McDrake meeting

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor kwuk duck » do jan 27, 2011 5:01 pm

Hoi iedereen,

vannochtend kwam ik op het idee om misschien een keer een meeting te organiseren om te zien met wie je nu echt op McDrake zit! Misschien is dit ook een goed moment om het eerste nummer van McDrake magazine te presenteren. Ik hoor wel van jullie wat jullie er van vinden.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » do jan 27, 2011 5:54 pm

Ik vind het een leuk idee, even kijken of er interesse is, dan kunnen we later een datumprikker aanmaken op internet. Minderjarigen moeten natuurlijk wel toestemming van hun ouders hebben, want je komt dan wel mensen tegen die je eigenlijk nauwelijks kent.

We hebben al wel eerder geprobeerd om een meeting te houden, maar daar is niets meer van gekomen.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor McDuck Menu » do jan 27, 2011 5:56 pm

McDuck Menu schreef:Ik vind het een leuk idee, even kijken of er interesse is, dan kunnen we later een datumprikker aanmaken op internet. Minderjarigen moeten natuurlijk wel toestemming van hun ouders hebben, want je komt dan wel mensen tegen die je eigenlijk nauwelijks kent.

We hebben al wel eerder geprobeerd om een meeting te houden, maar daar is niets meer van gekomen.

Misschien is het trouwens beter om dit na of tijdens een stripboekenbeurs of zoiets te doen, dan ben je al op een plek waar je elkaars interesses deelt :) Plus je hebt dan nog meer reden om er heen te gaan.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor duckpower » do jan 27, 2011 7:43 pm

Wat dachten jullie van http://www.stripbeursbreda.nl
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor duckpower » do jan 27, 2011 7:44 pm

Ehh, ik dacht dat het in maart was :( *Faal*
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jan 27, 2011 9:25 pm

Ach, dan hebben we nog tijd genoeg om het te plannen, toch?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » do jan 27, 2011 10:17 pm

Het is een leuk idee om het in breda te doen (ik woon er niet ver vandaan) maar hoe regelen we daar een plaats?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor duckpower » do jan 27, 2011 10:27 pm

Geen idee, maar ik woon er ook dicht bij, dus ik zeg doen! :D
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Dubbelduck » vr jan 28, 2011 4:29 pm

Leuk idee! Ik woon zelf ook niet heel ver weg van Breda, dus wat mij betreft wel leuk.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Robb_K » za jan 29, 2011 5:08 am

Ik woon niet dicht bij. Ik woon nu meer dan 7.000 kilometer weg van Breda! Dus ik zei dat ik ben jaloers!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » za jan 29, 2011 1:12 pm

Weet iemand misschein hoe de beurs wordt geregeld dan kunnen we het aan het bestuur vragen of de organisatie.
Robb_K schreef:Ik woon niet dicht bij. Ik woon nu meer dan 7.000 kilometer weg van Breda! Dus ik zei dat ik ben jaloers!

7.000!? waar woon je dan wel niet helemaal?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Robb_K » za jan 29, 2011 6:44 pm

kwuk duck schreef:Weet iemand misschein hoe de beurs wordt geregeld dan kunnen we het aan het bestuur vragen of de organisatie.
Robb_K schreef:Ik woon niet dicht bij. Ik woon nu meer dan 7.000 kilometer weg van Breda! Dus ik zei dat ik ben jaloers!

7.000!? waar woon je dan wel niet helemaal?

Ik woon in Los Angeles VSA nu, maar delen van het jaar, woon ik in Muenchen, en in vroegere jaren, in Den Haag.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » za jan 29, 2011 8:18 pm

Robb_K schreef:
kwuk duck schreef:Weet iemand misschein hoe de beurs wordt geregeld dan kunnen we het aan het bestuur vragen of de organisatie.
Robb_K schreef:Ik woon niet dicht bij. Ik woon nu meer dan 7.000 kilometer weg van Breda! Dus ik zei dat ik ben jaloers!

7.000!? waar woon je dan wel niet helemaal?

Ik woon in Los Angeles VSA nu, maar delen van het jaar, woon ik in Muenchen, en in vroegere jaren, in Den Haag.

Nou ik zou niet jaloers op ons zijn als in in LA zou wonen! is het een beetje lekker weer daar?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Robb_K » za jan 29, 2011 9:57 pm

kwuk duck schreef:
Robb_K schreef:
kwuk duck schreef:Weet iemand misschein hoe de beurs wordt geregeld dan kunnen we het aan het bestuur vragen of de organisatie.

7.000!? waar woon je dan wel niet helemaal?

Ik woon in Los Angeles VSA nu, maar delen van het jaar, woon ik in Muenchen, en in vroegere jaren, in Den Haag.

Nou ik zou niet jaloers op ons zijn als in in LA zou wonen! is het een beetje lekker weer daar?

Nee! In LA is het te warm, te druk, te veel mensen die proberen om me oplichting van mijn geld, te veel boze mensen die houd niet met buitenlanders. Ik geef de voorkeur Nederland! Het algemene gevoel is rustiger en lichter. Maar, Nederland is ook te warm voor mij. Ik hou van sneeuw en ijs, regen en mist, en grijze volken. Misschien ik ben vampyr?

In ieder geval, ik ben jaloers dat ik kan niet tot de beurs en vergadering in Breda gaan.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » za jan 29, 2011 10:10 pm

Robb_K schreef:Nee! In LA is het te warm, te druk, te veel mensen die proberen om me oplichting van mijn geld,

Heb je een groot huis daar dan?(omdat ze op je geld uit zijn ): ) en ben je niet goed in engels? want anders is dat toch niet zo`n probleem ofwel?

Robb_K schreef:te veel boze mensen die houd niet met buitenlanders. Ik geef de voorkeur Nederland! Het algemene gevoel is rustiger en lichter. Maar, Nederland is ook te warm voor mij. Ik hou van sneeuw en ijs, regen en mist, en grijze volken. Misschien ik ben vampyr?.

en ben je niet goed in engels? want anders is dat toch niet zo`n probleem ofwel?( niet dat ik uit ervaring kan spreken(jammer genoeg ): )) ene hier in nederland is het ook niet alles hoor elke ochtend op de fiets naat school met -7 aan je kop ):
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten