Verwijderen reacties

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Rubberduck » za mei 14, 2011 3:13 am

Leuk hoor, dat de off-topic van reacties van Bruno en mij verwijderd zijn in het topic 'Toon je tekeningen'. Maarre, waarom zijn de off-topic reacties van Ui wel blijven staan, inclusief sneer naar Rubberduck? En waarom blijven de ontelbare off-topic berichten die McDrake de laatste maanden teisteren van andere leden wel gewoon staan?! Wordt Rockerduck/Rubberduck voor de tweede keer slachtoffer van de willekeur en het slechte humeur van alleenheerser admin?
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » za mei 14, 2011 3:16 am

Ik begrijp het hoor, maar dat je er nu zulke ophef van gaat maken, maakt het echt alleen maar erger.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Rubberduck » za mei 14, 2011 3:27 am

Bruno schreef:Ik begrijp het hoor, maar dat je er nu zulke ophef van gaat maken, maakt het echt alleen maar erger.

Ik kan niet tegen die willekeur. Niet dat het nou heel belangrijk is, hoor. Niet dat ik straks niet kan slapen van al die commotie... :P

Daarbij gaat de haat-liefde verhouding tussen Daniel en mij terug tot tenminste 2005 op McDuck. Ik moet de traditie in ere houden. ;)
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » za mei 14, 2011 3:52 am

Die quote was ook lekker belangrijk! Haha! Het gebeurt iedereen!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » za mei 14, 2011 3:55 am

Hebben jullie elkaar nooit ontmoet? Ik wil wedden dat het dan vriendelijkheid te over is. Tekst op internet is vaak directer, onbeleefder en minder doordacht. Met meer misverstanden dan in het echt.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » za mei 14, 2011 8:42 am

Daar heb je gelijk in, hier zit geen toon en emotie in.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » za mei 14, 2011 10:15 am

Rubberduck schreef:Leuk hoor, dat de [off-topic reacties] van Bruno en mij verwijderd zijn in het topic 'Toon je tekeningen'.

Goed dat je ziet dat ze off-topic waren. (snik) Iemand had in dat topic zojuist een eigen verhaal gepresenteerd. Moet dat feest verstoord worden door aanhoudende off-topic berichten, waarin degene die erover klaagt (Ui) wordt uitgemaakt voor "halve zool"? Moeten zulke berichten blijven staan? Is de schrijver er zo trots op? (snik)

Inmiddels heb je in dat topic weer off-topic berichten geplaatst, over een "forumführer", waardoor de presentatie van het stripverhaal wederom verstoord is. Je zou zelf de eerste kunnen zijn, die verzoekt om zulke storende berichten te verwijderen.

Rubberduck schreef:Maarre, waarom zijn de off-topic reacties van Ui wel blijven staan, inclusief sneer naar Rubberduck?

Waar zie jij een sneer? Mag niemand je dringend verzoeken om op te houden met off-topic samenvattingen van jouw visie over het gedrag van andere leden? Is zo'n verzoek al een sneer? (snotter)

Rubberduck schreef:En waarom blijven de ontelbare off-topic berichten die McDrake de laatste maanden teisteren van andere leden wel gewoon staan?! Wordt Rockerduck/Rubberduck voor de tweede keer slachtoffer van de willekeur en het slechte humeur van alleenheerser admin?

Ziet Ui hier de zoveelste sneer van jou naar admin? Als het beheer van McDrake echt zo slecht is als jij voordoet, waarom richt je dan geen eigen platform op? Laat zien hoe het wel moet.
Zelf heb je geregeld geklaagd over andermans off-topic reacties. Dus wat verschaft jou dan de vrijbrief om zelf wel off-topic te zijn? Wat verschaft jou de vrijbrief om dwars door topics heen, samenvattingen te schrijven over hoe andere leden zich volgens jou misdragen op McDrake? Geef het goede voorbeeld.

En je zult vast wel een eeuwenlange waslijst aan fouten van Ui/Ei/Daniel/admin hebben klaarliggen, waar het grote boek van Sint Nicolaas een dun Donald Duckje bij lijkt, maar zou een verstandig mens een voorbeeld willen nemen aan andermans fouten? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Rubberduck » zo mei 15, 2011 3:52 pm

Ik zie dat je al net zo goed tegen kritiek kunt als de Roep-redactie. Ik constateer slechts dat je, wat off-topic betreft, enkel en alleen reacties van Rubberduck verwijdert. Daarmee geef je Rubberducj zélf een aparte status.

Trouwens, moet 'admin' niet de vragen over McDrake beantwoorden? Ui is toch maar een personage?
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ui » zo mei 15, 2011 4:39 pm

Rubberduck schreef:Ik zie dat je al net zo goed tegen kritiek kunt als de Roep-redactie.

Wat heeft de Roepredactie hiermee te maken?

Rubberduck schreef:Ik constateer slechts dat je, wat off-topic betreft, enkel en alleen reacties van Rubberduck verwijdert.

Het gaat niet alleen om off-topic, maar ook om de inhoud ervan. Iemand schreef tweemaal "tsk!" als reactie op wat off-topic berichten van jou. Waar je eerst nog grappig op reageert. Maar vervolgens komt er een preek waarin je ook andere McDrakers noemt die zich volgens jou verkeerd gedragen. Van dat namen noemen heeft Ui wat gezegd, als medebezoeker. Waarna ook Ui een standje van je krijgt. Op gegeven moment is het gewoon klaar. Je hebt ruimschoots kunnen reageren, meer dan toegestaan, en daar is niets van verwijdert.

Je hebt zelf de wens geuit om de toestand door admin op te laten lossen. Wat admin heeft gedaan, door verdere off-topic berichten stilzwijgend te verwijderen. Stilzwijgend omdat na het minste geringste commentaar, toch weer een oeverloze discussie volgt. (snik)

Rubberduck schreef:Trouwens, moet 'admin' niet de vragen over McDrake beantwoorden? Ui is toch maar een personage?

Admin moet niets. Ui ook niet. Veel forumbeheerders verwijderen bezwaarlijke berichten stilzwijgend, en ze zouden het huidige topic niet hebben toegestaan. Laat staan dat men energie zou steken in het reageren.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Rubberduck » zo mei 15, 2011 5:36 pm

Nou, dan zullen we Ui/admin maar op onze blote knietjes danken dat hij zo goed is geweest om verantwoording af te leggen over zijn willekeurige zwabberbeleid...
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo mei 15, 2011 6:48 pm

Als er een bijdrage wordt verwijderdgaan deze dan ook van je aantal bijdragen af?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » zo mei 15, 2011 6:59 pm

Rubberduck schreef:Nou, dan zullen we Ui/admin maar op onze blote knietjes danken dat hij zo goed is geweest om verantwoording af te leggen over zijn willekeurige zwabberbeleid...

En hierom heeft discussie gewoon geen zin. Wat admin/Ui ook zegt, je zal er toch een negatieve conclusie aan verbinden.

Zo'n opmerking als "zijn willekeurige zwabberbeleid" moet natuurlijk gewoon kunnen, toch? Op menig ander platform solliciteer je dan naar een verbanning. Dus misschien heeft McDrake inderdaad een "zwabberbeleid". (snik)

Tip: richt zelf een forumboard op. Maak een topic aan en vraag om medewerkers. Eens zien wat voor admin jij bent. Hoe geduldig en vriendelijk jij zult zijn als er iets gebeurt wat je niet zint.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ui » zo mei 15, 2011 7:06 pm

kwuk duck schreef:Als er een bijdrage wordt verwijderdgaan deze dan ook van je aantal bijdragen af?

Ja. (snotter) Maar het aantal bijdragen zegt niets. Helemaal niets. Hooguit vertelt een hoog aantal, dat je geen leven hebt. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo mei 15, 2011 7:45 pm

Dus de meeste hier zijn leveloos? Ga toch rotten.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Rubberduck » zo mei 15, 2011 7:46 pm

Ui schreef:Zo'n opmerking als "zijn willekeurige zwabberbeleid" moet natuurlijk gewoon kunnen, toch? Op menig ander platform solliciteer je dan naar een verbanning. Dus misschien heeft McDrake inderdaad een "zwabberbeleid". (snik)

Nou niet doen alsof dat niet eerder al eens is gebeurd, hè? Zo gaan we hier niet met de feiten om. Je klopt jezelf graag op de borst, maar als het erop aankomt kon ook jij de verleiding van het verbannen niet weerstaan.

Ui schreef:Tip: richt zelf een forumboard op. Maak een topic aan en vraag om medewerkers. Eens zien wat voor admin jij bent. Hoe geduldig en vriendelijk jij zult zijn als er iets gebeurt wat je niet zint.

Ach, die eeuwige dooddoener.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten