Gefeliciteerd Dordrechtduck

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Michiel Q » di jun 21, 2011 2:29 pm

Hoera, een mensje! :) Gefeliciteerd, DordrechtDuck! (Is 't een jongetje of een meisje?)

DordrechtDuck schreef:Heeft er iemand toevallig een idee om mijn verzameling veilig te waarborgen tegen scheurende kwijlende poepfabriekjes? ;)

Jawel, niets op de onderste planken zetten. Voor je 't weet zitten ze vrolijk koppoters te tekenen in je favoriete stripboeken.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor kwuk duck » di jun 21, 2011 2:37 pm

Of een hek eromheen!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » di jun 21, 2011 2:56 pm

DordrechtDuck schreef:Ik lees al voor uit de disney boekenclub voor mijn oudste van bijna 3, stimuleer mickey mouse clubhuis en hij zit ook met mij op McDrake. Wat hij vanmiddag zei: wat is dat? En hij wijst naar Ui. Ik zeg: Dat is een ui die doet huilen, hij is verdrietig. Zeg hij: Aaaaaah nie huilen is nie erg.

Ui kan ook huilen van geluk, hoor! Dank je, voor je anekdote. Ui is ontroerd. (snif)

Dordrechtduck schreef:(over leerzaam heb ik ooit oom Thom gesteund bij BNR-nieuwsradio)

Wat bedoel je?

Michiel Q schreef:
DordrechtDuck schreef:Heeft er iemand toevallig een idee om mijn verzameling veilig te waarborgen tegen scheurende kwijlende poepfabriekjes? ;)

Jawel, niets op de onderste planken zetten. Voor je 't weet zitten ze vrolijk koppoters te tekenen in je favoriete stripboeken.

Wat is meer waard en wat is mooier, dan een stripboek dat volgekladderd is door je eigen schatjes van kinderen?

kwuk duck schreef:Of een hek eromheen!

Dat zegt men over Ui ook altijd! (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Meester Warbol » di jun 21, 2011 3:24 pm

Tevens de hartelijke gelukwensen van Meester Warbol, beste DordrechtDuck!

Ridder ter Geit schreef:Bij bijvoorbeeld de kerk doe ik veel aan jeugdwerk. Ik ben dan ook een beetje 'kind onder de kinderen'. [...] Het is zelf zo erg dat ik ze ook leuk vind als ze heel vervelend zijn.

Ach, wat een wonderlijke opvattingen leven er toch bij de jeugd! Kinderen dient men te behandelen als kleine volwassenen. Rare fratsen moeten zo snel mogelijk worden afgeleerd. Meester Warbol vind àlle kinderen vervelend, ook als ze heel leuk zijn. Zo!

McDuck Menu schreef:Op de potjes gebakken ui (sorry Ui) van Conimex staat de volgende wijsheid: "Een groot mens is hij, die zijn kinderhart nimmer verliest"

'n Licht aangebrande Oosterse wijsheid van Mencius, uit ca. 300 v. Chr. Met andere woorden: Oude kroepoek! Trek je er niets van aan, beste McDuck Menu!
Avatar gebruiker
Meester Warbol
Schoolfrik
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 10:20 pm

Berichtdoor Duck » di jun 21, 2011 3:33 pm

Ui schreef:
Michiel Q schreef:
DordrechtDuck schreef:Heeft er iemand toevallig een idee om mijn verzameling veilig te waarborgen tegen scheurende kwijlende poepfabriekjes? ;)

Jawel, niets op de onderste planken zetten. Voor je 't weet zitten ze vrolijk koppoters te tekenen in je favoriete stripboeken.

Wat is meer waard en wat is mooier, dan een stripboek dat volgekladderd is door je eigen schatjes van kinderen?

ik weet niet of het fijn is om een alle klassieke verhalen van carls barks of een of ander zeldzaam boek volgekladderd te hebben......

idee om het te voorkomen;zet de stripboeken en al je andere DD dingen op de bovenste planken vann de kast en onderaan klein kindersppeelgoed,als de kleine dat ziet kijkt ie niet meer om naar je DD's ;)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Michiel Q » di jun 21, 2011 3:54 pm

Duck schreef:ik weet niet of het fijn is om een alle klassieke verhalen van carls barks of een of ander zeldzaam boek volgekladderd te hebben...

Ach, "Alle Klassieke Verhalen" is toch in zwart-wit, zo'n boek kan best wat kleur gebruiken. ;)

(Arme brugklasser Duck, zo jong en nu al door het verzamel-virus gegrepen! Vlucht, zolang het nog kan! Ga toch lekker Duckjes lezen! Maak je toch niet druk om dat soort dure boeken! Dat is iets voor zure meneren die hun volledige verzameling luchtdicht verpakken en invriezen.)
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Duck » di jun 21, 2011 4:02 pm

Michiel Q schreef:
Duck schreef:ik weet niet of het fijn is om een alle klassieke verhalen van carls barks of een of ander zeldzaam boek volgekladderd te hebben...

Ach, "Alle Klassieke Verhalen" is toch in zwart-wit, zo'n boek kan best wat kleur gebruiken. ;)

(Arme brugklasser Duck, zo jong en nu al door het verzamel-virus gegrepen! Vlucht, zolang het nog kan! Ga toch lekker Duckjes lezen! Maak je toch niet druk om dat soort dure boeken! Dat is iets voor zure meneren die hun volledige verzameling luchtdicht verpakken en invriezen.)

eigenlijk heb ik (nog)geen enkel boek van alle klassieke verhalen,ik heb niet echt zeldzame albums/boeken,ik heb zoiets alleen boeken uit de 21eeuw
(wel verhalen uit de 20e eeuw maar die heb je gewoon als je Bv albums hebt)
en trouwens al je een boek invriest kunnen de bladzijden vochtig worden en dat is niet goed voor het papier ;)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Bruno » di jun 21, 2011 4:39 pm

Duck schreef:
Michiel Q schreef:Dat is iets voor zure meneren die hun volledige verzameling luchtdicht verpakken en invriezen.)

en trouwens al je een boek invriest kunnen de bladzijden vochtig worden en dat is niet goed voor het papier ;)

Hij bedoelde luchtdicht. Hahaha, stel je voor dat iemand z'n boeken gewoon HOP allemaal in de vriezer gooit!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor MatroosDuck » di jun 21, 2011 5:33 pm

Fantastisch Dordrechtduck
En grappig met Ui :P
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » di jun 21, 2011 7:17 pm

bij deze nog gefeliciteerd!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 7:35 pm

Ridder ter Geit schreef:
DordrechtDuck schreef:Maar? Ben je vrijgezel? Nee toch? Kunnen jullie geen/moeilijk kids krijgen? Wil vrouwlief niet?

Ik ben 3 jaar getrouwd. Mijn vrouw en ik willen allebei kinderen krijgen sinds ongeveer een jaar. Of dit gaat lukken moet verder nog blijken.

Ik hoop het voor jullie, het is een waar geschenk en een verrijking van het leven. Succes!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 7:36 pm

Michiel Q schreef:Hoera, een mensje! :) Gefeliciteerd, DordrechtDuck! (Is 't een jongetje of een meisje?)

DordrechtDuck schreef:Heeft er iemand toevallig een idee om mijn verzameling veilig te waarborgen tegen scheurende kwijlende poepfabriekjes? ;)

Jawel, niets op de onderste planken zetten. Voor je 't weet zitten ze vrolijk koppoters te tekenen in je favoriete stripboeken.

Een meisje!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 7:41 pm

Ui schreef:
Dordrechtduck schreef:(over leerzaam heb ik ooit oom Thom gesteund bij BNR-nieuwsradio)

Wat bedoel je?

Ik bedoel dat er eens werd gediscussieerd op BNR nieuwsradio over het kommer en kwel bij de DD en of het leerzaam is voor kinderen of gewoon een leuk blaadje verder niks bijzonders
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 21, 2011 7:41 pm

Meester Warbol schreef:Tevens de hartelijke gelukwensen van Meester Warbol, beste DordrechtDuck!

Bedankt meester!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » di jun 21, 2011 8:09 pm

Van mij ook gefelciteerd
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten