Cito score

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Cito score

Berichtdoor DD » di okt 23, 2012 10:08 pm

De Zwarte Schim schreef:Koen, leuk dat je ook deelneemt aan mcdrake, maar het wordt wel een beetje irritant als je op een aantal topics wat aan te merken hebt. Deze indeling zij zo.

Als er een "like" knop op McDrake bestond, zou ik dit bericht geliked hebben :) (Y)

En nu weer on :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Cito score

Berichtdoor Koen » wo okt 24, 2012 4:56 pm

De Zwarte Schim schreef:Koen, leuk dat je ook deelneemt aan mcdrake, maar het wordt wel een beetje irritant als je op een aantal topics wat aan te merken hebt. Deze indeling zij zo.


Dus ik mag geen mening meer geven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Dictator heeft.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cito score

Berichtdoor Koen » wo okt 24, 2012 4:57 pm

De Zwarte Schim schreef:Koen, leuk dat je ook deelneemt aan mcdrake, maar het wordt wel een beetje irritant als je op een aantal topics wat aan te merken hebt. Deze indeling zij zo.


Dus ik mag geen mening meer geven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Dictator heeft.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cito score

Berichtdoor MatroosDuck » wo okt 24, 2012 4:57 pm

Koen schreef:
De Zwarte Schim schreef:Koen, leuk dat je ook deelneemt aan mcdrake, maar het wordt wel een beetje irritant als je op een aantal topics wat aan te merken hebt. Deze indeling zij zo.


Dus ik mag geen mening meer geven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Dictator heeft.



Dus je mag nu twee keer een bericht schrijven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Jacob Dubbel heeft.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Cito score

Berichtdoor Koen » wo okt 24, 2012 7:39 pm

MatroosDuck schreef:
Koen schreef:
De Zwarte Schim schreef:Koen, leuk dat je ook deelneemt aan mcdrake, maar het wordt wel een beetje irritant als je op een aantal topics wat aan te merken hebt. Deze indeling zij zo.


Dus ik mag geen mening meer geven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Dictator heeft.



Dus je mag nu twee keer een bericht schrijven? Leuk hoor, dat McDrake nu zijn eigen Jacob Dubbel heeft.


Och wat ben je weer leuk hoor MatroosDuck. En ik zeker niet de eerste,bij Hidde zag ik het bijvoorbeeld ook een keer. Maar blijkbaar moet MatroosDuck een doodgewone grap van een ander topic op een negatieve manier imiteren.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cito score

Berichtdoor Michiel Q » do okt 25, 2012 1:58 am

Voor discussies over de juiste locatie van een topic bestaat het topic "Plaatsen van topics". Gelieve deze off-topic discussie daar voort te zetten of anders volledig te staken. Bij voorbaat hartelijk dank.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Cito score

Berichtdoor Koen » za okt 27, 2012 9:02 am

Sorry hoor Schim,maar ik stelde alleen even een vraag,er van uitgaande dat jullie daarna gewoon weer On-Topic gaan. Dit doen jullie echter niet. Dan zet MatroosDuck per ongeluk een reactie op het verkeerde topic,en ik wijs hem daar even op. Dus ik hoef nog maar EEN vraag te stellen en EEN keer iemand ergens op te wijzen,en jullie gaan direct zeiken over Koen en Matroosduck die zogenaamd graag Off-Topic zouden gaan? Geen wonder dat McDrake bijna geen nieuwe leden meer aantrekt. Moet ik dan ook oprotten? Nou,ik doe het met plezier.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cito score

Berichtdoor MatroosDuck » za okt 27, 2012 9:39 am

Dus.... die cito score's tegenwoordig he?
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Cito score

Berichtdoor Karel » za okt 27, 2012 5:35 pm

Koen schreef:Sorry hoor Schim,maar ik stelde alleen even een vraag,er van uitgaande dat jullie daarna gewoon weer On-Topic gaan. Dit doen jullie echter niet. Dan zet MatroosDuck per ongeluk een reactie op het verkeerde topic,en ik wijs hem daar even op. Dus ik hoef nog maar EEN vraag te stellen en EEN keer iemand ergens op te wijzen,en jullie gaan direct zeiken over Koen en Matroosduck die zogenaamd graag Off-Topic zouden gaan? Geen wonder dat McDrake bijna geen nieuwe leden meer aantrekt. Moet ik dan ook oprotten? Nou,ik doe het met plezier.

Zo ook goeiemorgen! Meneer verteld effe z'n mening!
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Cito score

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za okt 27, 2012 9:13 pm

MatroosDuck schreef:Dus.... die cito score's tegenwoordig he?

Vertel mij wat! Wat je tegenwoordig niet moet doen om on-topic te blijven...

Zijn er ook McDrake-leden van voor de Cito-toets werd ingesteld? Ik weet niet precies wanneer ze daar mee zijn gekomen, maar ik zou zeggen ergens midden jaren 90. In ieder geval 1997 of eerder, ik heb nog wel eens proeftoetsen uit die tijd gemaakt.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Re: Cito score

Berichtdoor snowmansion » za okt 27, 2012 9:23 pm

Nou, dat zal moeilijk worden. Ik denk dat er van de huidige actieve leden een handjevol leden ouder dan 30 zijn.. :)

Ik noem, Ui, Michiel Q, Ridder Ter Geit en natuurlijk Robb K. Daarnaast volgens mij ook Big Bad Wolf, (Zwarte Capihoorn? weet ik niet zeker) en
Bruno.

Overigens werd het CITO opgericht door de overheid in 1968.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Cito score

Berichtdoor Duck » za okt 27, 2012 9:44 pm

snowmansion schreef:Nou, dat zal moeilijk worden. Ik denk dat er van de huidige actieve leden een handjevol leden ouder dan 30 zijn.. :)

Ik noem, Ui, Michiel Q, Ridder Ter Geit en natuurlijk Robb K. Daarnaast volgens mij ook Big Bad Wolf, (Zwarte Capihoorn? weet ik niet zeker) en
Bruno.

Overigens werd het CITO opgericht door de overheid in 1968.

Zwarte Capihoorn was dacht ik 15.

Ik heb trouwens ook niet de Cito gemaakt, maar de NIO. Uiteindelijk VWO advies, en ik zit nu op 3 gymnasium! :) En moet dit jaar m'n profielkeuze maken!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Cito score

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » za okt 27, 2012 11:20 pm

Duck schreef:
snowmansion schreef:Nou, dat zal moeilijk worden. Ik denk dat er van de huidige actieve leden een handjevol leden ouder dan 30 zijn.. :)

Ik noem, Ui, Michiel Q, Ridder Ter Geit en natuurlijk Robb K. Daarnaast volgens mij ook Big Bad Wolf, (Zwarte Capihoorn? weet ik niet zeker) en
Bruno.

Overigens werd het CITO opgericht door de overheid in 1968.

Zwarte Capihoorn was dacht ik 15.

Bijna goed, ik ben nu 14. :)
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Cito score

Berichtdoor Duck » zo okt 28, 2012 12:01 am

Zwarte Capihoorn schreef:
Bijna goed, ik ben nu 14. :)

Sorry,ik dacht dat je wat ouder dan mij was, maar dat is dus niet zo! ;)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Cito score

Berichtdoor Scrooge$ » za dec 08, 2012 6:41 pm

Mijn cito score was 550 met 7 fouten op dit moment zit ik op de vierde klas van het gymnasium met een NG profiel met een vakkenpakket van Latijn, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde B, geschiedenis, Cambridge Engels, Nederlands, levensbeschouwing, LO, NLT
Mijn gemiddelde aan cijfers is een 9,5.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron