Inhoud McDrake

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Daniel73 » di maart 27, 2007 10:15 pm

mcprul schreef:Natuurlijk komt de uitslag van de poll er binnenkort te staan! Daar ben ik nog mee bezig, maar omdat ik de poll niet op Mcdrake kan zetten kan de uitslag niet getoond worden.

Hoezo kan de uitslag niet getoond worden? Hoe wordt de uitslag gemaakt? Automatisch of handmatig?

mcprul schreef:"PS: het is om database-redenen nog niet mogelijk om te zien wat iemand anders gestemd heeft." staat er ook op de pagina.

Het is volgens mij evenmin mogelijk om te zien wat ik zelf gestemd heb. :)

mcprul schreef:
Daniel73 schreef:Zou het mogelijk zijn om een stemsysteem op te zetten dat werkt met behulp van faciliteiten van Inducks/Outducks? Heb jij of iemand anders kennis van programmeren, HTML, PHP, etc.?

Volgens mij is er geen mogelijkheid om samen te werken met Inducks. Misschien wel met Roddelflop, mits Dukka de indexen ook hier wil plaatsen. Dan kan het wel. Ik heb wel verstand van PHP (al weet ik lang niet alles). Als ik precies weet hoe wij het willen op de site ga ik "echt" aan de slag.

Ik zou contact op kunnen nemen met Inducks, om details over het COA-stemsysteem op te vragen.
Roddelflop is volgens mij een bron voor Inducks. Het lijkt mij handiger om dan de gestandariseerde data van Inducks als invoer te gebruiken. Vraag is dan wel wanneer en hoe Inducks de update van Roddelflop/Dukka ontvangt. Bij McDuck ging het volgens mij handmatig, via een tooltje.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Dukka » do maart 29, 2007 9:20 am

mcprul schreef:Volgens mij is er geen mogelijkheid om samen te werken met Inducks. Misschien wel met Roddelflop, mits Dukka de indexen ook hier wil plaatsen. Dan kan het wel. Ik heb wel verstand van PHP (al weet ik lang niet alles). Als ik precies weet hoe wij het willen op de site ga ik "echt" aan de slag.

Daniel73 schreef:Roddelflop is volgens mij een bron voor Inducks. Het lijkt mij handiger om dan de gestandariseerde data van Inducks als invoer te gebruiken. Vraag is dan wel wanneer en hoe Inducks de update van Roddelflop/Dukka ontvangt. Bij McDuck ging het volgens mij handmatig, via een tooltje.

Momenteel plaats ik de index op twee plaatsen. Via Online indexing van COA geef ik het door aan Inducks, daarnaast voer ik het ook (deels) afzonderlijk in voor Roddelflop. Dit omdat het even duurt voordat de index ook daadwerkelijk op Inducks verschijnt.
Tijdens het indexen maak ik daarnaast uiteraard gebruik van Inducks zelf.

Voor het plan van het stemsysteem ga ik echter niet de index óók nog hier plaatsen. Ik ben momenteel al meer dan genoeg tijd kwijt om het in te voeren op Inducks en mijn eigen site, dat ik het ook nog eens op een derde site ga toevoegen.
Als je de gegevens zelf over wil nemen, dan heb ik daar uiteraard geen problemen mee.
Dukka
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 11:43 pm

Berichtdoor mcprul » do maart 29, 2007 2:58 pm

Dukka schreef:Als je de gegevens zelf over wil nemen, dan heb ik daar uiteraard geen problemen mee.

Dat zou mooi zijn. We zullen dan wel een link moeten plaatsen naar Roddelflop en Inducks (op de "met dank aan" pagina?), dat is wel zo netjes en bovendien krijgen deze site's daardoor meer bezoekers.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Hidde » zo sep 25, 2011 5:00 pm

Om een één of andere reden is de index niet beschikbaar. Je krijgt dan een error. Hoe komt dat?

Ik kom wel op de site. Via google. Is er nog iemand die op het forum komt?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Maestroduck » zo sep 25, 2011 10:24 pm

ja ik.
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet
Avatar gebruiker
Maestroduck
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 2:39 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma sep 26, 2011 10:09 pm

Mij is het gisteren niet gelukt, vandaag wel.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » di sep 27, 2011 10:42 am

Ik zie dat het probleem verholpen is.:)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Dirk McDuck » di sep 27, 2011 5:25 pm

Duckfan van Down Under schreef:Mij is het gisteren niet gelukt, vandaag wel.

Bij mij ook
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor kwuk duck » di sep 27, 2011 11:01 pm

M2
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » wo sep 28, 2011 8:19 am

Bij mij is het er nu weer. :(
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Inhoud McDrake

Berichtdoor snowmansion » di jan 31, 2012 2:06 pm

Ik ben een beetje de vele discussies die gevoerd zijn aan het doorlopen.

Maar ik merk vaak dat de links naar andere topics op McDrake die in die desbetreffende topics staan niet meer functioneren (althans de links).

Is hier wat aan de doen?

Zie bv. viewtopic.php?f=15&t=532&start=30

Ei refereert hier naar het Dagobert Duck topic, maar wanneer ik op die link klik krijg ik: "Information The requested topic does not exist."

Best irritant. Dit is namelijk vaker zo.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Inhoud McDrake

Berichtdoor admin » di jan 31, 2012 5:48 pm

De technicus is bezig geweest met updaten van interne linken. Maar blijkbaar zijn er een aantal blijven staan.
Overigens een gelukje, als al deze linken met "find & replace" te vervangen zijn. De technicus doet enorm zijn best, want dit soort aanpassingen gaan niet zomaar vanzelf.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Inhoud McDrake

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr dec 14, 2012 10:36 pm

Admin, zou je het forum een keer op willen ruimen en gesloten en hele oude topics willen verwijderen? Dat ruimt lekker op en dan wordt het overzichtelijker.

Bij voorbaat dank!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Inhoud McDrake

Berichtdoor De Zwarte Schim » za dec 15, 2012 4:17 pm

Admin?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Inhoud McDrake

Berichtdoor Koen » za dec 15, 2012 4:31 pm

De Zwarte Schim schreef:Admin?


Dit is minsten de tweede keer dat je die vraag stelt! Waarom antwoordt hij niet? :O
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron