Ipod/ipad/iphone

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor kwuk duck » za maart 12, 2011 9:04 pm

Ui schreef:
kwuk duck schreef:Hier ben ik het niet helemaal mee eens, als de ducks digitaal worden krijg je dat 1 iemand het koopt en online zet waardoor er geen inkomsten meer zijn voor DD waardoor ze stoppen, dit zou erg jammer zijn.

Dan zouden er ook geen i-Tunes en e-books zijn. (snik)

Dit is bij apple inderdaad het geval, daar kun je (bijna)niks van jezelf opzetten! alleen dit is niet het geval bij android wat ook een groot deel van de markt heeft.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » za maart 12, 2011 9:06 pm

Ui schreef:
kwuk duck schreef:plus als je de DDs digitaal maakt zullen er veel klaagbrieven komen van ouders die vinden dat hun kinderen te veel achter een scherm zien of oudere die vinden dat het blad niet meer is als vroeger, dit kost veel [abonnees] wat DD natuurlijk niet wil.

Vandaar dat scholen steeds meer met computers werken. Het Weekblad kan zich aanbieden als een leerzame applicatie. Eventueel in samenwerking met bijvoorbeeld het blad 'Kijk'. Als je op het woord Vesuvius in een stripballon klikt, kun je worden doorverwezen naar informatie over vulkanen. (snotter)

dan krijg je heel je stip vol met linkjes, alle lidwoorden zwart en de rest blauw
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » za maart 12, 2011 9:07 pm

Ui schreef:
Dubbelduck schreef:Computers raken bovendien overvol als al die ruim 3000 bestanden erop moeten. En onze computer is al zo ontzettend sloom.

Dat hangt van de computercapaciteit af. Tegenwoordig praat men al in terrabytes. En wie zegt dat je alles persé lokaal moet opslaan? Misschien is de toekomst dat je inlogt in een bibliotheek van Donald Ducks, zoals mensen nu lid zijn van een reguliere bibliotheek. Misschien houdt het "Weekblad" op te bestaan en kunnen mensen zelf beslissen welke verhalen ze willen lezen. Hoef je niet meer moeilijk te doen met verzoekjes. Waarom moet een redactie een voorkeuze maken, als lezers zelf kunnen kiezen?

En de Pegabyte (1000 terabyte)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » za maart 12, 2011 9:08 pm

Petabyte sorry
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » zo maart 13, 2011 5:21 pm

Bruno Kopsky schreef:Hoe cool zou het zijn dat je digitaal op je iPad een Donald Duck leest en als je met je vinger op de verhaalcode drukt, krijg je de verhaalpagina van inducks!

Dat zou technisch goed kunnen. Een andere mogelijkheid is dat een verhaal meertalig kan worden aangeboden. Ook kan een versie gemaakt worden met geluid. (snik)

Een voorbeeld van een digitale strip is 'De stuivende stad' in de reeks Suske en Wiske. Deze is verkrijgbaar als iApp.
http://www.youtube.com/watch?v=_iYhNTSi2CQ

kwuk duck schreef:
Ui schreef:Als je op het woord Vesuvius in een stripballon klikt, kun je worden doorverwezen naar informatie over vulkanen. (snotter)

dan krijg je heel je stip vol met linkjes, alle lidwoorden zwart en de rest blauw

Die linken kun je dezelfde kleur geven als de verdere tekst. Je ziet dan alleen dat het een link is, als je er met de muispunt overheen gaat. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo maart 13, 2011 7:41 pm

Ui schreef:
kwuk duck schreef:
Ui schreef:Als je op het woord Vesuvius in een stripballon klikt, kun je worden doorverwezen naar informatie over vulkanen. (snotter)

dan krijg je heel je stip vol met linkjes, alle lidwoorden zwart en de rest blauw

Die linken kun je dezelfde kleur geven als de verdere tekst. Je ziet dan alleen dat het een link is, als je er met de muispunt overheen gaat. (snotter)

Volgens mij heeft de app dan keen nut want je raakt het scherm alleen aan om te swypen dus heb je geen muispunt, dus kan je de linkjes niet zien.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » di maart 15, 2011 3:05 pm

kwuk duck schreef:Volgens mij heeft de app dan keen nut want je raakt het scherm alleen aan om te swypen dus heb je geen muispunt, dus kan je de linkjes niet zien.

Dan zie je de linken pas als je er met je vingers naartoe gaat. Of je kunt de zichtbaarheid van de linken aanzetten met een druk op de knop. Dit zijn details. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » di maart 22, 2011 9:25 pm

kwuk duck schreef:Hoi,
Ik zat mij af tevragen of er hier mensen zijn met een Iding, want ik krijg er over een paar dagen 1, nu zat ik te denken, ik heb op mijn pc nog een hoop strips staan in jpg en cbr en wil deze een keer in pdf zetten zodat ik altijd een strip bij me heb op mijn ipod. Maar wil nog iemand deze hebben/helpen ? ik weet niet of het veel werk is anders duurt het eventjes.

zoals ik al zij ga ik een Itouch halen, weet iemand waar deze (redelijk) goedkoop is? ik wil hem nu bij de mediamarkt halen.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten