De Vallei Van Tra-La-La" ?

Ik heb het album (1e druk) en dit boekje maar de voorkanten zijn precies spiegelbeeld :)

Misschien een ander quizje een keertje ;)

JAAA!!! Als het hele verhaal erin staat!! Ik heb wel de kleine boekjes van Land beneath the ground maar dat is dus in twee delen. Zulke bedoel je toch? Ik heb deze hele quiz eigenlijk op gang gezet dus misschien is dat ook een prijsje waard?? En verder: heeft iemand album 90 van de Beste verhalenreeks? (het liefst in goede staat, maakt niet uit welke druk) Want die mis ik en ik wil graag het verhaal van de Second-Richest Duck weer eens lezen.
Laatst bijgewerkt door Bruno op wo dec 01, 2010 2:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » di nov 30, 2010 9:45 pm

Shit sorry sorry ik ben een quote-stuntelaar.... De onderste alinea was van mij.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Kwekje » di nov 30, 2010 9:55 pm

Bruno Kopsky schreef:JAAA!!! Als het hele verhaal erin staat!! Ik heb wel de kleine boekjes van Land beneath the ground maar dat is dus in twee delen. Zulke bedoel je toch? Ik heb deze hele quiz eigenlijk op gang gezet dus misschien is dat ook een prijsje waard?? En verder: heeft iemand album 90 van de Beste verhalenreeks? (het liefst in goede staat, maakt niet uit welke druk) Want die mis ik en ik wil graag het verhaal van de Second-Richest Duck weer eens lezen.

Bruno Kopsky schreef:S*** sorry sorry ik ben een quote-stuntelaar.... De onderste alinea was van mij.

;) Haha geeft niks hoor Bruno, ik heb ook veel moeite gehad (en nog steeds wel) met al die HTML codes enzo..;)

Moet ook elke keer weer opnieuw iemand vragen hoe ik ook alweer een plaatje neerzet, of url etc :P

Meestal maak ik van elke nieuw uitgekomen pocket een foto en zet 'm op de Topic :) zoals Mini Pocket 10 + 11

Pocket 174½ heb ik zelfs voor de mensen die de zijkant wilde hebben omdat het de laatste is in de reeks van de rug afbeelding, de zijkant gescand :)

Volgens mij staat het gehele verhaal in dat "Mini-boekje" :)

Ja, het was een leuk idee van die quiz :)

Ik vind dat we zoiets wel nog eens kunnen doen :)

Toch ? ;)


Ik ga nu ff TV koekeloeren en over het Dagobert boekje laat ik je later nog even weten ;) Ik hen BV 90 wel maar weet niet of ik 'm dubbel heb zal ik ook voor je kijken :)


Groetjes van Kwekkemans :P

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Hidde » wo dec 01, 2010 3:29 pm

Misschien een quiz over welke dag en maand je geboren bent. Ik ben bijv. op 15 maart jarig. (wisten jullie nog nie hé.:lol:)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Kwekje » wo dec 01, 2010 4:36 pm

Hidde schreef:Misschien een quiz over welke dag en maand je geboren bent. Ik ben bijv. op 15 maart jarig. (wisten jullie nog nie hé.:lol:)

Ja :D Hidde dat is een geweldig idee van jou :D

Bijvoorbeeld de quiz "Raad de maand waarin Kwekje (DordrechtDuckTrucker mag Kwekkemans zeggen) geboren is " :D

Dan zou ik bv zo'n "Oom Dagobert" boekje kunnen doen als prijsje :D

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten