Geen vierkante zien op de McDrake.NL Index na een McDrake In

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Robb_K » zo jan 23, 2011 11:11 am

Ik denk dat McDrake International Forum is gekwetst door hebben geen reguliere functie die de Nederlandse McDrake raad heeft-specifiek - de fysieke markering (blauwe vierkante) aanmeldende lezers die een nieuwe post sinds hun laatste bezoek is geboekt. We krijgen bijna geen regelmatige McDrake lezers hier, ondanks het feit dat de meeste posters McDrake zowel lezen en schrijven het Engels. (Inderdaad, een "schrijven in het Engels" draad is gebruikt in de McDrake Off Topic Forum). Ik beweer dat velen van hen waarschijnlijk zou geïnteresseerd zijn in onderwerpen die hier, als ze wist alleen dat sommige actie is daar plaats nemen. Helaas is het McDrake International draad met maar de titel, maar, net lijkt te zitten met geen actie, zoals het blauwe vak nooit verschijnt. Misschien wel het meest McDrakers denk dat niets ooit gebeurt daar (geldt ook voor de afgelopen twee jaar, maar we zijn weer klaar voor actie).

Administrator (Daniel), overweeg dan het toevoegen van de functie van het blauwe vierkante aan de leden zien op de McDrake.NL Index dat de nieuwe posten op McDrake International zijn gemaakt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten