Irritante ventjes

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ui » ma jul 04, 2011 6:53 pm

Bruno schreef:Hoezo pesten we Ui?

Nog ontkennen ook! (huil huil) Ui heeft zich al aangemeld bij het televisieprogramma 'Gepest', van RTL4. Wacht maar tot jullie dadelijk allemaal een cameraploeg achter jullie aankrijgen! (huil huil)

Bruno schreef:Maar de laatste tijd vaker, dat ik denk 'hèhè, lekker aardig maar niet heus...' Zoals inderdaad dat 'gut........'. Als je dat aardig bedoelde, dan neem ik het terug. Maar het leek erg sarcastisch en ook een beetje respectloos tegen, wie was het- Ridder ter Geit geloof ik.

Enerzijds kan zo'n opmerking respectloos woren opgevat en is deze dus af te raden. In de maatschappij komt men er niet ver mee. (snik)
Anderzijds zijn we liefhebbers van strips waarin bijvoorbeeld een man met een hoofdverband, met een tennisracket geslagen wordt door zijn echtgenote. (Zie de oude Hiawatha's, van Jan van Haasteren.) Als iemand schrijft te wachten tot zijn vrouw een tijdschrift uitheeft, kan Ui daar de meest komische voorstellingen bij hebben. Maar dat is Ui.
Hoe dan ook, wacht maar totdat De Zwarte Schim zélf getrouwd is. Haha! (snotter)

Bruno schreef:Oh, en dat wij allemaal gaan branden in de hel, dat is nou ook niet zo leuk. Dat moet je toegeven. Ja, en de argumenten tegen de evolutietheorie enzo: die komen heel kinderlijk over.

Ho, wacht. Dit is een kwestie van religie. Dat op McDrake veel kritiek op religie geleverd is, gaat ver genoeg.

Bruno schreef:Trouwens ook dat je hebt over 'ons oudjes die maar naar een bejaardetehuis moeten gaan'. Maar... jij bent dus volwassene?

Ui vindt dat als stripliefhebbers daar niet tegen kunnen, dat ze inderdaad oud zijn. Ongeacht hun leeftijd. Maar ook dat is Ui. (snik)

De Zwarte Schim schreef:ik zei in het algemeen dat je in de hel kunt belanden, en jullie hoeven er niet eens in te belanden, misschien beland ik er wel in. alle mensen zijn even slecht.

Kon Ui je vrees voor "de hel" maar uit je gedachten praten.

Wil iedereen nu weer vriendjes van elkaar zijn, alsjeblieft? Of is Ui nu te idealistisch? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma jul 04, 2011 9:02 pm

Ben je even 2 dagen weg en sdaat er opeens een ruzie topic! Allereerst hoop ik dat ik niet als "irritand ventje" wordt gezien omdat ik ook niet altijd op mijn spelling let.......... Dit is wat ik voor de rest nog wil zeggen:

@zwarte schim: waarom is dit forum niet voor 50+ ers? Ik denk dat er genoeg zijn die 50 zij of dan nog zeker lid willen zijn(ik wel).

Waarrom die gut?( anwb)

Hoe oud ben je dan?

@dd hoe oud ben jij dan (of u)?

Wie ziet u nog meer als irritand? Ik denk dat dit eerlijk gezegt kan en mag worden.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » ma jul 04, 2011 9:04 pm

Sorry de vraag van gut was niet meer nodig( om misverstanden te voorkomen ;) )
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » ma jul 04, 2011 9:34 pm

kwuk duck schreef:Wie ziet u nog meer als irritand? Ik denk dat dit eerlijk gezegt kan en mag worden.

Het is sowieso niet de bedoeling om persónen als irritant te zien. (snik)
Het hoort te gaan over gedrág. Een voordeel daarvan is, dat men dan geen namen hoeft te noemen.
Als iemand zich bijvoorbeeld ergert aan grammatica-fouten op McDrake, dan is dat een duidelijke klacht. Men hoeft daar geen daders bij te noemen. Zodoende hoeft niemand zich persoonlijk aangevallen te worden.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » di jul 05, 2011 10:19 am

Oke, maar als mensen weten dat er aan hun geergerd wordt doen ze er misschien iets aan, dit was bij het uoten ook.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » di jul 05, 2011 11:52 am

Ui schreef:Wil iedereen nu weer vriendjes van elkaar zijn, alsjeblieft? Of is Ui nu te idealistisch? (snik)

Het was toch al opgelost?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jul 05, 2011 12:09 pm

Ik ben blij dat het wordt uitgepraat :)

Komisch vind ik dat er hele discussies zijn over dat 'gut...'. Persoonlijk vind ik het normaal dat als mijn vrouw en ik lid zijn van de ANWB en zij graag 'De Kampioen' leest, dat ik deze dan niet over de post wegstuur voordat zij hem gelezen heeft. Maar wat anderen daarvan vinden mogen zij natuurlijk zelf weten.
Leven en laten leven endezo.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Bruno » di jul 05, 2011 3:35 pm

Ja dat is heel normaal en als bejaarde vond ik het dan ook beledigend overkomen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » di jul 05, 2011 8:47 pm

Bruno schreef:
Ui schreef:Wil iedereen nu weer vriendjes van elkaar zijn, alsjeblieft? Of is Ui nu te idealistisch? (snik)

Het was toch al opgelost?

Blijkbaar niet. (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:Persoonlijk vind ik het normaal dat als mijn vrouw en ik lid zijn van de ANWB en zij graag 'De Kampioen' leest, dat ik deze dan niet over de post wegstuur voordat zij hem gelezen heeft. Maar wat anderen daarvan vinden mogen zij natuurlijk zelf weten.

Dat je überhaupt getrouwd bent kan voor sommigen misschien wat burgelijk overkomen, totdat ze straks zelf trouwen.

Bruno schreef:Ja dat is heel normaal en als bejaarde vond ik het dan ook beledigend overkomen.

Zie je wel, men is niet uitgepraat. (snotter)

Tja, als de beklaagde zo schuldig is, zit er niets anders op dan diens hele stripverzameling in beslag te laten nemen door de McDrake-politie. Huilende Rechter Ui heeft gesproken.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di jul 05, 2011 11:12 pm

Ik ben plots toch voor een gezamenlijke meeting. Dan krijgt men mischien wat meer sympathie voor elkaar. Of het wordt gewoon gelijk uitgevochten en dan is het ook klaar!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor kwuk duck » di jul 05, 2011 11:26 pm

Kraamgeschenkjes in ontvangst nemen ! ;)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » wo jul 06, 2011 1:04 am

Ui schreef:
Bruno schreef:Ja dat is heel normaal en als bejaarde vond ik het dan ook beledigend overkomen.

Zie je wel, men is niet uitgepraat. (snotter)

De Zwarte Schim bood zijn excuses aan en zei dat hij wat beter ging opletten. Dat vond ik goed van hem. Als Ajax slecht speelt, dan kunnen die toch ook zeggen dat ze de volgende keer beter zullen spelen? Maar dat betekent niet dat we de wedstrijd niet meer gaan bespreken!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » wo jul 06, 2011 12:12 pm

Bruno schreef:De Zwarte Schim bood zijn excuses aan en zei dat hij wat beter ging opletten. Dat vond ik goed van hem.

Waar dan? Hij heeft gewezen op twee kanten van deze discussie. Dat er bijvoorbeeld veel mensen zijn die niet klagen. En dat men voortaan niet zo fel moet reageren.

Alsof hij de enige zou zijn, die in deze discussie zijn excuses zou moeten aanbieden. De hooghartige manier hoe een aantal hier, over een enkele mede-forummer praten, vind Ui niet gepast. Alsof het gaat om een slechterik die omgeven is door braverikjes. (walg!) (snik)

Bruno schreef:Als Ajax slecht speelt, dan kunnen die toch ook zeggen dat ze de volgende keer beter zullen spelen? Maar dat betekent niet dat we de wedstrijd niet meer gaan bespreken!

Ja, want wij zijn goed! (snotter) Een persoon vergelijken met een slecht spelende voetbalclub... Waar gaat dit topic heen? (snotter)

Wat dacht men van deze excuses:
Sorry, Zwarte Schim, dat wij maar over je blijven doorzeuren en de boel zitten op te blazen. Wij hebben daar blijkbaar tijd voor.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Bruno » wo jul 06, 2011 12:45 pm

Ui, voor mij was het goed.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DordrechtDuck » wo jul 06, 2011 11:41 pm

kwuk duck schreef:Kraamgeschenkjes in ontvangst nemen ! ;)

Ik hou van klappen ;-)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten