Beheer McDrake Nederland

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Michiel P » ma nov 26, 2007 4:54 pm

Afbeelding
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Daniel73 » wo nov 28, 2007 1:56 am

Ei schreef:
Zwarthart Zware schreef:HET IS VERSCHRIKKELIJK DOOD HIER OP MCDRAKE!!!

EI IS HET VOLLEDIG EENS MET WAT ZWARTHARE ZWARE HIER SCHRIJFT!!!

Ach, kritiek. Moet kunnen, vind ik. McDrake gaat voor vrijheid van meningsuiting. Uit principe.
Al zal het leden kosten. McDrake offert zich op!

Ei schreef:Ei zal de eerste zijn die McDrake en zeker oproerkraaier Daniel73 de schuld wil geven. Maar is dat redelijk?

Wat? Ik een "oproerkraaier"? Moet ik dat pikken? Er zijn grenzen. Ei verdient een ban! Vanaf nu moet McDrake zwaar gemodereerd worden. Als laatste reddingspoging. Mijn ogen zijn geopend.
Oproerkraaier, tsss. Doe ik daar al die moeite voor? Zit ik hiervoor 25 uur per dag achter mijn computer om de miljoenen e-mails met complimenten voor McDrake te beantwoorden? Voor het geval dat McDrake die ooit krijgt?

Rockerduck schreef:McDrake dood? Welnee! Rustig, ja... Maar dood? Dat weiger ik te geloven! It ain't over 'till the fat lady sings!

Ik roep de noodtoestand uit. Ik verleen mijzelf nu absolute macht. Vanaf nu moet McDrake alleen kritiekloze, positieve, blije berichten bevatten. Zeker als ze gaan over mij, de aardigste fan van dit universium en daarbuiten.
Suggesties dat McDrake dood is moeten verboden worden, op straffe van een eeuwige ban. Redde wat er te redden valt. McDrake zal leven. Bij twijfel rapporteren! McDrake moet en zal populair en geliefd zijn! Het drukstbezochte platform op internet!

Ik stel voor dat de rapporteren-knop aangesloten wordt op de ban-knop, zodat iedere bezoeker zelf een andere bezoeker (of zichzelf) kan verbannen.
Dat zal leden aantrekken!

Whahahaha! Glitter! Glamour! Een eigen glossy!
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ei » do nov 29, 2007 3:10 am

Daniel73 schreef:Ik roep de noodtoestand uit. Ik verleen mijzelf nu absolute macht. Vanaf nu moet McDrake alleen kritiekloze, positieve, blije berichten bevatten. Zeker als ze gaan over mij, de aardigste fan van dit universium en daarbuiten.

Geen negativiteit meer? Nooit meer mopperen over wat een ander doet? :O

Waar zijn de protestmarsen? Waar is Rockerduck? Waarom heeft hij een topic opgericht dat (ulp!) 'Mooiste Disney Classic?' heet?
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=22
Rockerduck toch! Waarom is dat geen topic over de 'Sléchtste Disney Classic'?
Ben je (ulp!) oud en mild geworden?

Op naar het McMalieveld! Niets en niemand mag gespaard blijven!
Leve de negativiteit! Pessimisten zijn realisten!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Ei » vr nov 30, 2007 4:54 pm

Nou zeg! Waar is Rockerduck? Waarom hapt hij niet? Ei had grote verhalen gehoord over een genadeloze, nietsontziende, rebelse Rockerduck. Zwakke schertsfiguren als Stamboomjager, Rita en Pluizer werden op McDuck onder zijn regime vermorzeld. Dus Ei nieuwsgierig. Ei lid worden van McDrake. Maar wat ziet Ei? Een rustige, relaxte Rockerduck die zoete broodjes bakt. Waar is de hoon en haat gebleven tegenwoordig? Waar is de heilige oorlog?

Leve de hoge bloeddruk! Leve de overspannenheid!
Laat Ei niet alleen staan!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Guus Geluk » vr nov 30, 2007 10:44 pm

Daniel73 schreef:
Ei schreef:
Zwarthart Zware schreef:HET IS VERSCHRIKKELIJK DOOD HIER OP MCDRAKE!!!

EI IS HET VOLLEDIG EENS MET WAT ZWARTHARE ZWARE HIER SCHRIJFT!!!

Ach, kritiek. Moet kunnen, vind ik. McDrake gaat voor vrijheid van meningsuiting. Uit principe.
Al zal het leden kosten. McDrake offert zich op!

Ei schreef:Ei zal de eerste zijn die McDrake en zeker oproerkraaier Daniel73 de schuld wil geven. Maar is dat redelijk?

Wat? Ik een "oproerkraaier"? Moet ik dat pikken? Er zijn grenzen. Ei verdient een ban! Vanaf nu moet McDrake zwaar gemodereerd worden. Als laatste reddingspoging. Mijn ogen zijn geopend.
Oproerkraaier, tsss. Doe ik daar al die moeite voor? Zit ik hiervoor 25 uur per dag achter mijn computer om de miljoenen e-mails met complimenten voor McDrake te beantwoorden? Voor het geval dat McDrake die ooit krijgt?

Rockerduck schreef:McDrake dood? Welnee! Rustig, ja... Maar dood? Dat weiger ik te geloven! It ain't over 'till the fat lady sings!

Ik roep de noodtoestand uit. Ik verleen mijzelf nu absolute macht. Vanaf nu moet McDrake alleen kritiekloze, positieve, blije berichten bevatten. Zeker als ze gaan over mij, de aardigste fan van dit universium en daarbuiten.
Suggesties dat McDrake dood is moeten verboden worden, op straffe van een eeuwige ban. Redde wat er te redden valt. McDrake zal leven. Bij twijfel rapporteren! McDrake moet en zal populair en geliefd zijn! Het drukstbezochte platform op internet!

Ik stel voor dat de rapporteren-knop aangesloten wordt op de ban-knop, zodat iedere bezoeker zelf een andere bezoeker (of zichzelf) kan verbannen.
Dat zal leden aantrekken!

Whahahaha! Glitter! Glamour! Een eigen glossy!

Daniel, stop met deze prietpraat.
Je geeft jezelf een te grote kick.

Tip van Guus: Relaxet!!!
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Rockerduck » za dec 01, 2007 2:58 am

Rockerduck is tam geworden van alle projecten die hij i.v.m. studie heeft lopen. Daar wordt Rockerduck zo uitgeput van, dat hij op het einde van de dag (week) geen energie meer over heeft voor negatieve tirades. Helaas gatenkaas. Maar dat topic over die Classics bestond allang, en Daniel73 en Ei zullen het misschien interessant vinden om er mee te praten over bijv. Robin Hood en The Rescuers.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Rockerduck » za dec 01, 2007 4:25 pm

Zou de beheerder in onderstaand topic mijn links om kunnen zetten in img-tags, zodat de afbeeldingen zichtbaar worden?

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopi ... 4988#p4988

(En dit is nou de reden waarom een edit-functie handig is.)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor admin » za dec 01, 2007 8:38 pm

Rockerduck schreef:Zou de beheerder in onderstaand topic mijn links om kunnen zetten in img-tags, zodat de afbeeldingen zichtbaar worden?

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=4988#p4988

Verzoek voldaan.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Guus Geluk » wo dec 05, 2007 4:30 pm

Admin, Ei is nog steeds niet van verbannen. :rolleyes:
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Caspar » wo dec 05, 2007 4:56 pm

Als ik Beheerder als ondertitel wil krijgen staat er:
De titel die je opgaf bevat verboden woorden. Je moet een andere titel kiezen.

Verboden woorden :O. Waarom worden er op ons geliefde forum zomaar woorden verboden?
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Daniel73 » wo dec 05, 2007 6:54 pm

Caspar schreef:Als ik Beheerder als ondertitel wil krijgen staat er:
De titel die je opgaf bevat verboden woorden. Je moet een andere titel kiezen.

Verboden woorden :O. Waarom worden er op ons geliefde forum zomaar woorden verboden?

Dit is nieuw voor mij. Ik weet van geen verboden woorden af. Dat doet PunBB blijkbaar automatisch. Wel logisch, vind ik, omdat voor bezoekers anders niet te zien is welk profiel in PunBB als echte beheerder is ingesteld.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » do dec 06, 2007 10:38 am

Ja, het is natuurlijk vrij logisch, maar ik vond het wel grappig dat ze dat dan 'een verboden woord' noemden. Dat klinkt alsof jij een soort dictator bent op dit forum en allerlei woorden verbiedt om ons te pesten :P
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Zwarthart Zware » do dec 06, 2007 8:45 pm

ADMIN is slap. :mad:
Ik woon in een caravan en dat is best oke!!!!!! :)
Zwarthart Zware
Member
 
Berichten: 71
Geregistreerd: za jun 23, 2007 1:30 pm

Berichtdoor Luuuuk » vr dec 07, 2007 5:36 pm

Ik ben opeens bovenbeheerder! :O
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Eider » vr dec 07, 2007 7:29 pm

En ik opeens de Eigenaar ;-)
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron