Facebook

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DD » di dec 21, 2010 12:10 am

Naar aanleiding van een reactie ergens op McDrake kwam ik op dit idee:

Wat vinden jullie ervan als we elkaar toevoegen op Facebook? McDuck Menu heb ik inmiddels in mijn vriendenlijst. Of vinden jullie dat dit de anonimiteit van de forum schaadt?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » di dec 21, 2010 5:45 am

DD schreef:Naar aanleiding van een reactie ergens op McDrake kwam ik op dit idee:

Wat vinden jullie ervan als we elkaar toevoegen op Facebook? McDuck Menu heb ik inmiddels in mijn vriendenlijst. Of vinden jullie dat dit de anonimiteit van de forum schaadt?

Ik vind het niet erg. Wel schrikken hoe iedereen eruitziet waarschijnlijk, haha. Alleen heb ik volgens mij alles zo piekfijn geregeld qua privacy dat niemand mij kan zoeken, vinden of toevoegen (alleen al omdat dit niet mijn echte naam is). Dus dat zou ik dan zelf moeten doen. Maar nu ga ik (weer) slapen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor McDuck Menu » di dec 21, 2010 11:22 am

Ik vind het ook prima, alleen zie ik de meerwaarde niet helemaal. Ook hoop ik niet dat dan forumbezigheden daar ipv hier op mcdrake komen, zou zonde van t forum zijn, niet?
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » di dec 21, 2010 1:29 pm

McDuck Menu schreef:Ik vind het ook prima, alleen zie ik de meerwaarde niet helemaal. Ook hoop ik niet dat dan forumbezigheden daar ipv hier op mcdrake komen, zou zonde van t forum zijn, niet?

Dat is waar. Want je zou makkelijk allemaal privé-Facebookgroepen kunnen maken waar je van alles kan bespreken...
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » di dec 21, 2010 2:06 pm

Nee dat zou zeker niet moeten gebeuren. De meerwaarde hiervan bestaat eigenlijk niet. Het is alleen maar leuk als je elkaar beter wil leren kennen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » di dec 21, 2010 2:17 pm

DD schreef:Nee dat zou zeker niet moeten gebeuren. De meerwaarde hiervan bestaat eigenlijk niet. Het is alleen maar leuk als je elkaar beter wil leren kennen.

Ik heb McDuck Menu al toegevoegd, voor de rest weet ik geen namen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » di dec 21, 2010 2:29 pm

Wat is jou naam? Dan voeg ik je ook ff toe.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » di dec 21, 2010 2:34 pm

DD schreef:Wat is jou naam? Dan voeg ik je ook ff toe.

Ik kan volgens mij alleen jou toevoegen want ik heb alle privacy-instellingen helemaal tot in de puntjes.. geregeld.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » di dec 21, 2010 4:04 pm

Heb je net bevestigd :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DordrechtDuck » wo dec 22, 2010 1:21 am

McDuck Menu schreef:Ik vind het ook prima, alleen zie ik de meerwaarde niet helemaal. Ook hoop ik niet dat dan forumbezigheden daar ipv hier op mcdrake komen, zou zonde van t forum zijn, niet?

Ja, en ik heb al die troep niet. Socializing doe ik al de hele dag door. Ben er klaar mee. Heb alleen nog hyves en dat staat op een heel laag pitje net als deze site want mijn werk slokt alle tijd op samen met het gezin. Dat is niet erg, maar zo zonde dat ik achter de pc zit als ik ook lekker met mijn hondje kan wandelen. Daarom stuur ik deze berichten meestal ook heel laat want heb er gewoon geen tijd voor. En morgen er weer om 5 uur uit dus ga nu lekker pitten.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten