Irritante ventjes

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ui » do jul 07, 2011 2:25 pm

DD schreef:De Zwarte Schim heeft aangegeven meer op te letten. En dat is wat wij willen dus wat ons betreft kan dit topic zelfs gesloten worden. Maar wat Bruno bedoelt is dat jij doorhamert over hoe sarcastisch ik zelf ben en hoe ik De Zwarte Schim als zondebok aangeef etc. Daardoor ontstaat er een discussie die op den duur een eigen leven gaat lijden ofterwijl niks meer met het begin van deze topic te maken heeft

Wie is "wij"? En hoezo ga je nu voor Bruno spreken?
Tja, sorry dat Ui je poging om beheerder te spelen dwarsboomt. Je zit hoog van de toren te blazen over "irritante ventjes", maar kijk eens naar jezelf. Mag Ui dat niet zeggen? Je kunt niet tegen de geringste spot, maar gaat wel hardop zitten grinniken als een ander het doelwit van sarcasme is.
Heeft het topic niets meer met het begin te maken? Hoezo? Had je als doel om over "irritante ventjes" te klagen en zelf buiten schot te blijven? Is dat dan even pech.

Bruno schreef:Oke ik mocht me natuurlijk weer niet mengen in deze discussie.

Dat mag wel, maar ga dan niet je handjes schijnheilig wassen in onschuld. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » do jul 07, 2011 2:42 pm

Ik spreek voor Bruno omdat je hem toch niet begrijpt hoe duidelijk hij ook is. En nu na mijn uitleg begrijp je het nog niet. Dus ja..

En wat ik ook zeg Ui. Je hebt toch wel weer een mooi antwoord klaar om dit topic nog langer te maken. Ik kan eeuwig met je door blijven discussiëren maar geen van beiden heeft er iets aan :)

Ik ben blij dat het tussen De Zwarte Schim en Bruno goed is gekomen door dit topic.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » do jul 07, 2011 3:15 pm

DD schreef:Ik spreek voor Bruno omdat je hem toch niet begrijpt hoe duidelijk hij ook is.

Laat ieder gewoon voor zichzelf spreken.

DD schreef:En nu na mijn uitleg begrijp je het nog niet. Dus ja..

Het begrip kan niet van één kant komen. (snik) Jij lijkt weinig te begrijpen van wat Ui schrijft.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » do jul 07, 2011 8:21 pm

Elco8183 schreef:Klappen van de zweep? Heeft mevrouw DordrechtDuck de broek aan thuis? ;-)

Ze mag doen alsof, haha. Zou niet gek zijn trouwens, mag ik ook eens naar het plafond staren ;-0
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten