McDrake meeting

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DordrechtDuck » zo jan 30, 2011 3:46 pm

Is het niet een goed idee om de meeting te organiseren als Rob in Nederland is. Dat is toch rond juni Robb? Is misschien wel een heel leuk idee!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor kwuk duck » zo jan 30, 2011 7:24 pm

Ja dit is een goed idee dan kunnen we ook eens een tekenaar zien, maar dan kunnen we het niet op de beurs doen :( .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor DordrechtDuck » zo jan 30, 2011 7:49 pm

Ik weet niet of er dan in die weken een beurs is. Rob is enkele weken in NL maar weet niet welke. Robb?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Bruno » zo jan 30, 2011 10:09 pm

DordrechtDuck schreef:Ik weet niet of er dan in die weken een beurs is. Rob is enkele weken in NL maar weet niet welke. Robb?

Volgens mij moet dan iedereen naar Amsterdam komen ;)
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor jan Baksteen » zo jan 30, 2011 11:08 pm

Dit lijkt mij ook een leuk idee, omdat ik hier ook al járen lid ben!
Ik zeg dan wel niet veel, maar de reacties op veel uitgaves vind ik altijd wel leuk om te lezen.
Prik maar een leuke dag, ik kom zeker wel!
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Robb_K » ma jan 31, 2011 5:53 am

DordrechtDuck schreef:Ik weet niet of er dan in die weken een beurs is. Rob is enkele weken in NL maar weet niet welke. Robb?

In de meeste van de afgelopen jaren bezocht ik Nederland tenminste voor ongeveer drie weken in juni en drie in september (soms een paar weken meer). Maar dit jaar is er een goede kans dat ik kom niet op alle. Als ik kom, zal het slechts twee weken in juli. In ieder geval, jullie kunt maar beter jullie bijeenkomst in Breda hebben. Misschien kan ik deelnemen aan een vergadering op Skype?
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » ma jan 31, 2011 6:20 am

kwuk duck schreef:
Robb_K schreef:Nee! In LA is het te warm, te druk, te veel mensen die proberen om me oplichting van mijn geld,

Heb je een groot huis daar dan?(omdat ze op je geld uit zijn ): ) en ben je niet goed in engels? want anders is dat toch niet zo`n probleem ofwel?

Robb_K schreef:te veel boze mensen die houd niet met buitenlanders. Ik geef de voorkeur Nederland! Het algemene gevoel is rustiger en lichter. Maar, Nederland is ook te warm voor mij. Ik hou van sneeuw en ijs, regen en mist, en grijze volken. Misschien ik ben vampyr?.

en ben je niet goed in engels? want anders is dat toch niet zo`n probleem ofwel?( niet dat ik uit ervaring kan spreken(jammer genoeg ): )) ene hier in nederland is het ook niet alles hoor elke ochtend op de fiets naat school met -7 aan je kop ):

Mijn Engels is beter dan 99,5 procent van de Amerikanen. Maar de meeste mensen in Los Angeles Spaans spreken. Ik spreek Spaans ook.

Ik heb een klein huis (ongeveer 200 vierkante meter). Niemand krijgt rijk van schrijven stripboek verhalen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » ma jan 31, 2011 5:08 pm

Robb_K schreef:
DordrechtDuck schreef:Ik weet niet of er dan in die weken een beurs is. Rob is enkele weken in NL maar weet niet welke. Robb?

In de meeste van de afgelopen jaren bezocht ik Nederland tenminste voor ongeveer drie weken in juni en drie in september (soms een paar weken meer). Maar dit jaar is er een goede kans dat ik kom niet op alle. Als ik kom, zal het slechts twee weken in juli. In ieder geval, jullie kunt maar beter jullie bijeenkomst in Breda hebben. Misschien kan ik deelnemen aan een vergadering op Skype?

Dat is ook een goed ideeom een keer te doen, maar dan niet als zijne de meeting want het gaat er daar juist om om de gebruikers in het echt te zien.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » wo feb 16, 2011 4:42 pm

Wie zou als we het doen willen komen( even kijken of het de moeite is of we het beter via skype kunnen doen)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » wo feb 16, 2011 6:29 pm

kwuk duck schreef:Wie zou als we het doen willen komen( even kijken of het de moeite is of we het beter via skype kunnen doen)

Ik zou het wel leuk vinden. Maar zoals al gesuggereerd is, is het misschien leuk om het bij een stripboekenbeurs te doen. Of wellicht een grote sriphandelzaak.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwuk duck » wo feb 16, 2011 6:41 pm

Ja daar ga ik ook even vanuit,mar ik zou graag weten wie er dan zullen komen en of het de moeite is.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor jan Baksteen » wo feb 16, 2011 8:09 pm

Mij lijkt het wel leuk, hoor!
Ik ben iig van plan naar de stripdagen in Gornichem 12 & 13 Maart heen te gaan, maar je mag ook naar Dumpie in Leiden gaan. Dat is een super winkel, waar ik vaak heen ga na school!
Het lijkt mij leuker om iedereen in levende lijve te zien.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » wo feb 16, 2011 8:14 pm

Ik zou gerust naar Gorinchem gaan of naar Breda zoals eerder gezegd. Maar in principe hoeft het van mij niet. Omdat ik de chemie van dit forum graag wil houden zoals het nu is. Nu kan je dingen nog aan de verbeelding overlaten. Dat is leuk vind ik.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo feb 16, 2011 8:32 pm

Dat is inderdaad beter. Het is leuk om een paar mensen te kennen, maar om iedereen bij elkaar te halen haalt het leuke ervan af.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten