Gefeliciteerd Dordrechtduck

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DD » wo jun 15, 2011 10:53 pm

Met de geboorte van je kind!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor elite » wo jun 15, 2011 10:57 pm

Ik ken je niet, maar ik gun iedereen het geluk van de wereld, dus bij dezen ook mijn felicitaties voor de geboorte van je kind.
Hoi
elite
Member
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:15 pm

Berichtdoor Bruno » wo jun 15, 2011 11:08 pm

Dat nieuw Dordrechtduckje maar veel Donald Duckverhalen mag gaan lezen!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 16, 2011 10:08 am

Gefeliciteerd en veel geluk!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » do jun 16, 2011 2:21 pm

Van harte gefeliciteerd met je kind! Veel liefde en geluk (en luiers verschonen natuurlijk ;))!
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwuk duck » do jun 16, 2011 3:34 pm

Natuurlijk ook van mij!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jun 16, 2011 3:38 pm

Veel geluk met de kleine (DordrechtDuckJunior) en ook de felicitaties van mij! Oh, en probeer de Donald Duck niet te interpreteren als opvoedtips. :) Maar ik geloof dat iedereen dat wel snapt.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » do jun 16, 2011 3:41 pm

Gefeliciteerd en veel voorspoed toegewenst! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » do jun 16, 2011 6:17 pm

ook van mij gefeliciteerd!
kijk trouwens maar uit met hem vroeg proberen hem te leren lezen van duckies van voor je het weet zitten er scheuren in je verzameling ;)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » ma jun 20, 2011 10:54 pm

Wat geweldig! Echt superleuk! Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties. Ik lees al voor uit de disney boekenclub voor mijn oudste van bijna 3, stimuleer mickey mouse clubhuis en hij zit ook met mij op McDrake. Wat hij vanmiddag zei: wat is dat? En hij wijst naar Ui. Ik zeg: Dat is een ui die doet huilen, hij is verdrietig. Zeg hij: Aaaaaah nie huilen is nie erg.

Mijn kinderen zijn het mooiste in mijn leven, en velen onder de McDrakers zijn nog kind. In principe zijn we allemaal kinderen. Van onze ouders welteverstaan. Al ben je 50. Dan nog zien je ouders je als een kind, hun kind. En zijn veelal het mooiste wat in hun leven is overkomen. Het is geen investering (daarom heeft dagobert geen kinderen denk ik) Het is alleen maar geven zonder iets terug te verwachten. Dat is het mooiste in het leven.

Ik zal mijn kids stimuleren Duck en Disney te lezen en kijken. Want tenslotte is dat ook iets prachtigs. En leerzaam (over leerzaam heb ik ooit oom Thom gesteund bij BNR-nieuwsradio)

Ik zal binnenkort eens een link doorsturen van mijn youtube profiel. Dan kunen jullie filmpjes bekijken als je dat leuk vind.


Nogmaals bedankt voor de felicitaties. Vind het erg leuk. Ik ga weer aan de luiers (ik was er nog niet uit) en heeft er iemand toevallig een idee om mijn verzameling veilig te waarborgen tegen scheurende kwijlende poepfabriekjes? ;-)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jun 20, 2011 11:04 pm

:)

Ik voel me vaak ook nog kind. Heb zelf geen kinderen, maar zou het wel willen. Bij bijvoorbeeld de kerk doe ik veel aan jeugdwerk. Ik ben dan ook een beetje 'kind onder de kinderen'. Ik vind kinderen vaak erg leuk, enthousiast, origineel. Het is zelf zo erg dat ik ze ook leuk vind als ze heel vervelend zijn.
Hier op McDrake zijn een aantal qua leeftijd ook nog kinderen, geloof ik.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor McDuck Menu » di jun 21, 2011 12:36 am

Hm. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk kind, misschien vandaar mijn hang naar strips en dergelijke. Kinderboeken illustreren lijkt me bijvoorbeeld geweldig werk. Op de potjes gebakken ui (sorry Ui) van Conimex staat de volgende wijsheid: "Een groot mens is hij, die zijn kinderhart nimmer verliest" (Vraag me niet wat dit nou weer met gebakken uitjes te maken heeft :P )
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 10:01 am

Ridder ter Geit schreef::)

Ik voel me vaak ook nog kind. Heb zelf geen kinderen, maar zou het wel willen. Bij bijvoorbeeld de kerk doe ik veel aan jeugdwerk. Ik ben dan ook een beetje 'kind onder de kinderen'. Ik vind kinderen vaak erg leuk, enthousiast, origineel. Het is zelf zo erg dat ik ze ook leuk vind als ze heel vervelend zijn.
Hier op McDrake zijn een aantal qua leeftijd ook nog kinderen, geloof ik.

Maar? Ben je vrijgezel? Nee toch? Kunnen jullie geen/moeilijk kids krijgen? Wil vrouwlief niet?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 10:04 am

McDuck Menu schreef:Hm. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk kind, misschien vandaar mijn hang naar strips en dergelijke. Kinderboeken illustreren lijkt me bijvoorbeeld geweldig werk. Op de potjes gebakken ui (sorry Ui) van Conimex staat de volgende wijsheid: "Een groot mens is hij, die zijn kinderhart nimmer verliest" (Vraag me niet wat dit nou weer met gebakken uitjes te maken heeft :P )

Ik denk dat de oostersen veel wijsheden met zich meedragen, en dit UI-ten op deze manier. En om hun visie op het leven met anderen te delen, misschien dat mensen een diepere betekenis vinden door het eten van conimex haha. Of gewoon sfeer bepalen.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jun 21, 2011 11:47 am

DordrechtDuck schreef:Maar? Ben je vrijgezel? Nee toch? Kunnen jullie geen/moeilijk kids krijgen? Wil vrouwlief niet?

Ik ben 3 jaar getrouwd. Mijn vrouw en ik willen allebei kinderen krijgen sinds ongeveer een jaar. Of dit gaat lukken moet verder nog blijken.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten