Beheer McDrake Nederland

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor MatroosDuck » do okt 25, 2012 2:28 pm

Sorry Koen. Ik wist niet dat je er kwaad om zou worden.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » do okt 25, 2012 4:57 pm

Erg aardig van je,maar ik denk dat je deze reactie in het verkeerde topic zet. Maar laten we weer On-Topic gaan.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr okt 26, 2012 7:50 pm

Beste Daniel73,

Zoals ik al vaker voorgesteld heb, maak gewoon 1 catogrie op dit disney forum met diversen. In deze catogrie kun je dan al je andere non-disney dingen plaatsen en kunnen Koen en Matroosduck zich lekker uitleven.

Hopelijk wordt hier een keer wat aan gedaan want het off topic forum is zo dood als een pier. 1 catogrie op dit forum is meer dan genoeg met bv de naam diversen etc.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Karel » za okt 27, 2012 5:37 pm

De Zwarte Schim schreef:Beste Daniel73,

Zoals ik al vaker voorgesteld heb, maak gewoon 1 catogrie op dit disney forum met diversen. In deze catogrie kun je dan al je andere non-disney dingen plaatsen en kunnen Koen en Matroosduck zich lekker uitleven.

Hopelijk wordt hier een keer wat aan gedaan want het off topic forum is zo dood als een pier. 1 catogrie op dit forum is meer dan genoeg met bv de naam diversen etc.

Volgens mij is admin weer eens op vakantie ;)
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » zo okt 28, 2012 5:46 pm

De Zwarte Schim schreef:Beste Daniel73,

Zoals ik al vaker voorgesteld heb, maak gewoon 1 catogrie op dit disney forum met diversen. In deze catogrie kun je dan al je andere non-disney dingen plaatsen en kunnen Koen en Matroosduck zich lekker uitleven.

Hopelijk wordt hier een keer wat aan gedaan want het off topic forum is zo dood als een pier. 1 catogrie op dit forum is meer dan genoeg met bv de naam diversen etc.


Ik ging even Off-Topic terwijl ik er van uitging dat jullie daarnaar weer On-Topic zouden gaan,maar dat doen jullie niet. Zoals ik al eens heb geschreven:

Sorry hoor Schim,maar ik stelde alleen even een vraag,er van uitgaande dat jullie daarna gewoon weer On-Topic gaan. Dit doen jullie echter niet. Dan zet MatroosDuck per ongeluk een reactie op het verkeerde topic,en ik wijs hem daar even op. Dus ik hoef nog maar EEN vraag te stellen en EEN keer iemand ergens op te wijzen,en jullie gaan direct zeiken over Koen en Matroosduck die zogenaamd graag Off-Topic zouden gaan? Geen wonder dat McDrake bijna geen nieuwe leden meer aantrekt. Moet ik dan ook oprotten? Nou,ik doe het met plezier.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor MatroosDuck » zo okt 28, 2012 8:28 pm

Nou,geef elkaar maar een kusje en maak het goed.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » ma okt 29, 2012 5:21 pm

MatroosDuck schreef:Nou,geef elkaar maar een kusje en maak het goed.


Dat kusje zal ik maar laten zitten,maar het goedmaken vindt ik best. Het punt is dat De Zwarte schim maar blijft doorzeiken over het ''feit''
dat Koen graag Off-Topic gaat samen met Matroosduck en dat dat maar eens moet ophouden, etc,etc...:/
Ik verzoek De Zwarte Schim dus of hij alsjeblieft wil ophouden met dat vreselijk irritante gezeur. In het topic waar het er over gaat hoe je McDrake uitspreekt was het antwoord al gegeven,dus ik maakte een er een grapje over dat we ''lekker lang Off-Topic'' konden gaan. Dit wordt door niemand serieus genomen,behalve door De Zwarte Schim. En ik stuur dit ongezellige bericht niet alleen om te klagen,maar vooral om De Schim er op te wijzen dat hijzelf hierdoor ook niet snel serieus zou worden genomen. Karel maakte bijvoorbeeld al een grapje over de ernstigste ''Off-Topic-jachtinstinct'' (niet in deze bewoording) van De Zwarte Schim.

Nogmaals: Ik vraag nog 1 keer om te stoppen met dat negatieve gedoe,want hierdoor moet ik zelf ook dit soort negatieve berichten versturen.En als je denkt dat ik dat leuk vindt,heb je het mis. Ik weet zeker dat jij het ook niet leuk vindt,dus hou op. Want ik beloof dat ik er ook mee zal ophouden.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Karel » ma okt 29, 2012 5:55 pm

Koen schreef:
MatroosDuck schreef:Nou,geef elkaar maar een kusje en maak het goed.


Dat kusje zal ik maar laten zitten,maar het goedmaken vindt ik best. Het punt is dat De Zwarte schim maar blijft doorzeiken over het ''feit''
dat Koen graag Off-Topic gaat samen met Matroosduck en dat dat maar eens moet ophouden, etc,etc...:/
Ik verzoek De Zwarte Schim dus of hij alsjeblieft wil ophouden met dat vreselijk irritante gezeur. In het topic waar het er over gaat hoe je McDrake uitspreekt was het antwoord al gegeven,dus ik maakte een er een grapje over dat we ''lekker lang Off-Topic'' konden gaan. Dit wordt door niemand serieus genomen,behalve door De Zwarte Schim. En ik stuur dit ongezellige bericht niet alleen om te klagen,maar vooral om De Schim er op te wijzen dat hijzelf hierdoor ook niet snel serieus zou worden genomen. Karel maakte bijvoorbeeld al een grapje over de ernstigste ''Off-Topic-jachtinstinct'' (niet in deze bewoording) van De Zwarte Schim.

Nogmaals: Ik vraag nog 1 keer om te stoppen met dat negatieve gedoe,want hierdoor moet ik zelf ook dit soort negatieve berichten versturen.En als je denkt dat ik dat leuk vindt,heb je het mis. Ik weet zeker dat jij het ook niet leuk vindt,dus hou op. Want ik beloof dat ik er ook mee zal ophouden.

Let niet op De Zwarte Schim, misschien is hij het spoor bijster...
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor admin » za nov 03, 2012 10:54 pm

Michiel Q schreef:De laatste berichten in het topic "Cito score" zijn off-topic.

Het hele topic is eigenlijk off topic. McDrake Nederland gaat niet over cito scores. Er is weliswaar wat ruimte om forumleden wat meer over zichzelf te laten vertellen, maar dat zou eigenlijk moeten plaatsvinden in een enkel topic waarin men zichzelf aan elkaar kan voorstellen. Wil men uitwijden, dan is er McDrake Nederland Off Topic waar men zich kan uitleven.

De Zwarte Schim schreef:Zoals ik al vaker voorgesteld heb, maak gewoon 1 catogrie op dit disney forum met diversen. In deze catogrie kun je dan al je andere non-disney dingen plaatsen en kunnen Koen en Matroosduck zich lekker uitleven.

Hopelijk wordt hier een keer wat aan gedaan want het off topic forum is zo dood als een pier. 1 catogrie op dit forum is meer dan genoeg met bv de naam diversen etc.

McDrake Nederland Off Topic is voor off topic berichten. En McDrake International is voor Engelstalige berichten.
Registreren is een kleine moeite.

Off topic berichten en Engelstalige berichten worden op McDrake Nederland Disney geregeld door de vingers gezien. Misschien maakt dat die andere forumboards "zo dood als een pier".

Laat men voortaan de juiste forumboards gebruiken voor de juiste soort berichten. Dan zijn die andere forumboards niet zo dood, en is McDrake Nederland niet zo rommelig als de laatste tijd.

McDrake Nederland Off Topic
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/index.php

McDrake International
http://bb.mcdrake.nl/engdisney/
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » zo nov 04, 2012 3:03 pm

admin schreef:
Michiel Q schreef:De laatste berichten in het topic "Cito score" zijn off-topic.

Het hele topic is eigenlijk off topic. McDrake Nederland gaat niet over cito scores.

McDrake Nederland Off Topic
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/index.php

McDrake International
http://bb.mcdrake.nl/engdisney/


Helemaal mee eens. Dus,Schim,je moet gewoon niet meer tegen mij gaan zeuren dat ik elke keer Off-Topic ga. Dus ga naar het Off-Topicforum en leef jij je daar maar lekker uit.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Ui » zo nov 04, 2012 5:38 pm

Waarom moet iedereen toch altijd ruzie maken met elkaar? (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor MatroosDuck » zo nov 04, 2012 9:18 pm

Ui schreef:Waarom moet iedereen toch altijd ruzie maken met elkaar? (huil huil)


We moeten in vrede samenleven,zoals Walt Disney dat gewild heeft! (sentimenteelgelul)
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » ma nov 05, 2012 6:26 pm

MatroosDuck schreef:
Ui schreef:Waarom moet iedereen toch altijd ruzie maken met elkaar? (huil huil)


We moeten in vrede samenleven,zoals Walt Disney dat gewild heeft! (sentimenteelgelul)


Ach,het is al goed. Als de Schim maar stopt,en dat heeft hij denk ik al gedaan. Denk ik. Hoop ik.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Hidde » ma nov 05, 2012 7:01 pm

Laat de Schim nou gewoon z'n gang gaan. Straks wordt hij net zo karakterloos als Mickey en dat wil jij toch ook niet?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Beheer McDrake Nederland

Berichtdoor Koen » ma nov 05, 2012 7:20 pm

Hidde schreef:Laat de Schim nou gewoon z'n gang gaan. Straks wordt hij net zo karakterloos als Mickey en dat wil jij toch ook niet?


:lol:
Ja. Ik kap het ''incidentje'' wel af. De Zwarte Schim is toch al van dit topic verdwenen dus ik denk dat het wel duidelijk is. Ik zal echt met dat ''incidentje'' ophouden,want ik merk dat de Schim dat al eerder gedaan heeft. Laat ik maar niet al te kinderachtig doen. Wel onsportief van hem om mijn mening,en zelfs mijn excuus te negeren. Maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. :rolleyes:
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron