Reünie topic

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor kwuk duck » di mei 10, 2011 7:24 pm

Ja, das waar.............
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » di mei 10, 2011 11:18 pm

Ik denk dat veel Nederlanders die op DCF zitten, hier ook al actief zijn. Voor iemand die geen NL spreekt is het waarschijnlijk minder interessant.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rubberduck » di mei 10, 2011 11:43 pm

Uit veel berichten op McDrake proef ik dat er veel behoefte is aan het praten over andere zaken dan Disney/Duck-strips. Dat uit zich o.a. in heel veel off-topic berichten waar rustig pagina's op door wordt gegaan. Welnu, er bestaat een apart McDrake-forum om al die zaken te bespreken:

http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/

Zeg het voort!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di mei 10, 2011 11:53 pm

de zwarte schim schreef:toch moeten we met zn allen proberen mcdrake weer wat actiever te maken. er moeten meer mensen meedoen! we moeten ze aansporen om naar mcdrake te gaan! hier leer je ook heel veel van de duck kennis bij! sinds ik op mcdrake zit heb ik er heel wat bijgeleerd!

Als ik duckliefhebbers tegenkom dan vraag ik of ze McDrake kennen. De meeste niet maar inducks kennen ze wel. Dan zeg ik dat ze eens moeten kijken en heb ik toevallig iets voor MP verkocht dan stuur ik gelijk een link door. Dat is wel voldoende denk ik zo. Mocht je er serieus tijd en moeite in willen steken dan zou ik een hyves aanmaken. Ik heb hier geen tijd voor. Maar zelf vind ik het best zo, omdat er dan straks een wildgroei is van eendagsvliegen die te pas en te onpas nieuwe discussies aanmaken die er al zijn. of er komen handelaren op af. Dat is niet wat we willen denk ik.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DD » di mei 10, 2011 11:57 pm

Je kan ook een een Facebook pagina maken waar mensen lid van kunnen worden en zo Mcdrake.nl leren kennen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor McDuck Menu » wo mei 11, 2011 12:04 am

Ik heb laatst een vriend van me over het forum verteld, en die zou misschien een account willen aanmaken. Je moet er ook maar zin in hebben, praten over stripfiguren op een internetforum, vooral als je die boel gewoon als vermaak ziet.

Er is inderdaad veel off-topic geneuzel gaande. Ik vergeet alleen soms dat McDrake Offtopic bestaat. Heel af en toe plaatste ik er wel eens tekeningen, maar dat is ook al weer een tijdje terug.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rubberduck » wo mei 11, 2011 12:19 am

@ McDuck Menu: het 'off-topic geneuzel' laat in ieder geval zien dat de leden interesse hebben voor elkaar en hun opvattingen/hobbies etc. Dat kan mooi besproken worden op het Off-topic forum. Daar kan het overal over gaan: muziek, film, tv, games, niet-Disney strips, verzamelingen, hobbies etc. Het forum was heel lang niet actief, maar nu ik dit zo zie op McDrake, denk ik: er kán weer leven in gemaakt worden. Dan hoeft het off-topic gepraat ook niet meer op McDrake Disney NL. Iedereen blij! :)
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Robb_K » wo mei 11, 2011 6:22 am

McDuck Menu schreef:Pfoe.. ik zit hier al sinds 2005 of 2006 of zo.. Toen was het nog McDuck. Maar ik kan me niet echt personen herinneren, behalve wat typetjes. Alberto Vermicelli, Ferry Mingelen enzovoorts.

Ik was lid van McDuck.NL (en Henrieke, en Michiel P, Sander D, Bolderbast, Jan Baksteen, Daniël, Keesee, en veel meer).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 11, 2011 7:58 am

Rubberduck schreef:@ McDuck Menu: het 'off-topic geneuzel' laat in ieder geval zien dat de leden interesse hebben voor elkaar en hun opvattingen/hobbies etc. Dat kan mooi besproken worden op het Off-topic forum. Daar kan het overal over gaan: muziek, film, tv, games, niet-Disney strips, verzamelingen, hobbies etc. Het forum was heel lang niet actief, maar nu ik dit zo zie op McDrake, denk ik: er kán weer leven in gemaakt worden. Dan hoeft het off-topic gepraat ook niet meer op McDrake Disney NL. Iedereen blij! :)

oke! dat forum is nog dood..... maar begin jij met er nieuw leven in blazen?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » wo mei 11, 2011 9:24 am

Ik heb er deze week nog muziek op gezet, omdat Ui dat zo graag wilde. Maar niemand reageert! (snik) (huilhuil) (snotter snotter) (boehoehoe)
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » wo mei 11, 2011 9:41 am

McDuck Menu schreef:Ik denk dat veel Nederlanders die op DCF zitten, hier ook al actief zijn. Voor iemand die geen NL spreekt is het waarschijnlijk minder interessant.

Oke, maar om nu in het overzicht te doen alsof McDrake Nederland Disney helemaal niet bestaat is wel een uiterste. Maar misschien is het een compliment. (snotter)

Bruno schreef:Ik heb er deze week nog muziek op gezet, omdat Ui dat zo graag wilde. Maar niemand reageert! (snik) (huilhuil) (snotter snotter) (boehoehoe)

Ui's alter-ego "Daniel73" heeft er hoogstpersoonlijk een reactie geplaatst! (snik) (huil huil) (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo mei 11, 2011 10:49 am

Ik heb hiervoor ook al jaren op McDuck gezeten, geen idee precies hoe lang eigenlijk. Er is trouwens volgens mij ergens een hyves-pagina over McDrake, waar iets van 3 mensen lid van zijn ofzo.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » wo mei 11, 2011 11:22 am

Keessie was een topper!!

Ridder ter Geit schreef:Er is trouwens volgens mij ergens een hyves-pagina over McDrake, waar iets van 3 mensen lid van zijn ofzo.

Er is een topic over McDrake Hyves: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=21396
Maar in dat topic staat geen adres. En op Hyves kan Ui geen McDrake vinden. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 11, 2011 4:38 pm

wat bedoel je met keesie was een topper ui?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » wo mei 11, 2011 7:09 pm

de zwarte schim schreef:wat bedoel je met keesie was een topper ui?

Keessie heeft interessante, leerzame berichten geschreven.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron