Favoriete Mcdrake lid

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor MatroosDuck » ma jul 11, 2011 7:04 pm

Ik lach elke keer weer om de reacties van Ui
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Bruno » ma jul 11, 2011 7:43 pm

Ik moet altijd heel hard huilen om de reacties van Ui
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor MatroosDuck » ma jul 11, 2011 7:51 pm

:'(
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ui » ma jul 11, 2011 8:45 pm

Bruno schreef:Ui is niet per se mijn favoriet, maar zonder Ui was dit forum morsdood.

Goed, dat dit hardnekkige misverstand blijft bestaan. Haha! (snik)
Zonder Ui waren alle Nederlandse auteurs lid geweest. Zonder Ui hadden ze jullie dagelijks antwoorden en gratis tekeningen gegeven. Zonder Ui had Oom Thom al jullie vragen beantwoord en al jullie verzoekjes meteen ingewilligd. (Hubbard's Diederik in de Duck? We gaan meteen aan de slag!) Zonder Ui had McDrake meer dan 1001 unieke leden gehad. Zonder Ui hadden pocket-rugtekeningen alleen over hele nummers gelopen. Zonder Ui was de Katrien niet herdrukt. Zonder Ui had McDrake naar de beurs gekund. (snotter)

Bruno schreef:Toen ik lid werd, was Ui er nog niet (althans, hij was niet actief) en toen hoopte ik dat ie terugkwam zodat er weer eens wat discussies kwamen. Nou, dat heb ik geweten!

Precies! Ui is speciaal en alleen voor Bruno gaan bijdragen. Dus als jullie klachten over Ui hebben, weten jullie voortaan bij wie jullie moeten zijn. Haha! (snik)

Bruno schreef:Ik moet altijd heel hard huilen om de reacties van Ui

Ui ook! Ui probeert dit te verhelpen door betere berichten te schrijven, maar het lukt nooit! (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Bruno » ma jul 11, 2011 9:26 pm

Ui schreef:
Bruno schreef:Toen ik lid werd, was Ui er nog niet (althans, hij was niet actief) en toen hoopte ik dat ie terugkwam zodat er weer eens wat discussies kwamen. Nou, dat heb ik geweten!

Precies! Ui is speciaal en alleen voor Bruno gaan bijdragen. Dus als jullie klachten over Ui hebben, weten jullie voortaan bij wie jullie moeten zijn. Haha! (snik)

Echt? (snif)
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 11, 2011 9:54 pm

ehm Ui wel, mcduck menu en natuurlijk de vele anderen!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » ma jul 11, 2011 11:40 pm

Mijn favorieten zijn toch wel McDuck Menu, Kwekje en ja, echt waar Ui. Maar zou idd niemand willen missen.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 17, 2011 1:46 pm

het zou ook eigenlijk fout overkomen als je een bepaalde voorkeur voor een aantal personen hebt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor McDuck Menu » zo jul 17, 2011 2:11 pm

Mijn favorieten; Rubberduck (jammer dat die weg is), Robb_K, Bruno (al zijn zijn berichten een stuk korter geworden..) Henrieke, DordrechtDuck, Duckfan van Down Under, Michiel P/Q, en nog veel meer om op te noemen.

Ui is een apart verhaal, ik vind zijn informatie erg interessant, maar de conclusies die hij trekt kan ik me vaak niet in vinden. Ik krijg het idee dat hij de zonnige kant niet meer kan zien, wat erg jammer is, maar goed, wat wil je, als emotionele ui.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 17, 2011 2:16 pm

ja je hebt wel gelijk. het lijkt wel alsof ui depressief is!

doe je dit expres ui of ben je echt depressief?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 17, 2011 2:37 pm

De Zwarte Schim schreef:het zou ook eigenlijk fout overkomen als je een bepaalde voorkeur voor een aantal personen hebt.

Helemaal mee eens. McDrake is veel te persoonlijk geworden. (snotter) Als Pietje iets kritisch zegt over een strip, dan gaat men het over Pietje hebben.
Ui heeft moeite met dit topic. Mensen gaan het over elkaar hebben, in plaats van over Disney.

McDuck Menu schreef:Ui is een apart verhaal, ik vind zijn informatie erg interessant, maar de conclusies die hij trekt kan ik me vaak niet in vinden. Ik krijg het idee dat hij de zonnige kant niet meer kan zien, wat erg jammer is, maar goed, wat wil je, als emotionele ui.

Tja, als men liever in de grote SinterThom gelooft. (huil huil)
Jij hebt minstens vier Brigitta-verhalen cadeau gekregen van de Roepredactie, Ui kan niet eens een recente pocket bestellen (die de Roepredactie persoonlijk heeft aanbevolen). Makkelijk praten dus, voor jou, met je "zonnige kant".

Als Ui je in privé vraagt of Ui die verhalen alsjeblieft ook mag lezen, krijgt Ui geen antwoord meer.
Vanwaar deze verdeeldheid op McDrake? Ga tegen criticus Ui in en krijg gratis strips?

Oom Thom's oplichterij met rugtekeningen, bijvoorbeeld. Daar moet men natuurlijk zonnig overheen stappen. Ja, want anders zal iemand die gratis strips van Oom Thom krijgt, straks over je verkondigen dat je niet zo zonnig bent! En dan word je een minder favoriete McDraker!

Ui wordt eigenlijk een beetje vervelend van een forum waar men zich suf zit te slijmen bij een fabriek, terwijl men de negativiteit reserveert voor een klant die kritisch is. Welnu, er zijn strips mee te verdienen! (snik)
Wie is straks de volgende gelukkige, als de Roepredactie weer inlogt? Zet vooral je mail-formulier aan. Anders gaat SinterThom je computertje voorbij!

Als jij in al je zonnigheid, cadeaus aanneemt van de Roepredactie, verlies je wat Ui betreft je recht van spreken. (snotter)

Zo, dat moest er even uit. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 17, 2011 2:47 pm

Ui heeft nu al spijt van de uitvoerigheid van het voorgaande bericht, maar Ui krijgt gewoon weer eczeem van dat "Ui is een apart verhaal". Zoiets wil Ui eigenlijk niet horen van iemand - wie dan ook - die exclusief, gratis strips van Oom Thom krijgt. Over een "apart verhaal" gesproken! (snotter) (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jul 17, 2011 9:09 pm

als oom thom ooit voor sinterklaas heeft gespeeld, dat hij echt vrijgevis is, ben ik de kerstman.

want van naasteliefde en vrijgevigheid hebben ze op de roepredactie nooit van gehoord
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » ma jul 18, 2011 4:04 am

McDuck Menu, het is nu vaak korter omdat ik de laatste tijd 1 op iPod kijk (en dan is quoten en lange verhalen ophoesten verschrikkelijk) en 2 omdat ik misschien zowiezo (ja, met een z, zeer rebels, hou me maar tegen!) even minder te melden of zeggen heb omdat ik een beetje druk ben geweest met andere zaken.

Ui, slijmen en kerstpakketten van Ome Thom krijgen is meteen weer zo opgeblazen! Ik begreep dat McDuck Menu een oud Brigittaverhaal toegestuurd had gekregen van een redactielid? Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik vind nou niet dat McDuck Menu zo slijmt. En hij heeft toch een pagina getekend voor Sanoma?

Ik vind het in elk geval altijd verwarrend, Ui. Door je manier van retoriek (scriptoriek? ;-) ) kom je vaak ongeloofwaardig over en neig ik ernaar om het niet met je eend te zijn. Als je bijvoorbeeld genuanceerder zou zijn, dan zou je mij eerder meekrijgen. En bijvoorbeeld Bas is behoorlijk ingehouden vergeleken met jou, dus dat komt beter en echter over. Misschien een stomme vergelijking, maar ken je het liedje over Hendrik Haan? Die ene uit Coog aan de Zaan? Zijn kraan stond per ongeluk open en ik geloof dat ie een tijdje open heeft gestaan. Maar dan zou jij gaan zeggen dat de kraan zeven dagen lang openstond en dat z'n hele huis is ondergelopen! Snap je? En dan denk ik: 'Nou... Zeven dagen lijkt me wel erg lang, dat kan ik me niet voorstellen...' Laat ik maar niet zeggen dat je een beetje de Telegraaf lijkt onder de andere kranten. Maar dat zou beledigend zijn. Dat gaat wel erg ver.

Dus aan Ui: bewaar geloofwaardigheid door niet te overdrijven. En het is een beetje een Koude Oorlog zo tussen Ui en Roep. We kunnen er bijna een verhaal over schrijven!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » ma jul 18, 2011 4:06 am

(Op iPod zie je meestal het begin van een zin niet eens meer - vandaar de fouten af en toe)
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten