Irritante ventjes

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DD » za jul 02, 2011 7:04 pm

Ja die hebben we hier op McDrake. Ik heb me tijdenlang ingehouden maar een grove reactie van De Zwarte Schim over "de man met de grote bek" uit de topic "www.Donaldduck.nl" was de druppel die mij dit topic deed openen. Ik noem alleen zijn naam en de andere irritante ventjes laat ik er buiten want zij hebben mij nog niet zó boos gemaakt als dat De Zwarte Schim heeft gedaan. Ventjes als De Zwarte Schim, zijn jochies van rond de 10 jaar, die op dit forum niks anders te doen lijken te hebben dan meestal nutteloze, inhoudsloze, irritante en soms dus ook grove opmerkingen plaatsen met vaak spelfouten, het ontbreken van punten en komma's of het zetten van deze punten en komma's op verkeerde plaatsen en ook het ontbreken van hoofdletters op de daarvoor bestemde plaatsen (om maar te zwijgen van dat gequoot de hele tijd) die de ogen genadeloos pijn doen. Nou zijn de laatste feiten niet zo een heel groot probleem, het zijn nog maar kinderen en ook wij maken wel fouten. Sterker nog, in mijn geschreven tekst hier zijn vast wel fouten te vinden. Meester Warbol mag me er op wijzen. Maar wij doen tenminste ons best om beschaafd te schrijven. Nogmaals dat laatste is niet zo een probleem. Het wordt echter wél een probleem in combinatie met de daarvóór genoemde feiten. De inhoud van hun reacties. Ofterwijl geen!

Nou heb ik me in de drie jaar dat ik hier lid ben uiterst neutraal gedragen tegenover andere forumleden. Zo heb ik me me elke keer weer moeten inhouden na een opmerking van De Zwarte Schim en zijn kornuiten. Met dit topic breng ik het einde van het zwijgtijdperk tot leven. En dat vooral, omdat Opperhoofd Ui er niks aan doet. Van hem mag je blijkbaar wel schelden. En van hem mag je ook wel met twee of meerdere accounts door het McDrake leven gaan. Waarom anders verschijnt De Zwarte Schim zo nu en dan ongestraft als Hunterduck op het toneel? Van Opperhoofd Ui mag dat allemaal blijkbaar wel. Maar voor je rechten opkomen, en de feiten boven tafel brengen (zoals Rubberduck deed) brengen de risico met zich mee verbannen te worden uit Opperhoofd Ui's Rijk. Nou Ui, als dat zo is, dan offer ik me GRAAG op. Sluit dit topic maar en ban me. Dan maak ik toch zo weer een ander account aan? Ga ik in mijn volgende McDrake leven Hunterduck II heten ofzo. En doe me dan zielig voor als een ander persoon. Maar als je echt oprecht bent, dan weet je zelf ook heel goed welke leden hier zich niet aan de regels houden en verdienen wat Rubberduck volgens jou verdiende.

Graag had ik ter verduidelijking van wat ik bedoel met nutteloze en inhoudsloze opmerkingen van irritante ventjes als De Zwarte Schim een top tien lijst gemaakt met "The Best..", eh.. pardon ik bedoel natuurlijk "The Worst of De Zwarte Schim". Maar om jullie dat te besparen, plaats ik een wat recente opmerking uit "ANWB Kampioen - ANWB Explorers vakantiedoeboek" dat me heel erg is bijgebleven:

Donald Duck schreef:heeft iemand deze uitgave misschien? Ik heb zeker belang.

Ridder ter Geit schreef:Ik heb hem. Ik kan hem je wel opsturen, maar dan moet ik even zeker weten dat mijn vrouw hem uit heeft.

De Zwarte Schim schreef:gut........

Als ik McDrake op ga, zie ik dat er een nieuwe post is, ik klik het aan en wat zie ik? Zo een STOMME opmerking. En dat CONSTANT!!!

En ja beste mede forumleden, er zal vast reeds een topic bestaan waar je het over andere leden kan hebben als iets je niet bevalt, maar ik heb dit topic als eerbetoon aan De Zwarte Schim's gare opmerkingen geopend.

Dan ben ik maar een oude zeur en wordt mijn account maar geband. Liever dat, dan zwijgen.

PS.: Laat ik duidelijk zijn dat er ook een aantal jongens zijn die zich heel volwassen gedragen. Ik wil misverstanden voorkomen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » za jul 02, 2011 7:38 pm

Wat moet "Opperhoofd Uí" met deze klacht aan? Als je 'm morgen herleest, sta je er dan nog steeds volledig achter?

Je schrijft over "irritante ventjes", maar je wijst op één persoon. De samenvatting die je geeft van die persoon is zelf grof. Je doet alsof die persoon zich meestal verkeerd gedraagt. Alsof dat niet genoeg is, houd je vervolgens een betoog over spelfouten en grammatica. Wat een ander onderwerp is. Daarna gaat het over volwassenen tegenover kinderen. ("het zijn nog maar kinderen en ook wij maken wel fouten") Waarbij je ook nog in koninklijk meervoud schrijft. ("wij")

DD schreef:Zo heb ik me me elke keer weer moeten inhouden na een opmerking van De Zwarte Schim en zijn kornuiten. Met dit topic breng ik het einde van het zwijgtijdperk tot leven. En dat vooral, omdat Opperhoofd Ui er niks aan doet. Van hem mag je blijkbaar wel schelden. En van hem mag je ook wel met twee of meerdere accounts door het McDrake leven gaan. Waarom anders verschijnt De Zwarte Schim zo nu en dan ongestraft als Hunterduck op het toneel? Van Opperhoofd Ui mag dat allemaal blijkbaar wel.

Nee, schelden mag niet. Maar wat kan een admin doen? Als admin een bericht verwijdert spreekt men van censuur en vals beheer. Laat de admin ze staan, is het ook niet goed.
Meerdere accounts zijn toegestaan in de regels. Dat is nooit anders geweest.

DD schreef:Maar voor je rechten opkomen, en de feiten boven tafel brengen (zoals Rubberduck deed) brengen de risico met zich mee verbannen te worden uit Opperhoofd Ui's Rijk. Nou Ui, als dat zo is, dan offer ik me GRAAG op. Sluit dit topic maar en ban me.

Weljaat, ga nu "Opperhoofd Ui" maar zwartmaken. Feiten boven tafel brengen hebben helemaal niets met verbanning te maken. En welja, noem andermans naam erbij. Moet Ui op zo'n bericht ingaan?

DD schreef:PS.: Laat ik duidelijk zijn dat er ook een aantal jongens zijn die zich heel volwassen gedragen. Ik wil misverstanden voorkomen.

En nu mag Ui natuurlijk niet opperen, dat je zelf ook een voorbeeld kan nemen aan dat volwassen gedrag. (snik)
Nee, Ui kan beter maar zwijgen. Straks stapt er weer iemand met hoge poten op, waarna men Ui de schuld geeft van het wegjagen van mensen. Ui kent het spelletje inmiddels.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » za jul 02, 2011 9:39 pm

dat met dat topic over dat anwb spul is je eigen schuld!

maar ja......... daar hoef je geen heel topic voor te openen!
en daarbij. ik zeg gisteren 1x wat tegen je: en dan zeg je je dat je je al een hele lange tijd inhoudt! terwijl ik eerder nooit wat negatiefs over je zei!

ten tweede:

Waarom zou ik op mijn spelling letten? dat is hier niet belangrijk! we zitten hier niet in de nederlandse les!
en ik ben ook geen 10! JIJ weet niet eens hoe oud ik ben! misschien ben ik wel een oud, vies mannetje van 80! (bij wijze van) dus daar moet je je maar even over stil houden!
ik ben veel ouder dan 10! maar dan is voor jou de vraag hoe oud?

en heb je er last van als iemand te snel typt? (zoals ik) en dan veel spelfouten maak? daar wordt het volgens mij niet onleesbaar van! als je dat toch vindt, wat doe je hier dan nog?
ik ben ook absoluut geen KIND meer.

Ïk werk hier alleen! en heb geen kornuiten die mij helpen! denk je soms dat matroosduck en duck en al die andere gasten allemaal van mij zijn? NIET DUS! (alleen hunterduck staat onder mijn depot, en dat ben ik zelf. ik verschijn niet als hunterduck om jou zwart te maken.

dus dit hele topic is onzinnig, volgens mij heb jij hier alleen maar last van jezelf! ga gauw in het bejaardentehuis achter de geraniums zitten! kun je mooi de hele dag de straat in de gaten houden..... Grut o grut die jeugd van tegenwoordig ook...........
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » za jul 02, 2011 10:06 pm

De Zwarte Schim schreef:dat met dat topic over dat anwb spul is je eigen schuld!

Hoezo?

De Zwarte Schim schreef:ik zeg gisteren 1x wat tegen je: en dan zeg je je dat je je al een hele lange tijd inhoudt! terwijl ik eerder nooit wat negatiefs over je zei!

Ik zeg niet dat je eerder negatieve dingen tegen mij hebt gezegd. Ik zeg dat je irritante opmerkingen maakt zoals in dat topic over ANWB boek.


De Zwarte Schim schreef:en ik ben ook geen 10! ik ben veel ouder dan 10! maar dan is voor jou de vraag hoe oud?

Wie heeft het over exact 10 jaar. Ik zei rond de 10 jaar. En als dat bij jou niet het geval is, dan kom je wel zo over. Sorry!

De Zwarte Schim schreef:en heb je er last van als iemand te snel typt? (zoals ik) en dan veel spelfouten maak? daar wordt het volgens mij niet onleesbaar van!

Ik typ ook snel. Maar fouten vermijd ik zo veel mogelijk. Onleesbaar zijn je teksten niet. Dit stuk sloeg ook vooral op een aantal andere jongere leden.

De Zwarte Schim schreef:Ïk werk hier alleen! en heb geen kornuiten die mij helpen! denk je soms dat matroosduck en duck en al die andere gasten allemaal van mij zijn? NIET DUS! (alleen hunterduck staat onder mijn depot, en dat ben ik zelf.

Met je kornuiten bedoel ik de leden die qua gedrag en karakter net als jou zijn. Én rond de tien. Ik zeg niet dat jij hen bent. Want dan zouden zij niet je kornuiten zijn maar gewoon je zelf ;)

De Zwarte Schim schreef:ik verschijn niet als hunterduck om jou zwart te maken.

Dat zeg ik ook niet.

De Zwarte Schim schreef:ga gauw in het bejaardentehuis achter de geraniums zitten! kun je mooi de hele dag de straat in de gaten houden..... Grut o grut die jeugd van tegenwoordig ook...........

Ha! Ha! Ha! Voor het eerst moet ik oprecht om een opmerking van jou lachen :)


Mijn complimenten trouwens: je neemt dit topic heel volwassen op en blijft volkomen rustig.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » za jul 02, 2011 10:22 pm

DD schreef:
De Zwarte Schim schreef:dat met dat topic over dat anwb spul is je eigen schuld!

Hoezo?

De Zwarte Schim schreef:ik zeg gisteren 1x wat tegen je: en dan zeg je je dat je je al een hele lange tijd inhoudt! terwijl ik eerder nooit wat negatiefs over je zei!

Ik zeg niet dat je eerder negatieve dingen tegen mij hebt gezegd. Ik zeg dat je irritante opmerkingen maakt zoals in dat topic over ANWB boek.


De Zwarte Schim schreef:en ik ben ook geen 10! ik ben veel ouder dan 10! maar dan is voor jou de vraag hoe oud?

Wie heeft het over exact 10 jaar. Ik zei rond de 10 jaar. En als dat bij jou niet het geval is, dan kom je wel zo over. Sorry!

De Zwarte Schim schreef:en heb je er last van als iemand te snel typt? (zoals ik) en dan veel spelfouten maak? daar wordt het volgens mij niet onleesbaar van!

Ik typ ook snel. Maar fouten vermijd ik zo veel mogelijk. Onleesbaar zijn je teksten niet. Dit stuk sloeg ook vooral op een aantal andere jongere leden.

De Zwarte Schim schreef:Ïk werk hier alleen! en heb geen kornuiten die mij helpen! denk je soms dat matroosduck en duck en al die andere gasten allemaal van mij zijn? NIET DUS! (alleen hunterduck staat onder mijn depot, en dat ben ik zelf.

Met je kornuiten bedoel ik de leden die qua gedrag en karakter net als jou zijn. Én rond de tien. Ik zeg niet dat jij hen bent. Want dan zouden zij niet je kornuiten zijn maar gewoon je zelf ;)

De Zwarte Schim schreef:ik verschijn niet als hunterduck om jou zwart te maken.

Dat zeg ik ook niet.

De Zwarte Schim schreef:ga gauw in het bejaardentehuis achter de geraniums zitten! kun je mooi de hele dag de straat in de gaten houden..... Grut o grut die jeugd van tegenwoordig ook...........

Ha! Ha! Ha! Voor het eerst moet ik oprecht om een opmerking van jou lachen :)


Mijn complimenten trouwens: je neemt dit topic heel volwassen op en blijft volkomen rustig.

bedoel je dat sarcastisch of meen je dat serieus?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » za jul 02, 2011 10:38 pm

Je hebt alles geciteerd dus ik weet niet wat je bedoelt. Maar als je een van de laatste twee zinnen of allebei bedoelt. Dan is het serieus. De rest ook maar daar valt niks sarcastisch aan te zijn.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » zo jul 03, 2011 8:15 am

Ja, ik vind ook wel dat De Zwarte Schim z'n brutale snuit wel eens wat vaker mag houden. De reacties zijn vaak behoorlijk irritant. Je zegt dan dat je geen kind meer bent, maar zo kom je in elk geval wel over. Ik ben het met je eens, DD, alleen moet de admin hier maar iets van zeggen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 03, 2011 12:19 pm

Bruno schreef:Ja, ik vind ook wel dat De Zwarte Schim z'n brutale snuit wel eens wat vaker mag houden. De reacties zijn vaak behoorlijk irritant. Je zegt dan dat je geen kind meer bent, maar zo kom je in elk geval wel over. Ik ben het met je eens, DD, alleen moet de admin hier maar iets van zeggen.

klaar. punt uit. ga jij maar eerst eens in de spiegel kijken! eerst gaan jullie UI zwart maken, en dan verwacht je ook nog dat hij er iets van zegt? (ook al deed DD dat)


Als ik admin was, zou ik dit topic sluiten, dikke onzin

Dit forum is niet geschikt voor 50 plussers zoals jou!

Ik zeg 1x wat in het vakantieboek topic, en volgens jullie heb ik altijd een grote bek dit en dat! en terwijl dat toen de enigste paar keren waren!

En nu gaan jullie opeens allemaal tegen mij als alleen DD wat zegt? lekker dan! '

IK BEN MET DD IN DISCUSSIE GEGAAN OMDAT IK WAT TEGEN DD ZEI! DAAR HOEF JIJ JE NIET MEE TE BEMOEIEN!

dan word je maar politieagent, kun je lekker commentaar leveren op iedereen.........
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jul 03, 2011 1:33 pm

De Zwarte Schim schreef:
Bruno schreef:Ja, ik vind ook wel dat De Zwarte Schim z'n brutale snuit wel eens wat vaker mag houden. De reacties zijn vaak behoorlijk irritant. Je zegt dan dat je geen kind meer bent, maar zo kom je in elk geval wel over. Ik ben het met je eens, DD, alleen moet de admin hier maar iets van zeggen.

IK BEN MET DD IN DISCUSSIE GEGAAN OMDAT IK WAT TEGEN DD ZEI! DAAR HOEF JIJ JE NIET MEE TE BEMOEIEN!

dan word je maar politieagent, kun je lekker commentaar leveren op iedereen.........

Dit is een openbaar forum. Hier mag iedereen toch zijn mening geven, zolang het binnen de regels blijft? Anders had DD het je wel gezegd in een pm. Ik ben het ook eens met DD en Bruno, want daar heb ik het ook al eens eerder over gehad. Alleen begreep je toen mijn punt volgens mij niet helemaal. Ik zei dat ik je ook wel eens irritant vond, maar toen was ik ineens de boosdoener, toen had ik het misdaan. Uiteindelijk zijn die berichten allemaal verwijderd. En blijkbaar ben ik toch niet de enige die er zo over denkt.

Trouwens, ik heb al ooit zo'n topic geopend, over Kwekje. Het heette "Opmerkingen over andere gebruikers", wat ongeveer hetzelfde betekende als dit topic. Het leidde uiteindelijk tot de verbanning van Rockerduck (die later terug kwam als Rubberduck) en het topic is inmiddels gesloten.

Ik zoek trouwens geen ruzie. Ik wil alleen zeggen dat DD en Bruno niet de enige zijn die zich daaraan storen, ook al bevind ik me daardoor op zwak ijs.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 03, 2011 1:48 pm

Complimenten dat jullie de discussie hier onder subforum 'Over McDrake' voeren en dat andere subforums er niet mee belast zijn. Zo hoort het.

DD schreef:
De Zwarte Schim schreef:dat met dat topic over dat anwb spul is je eigen schuld!

Hoezo?

Misschien gaat het hier om een ander topic, namelijk 'www.Donaldduck.nl'. Daar werd op 01-07-2011 het volgende geschreven:

DD: O ja? En wie brengt elke maand pockets met die figuren uit? De redactie van Timboektoe?
De Zwarte Schim: ik dacht dat sinterklaas en de kerstman dat deden! gunst
DD: Ja ik merk dat je nog een hoop moet leren jochie.
De Zwarte Schim: zei de de man met de grote bek
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=41228#p41228

Het grote probleem van deze woordenwisseling is, dat er twee mensen kijven. De opmerking over die "grote bek" is niet netjes. Maar dat geldt ook voor de opmerking over dat "jochie" dat een "hoop moet leren". Hoe moet een admin hier neutraal ingrijpen? Misschien door beide berichten te wijzigen? En zou dit door beiden geaccepteerd worden, dat admin vindt dat er twee schuldigen zijn? Want de ánder heeft het immers gedaan. (snik)

DD schreef:
De Zwarte Schim schreef:en ik ben ook geen 10! ik ben veel ouder dan 10! maar dan is voor jou de vraag hoe oud?

Wie heeft het over exact 10 jaar. Ik zei rond de 10 jaar. En als dat bij jou niet het geval is, dan kom je wel zo over. Sorry!

Waar gaat dit over? Stel dat het gaat om iemand van 10 jaar, waarom zou een volwassene daar dan een felle discussie als deze mee voeren?

DD schreef:
De Zwarte Schim schreef:en heb je er last van als iemand te snel typt? (zoals ik) en dan veel spelfouten maak? daar wordt het volgens mij niet onleesbaar van!

Ik typ ook snel. Maar fouten vermijd ik zo veel mogelijk. Onleesbaar zijn je teksten niet. Dit stuk sloeg ook vooral op een aantal andere jongere leden.

Wat je klacht dus richtingloos maakt. Je richt je op een individu wiens naam je noemt, maar haalt daar vervolgens ook onbekende anderen bij.

DD schreef:Je hebt alles geciteerd dus ik weet niet wat je bedoelt.

Die onnodig lange citaten zijn irritant.

Bruno schreef:Ja, ik vind ook wel dat De Zwarte Schim z'n brutale snuit wel eens wat vaker mag houden. De reacties zijn vaak behoorlijk irritant. Je zegt dan dat je geen kind meer bent, maar zo kom je in elk geval wel over. Ik ben het met je eens, DD, alleen moet de admin hier maar iets van zeggen.

Is een reactie als deze niet brutaal? Is het nu niet met zijn allen tegen één?

De Zwarte Schim schreef:eerst gaan jullie UI zwart maken, en dan verwacht je ook nog dat hij er iets van zegt? (ook al deed DD dat)

Met die ironie heeft Ui nu wel te maken. Ui keek gistermiddag even op McDrake en zag zichzelf plotseling in het middelpunt van een grote klacht. Men verwacht dat admin ingrijpt, terwijl niemand iets gerapporteerd heeft of anderzijds wat heeft gemeld. Maar zou admin uit zichzelf hebben ingegrepen, dan wordt er gesproken over censuur en partijdig beheer.

Misschien is een McDrake-beheerder een kop van jut, die altijd schuldig is. Ingrijpen of niet ingrijpen, het is nooit goed. (snotter)

De Zwarte Schim schreef:Als ik admin was, zou ik dit topic sluiten, dikke onzin

Het topic moet niet te persoonlijk worden. Anders lijkt het op probleemtopics zoals 'Argumentatie en Discussie' en 'Opmerkingen over andere gebruikers', waar mensen geneigd zijn om op de persoon te spelen in plaats van op een behoorlijke manier te discussieren.

De Zwarte Schim schreef:Ik zeg 1x wat in het vakantieboek topic, en volgens jullie heb ik altijd een grote bek dit en dat! en terwijl dat toen de enigste paar keren waren!

Wat een rol kan spelen, is dat je geregeld, hele berichten citeert en daar dan een korte reactie op geeft. Men heeft daar diverse malen wat van gezegd. Admin heeft geprobeerd om in een aantal gevallen die citaten in te korten. Maar nog steeds worden onnodig, hele berichten geciteerd. Dit wekt irritatie op. En dan hoeft er maar weinig te gebeuren voordat iemand een keer ontploft.

De Zwarte Schim schreef:En nu gaan jullie opeens allemaal tegen mij als alleen DD wat zegt? lekker dan!

Zulke situaties dienen vermeden te worden.

Duckfan van Down Under schreef:Ik ben het ook eens met DD en Bruno, want daar heb ik het ook al eens eerder over gehad. Alleen begreep je toen mijn punt volgens mij niet helemaal. Ik zei dat ik je ook wel eens irritant vond, maar toen was ik ineens de boosdoener, toen had ik het misdaan. Uiteindelijk zijn die berichten allemaal verwijderd. En blijkbaar ben ik toch niet de enige die er zo over denkt.

Wat verwacht men? Dat alleen de berichten van de beklaagde verwijderd worden? Er zijn berichten verwijderd omdat topics dreigden te ontsporen. McDrake Nederland Disney heeft als prioriteit om mensen die over Disney willen schrijven, zo weinig mogelijk hinder te laten ondervinden van off-topic gehakketak over wie een irritante bezoeker is.

Je noemt nu namen van personen die niets met deze discussie te maken hebben. Daar mag admin natuurlijk niets van zeggen, omdat het censuur zou betekenen. Maar het zomaar noemen van andermans naam is gewoon irritant. Personen worden zodoende ongevraagd een discussie ingesleurd, die zich uitbreidt als een explosieve olievlek.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 03, 2011 1:59 pm

Goed, voorlopig zal ik me hier wel niet meer tonen.


doei DD en zijn kornuiten!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » zo jul 03, 2011 3:36 pm

Ik ben geen kornuit, schim, en admin, de berichten hoeven niet gewijzigd te worden of verwijderd. Ik wil schim ook niet wegpesten, maar dat hij het wel even begrijpt. Hij moet gewoon wat beleefder doen op het forum, en ook niet zo sarcastisch.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » zo jul 03, 2011 3:58 pm

Bruno schreef:Ik wil schim ook niet wegpesten, maar dat hij het wel even begrijpt. Hij moet gewoon wat beleefder doen op het forum, en ook niet zo sarcastisch.

Ui vindt dat De Zwarte Schim als zondebok wordt neergezet door een stel braverikjes, die wel alles mogen zeggen over een ander. Ui krijgt daar een beetje eczeem van.
Waar is nu eigenlijk de drukte over? Over iemand die spreekt over een "grote bek", nadat iemand hem een "jochie" noemde? Ook elders op McDrake krijgt Ui de indruk, dat men Schim's berichten erg makkelijk als negatief opvat en als excuus om zelf negatief op te treden. Och och, het "jochie" is soms sarcastisch. Dat is natuurlijk reden om het grove afweergeschut tevoorschijn te halen. (snik)

Met zijn allen tegen één. Wie durft? (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor MatroosDuck » zo jul 03, 2011 4:00 pm

Ik doe niet mee. (snik)
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Bruno » zo jul 03, 2011 4:03 pm

Nogmaals, ik wil hem niet (weg)pesten. Maar ik vind zijn berichten vaker heel beledigend.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten