Raad de maand + de dag waarin de zwarte schim geboren is!

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ui » vr sep 02, 2011 12:55 pm

DD schreef:Misschien offtopic maar wat bedoelen jullie met het album van Jonkers?

Grappigste avonturen 34
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=2191
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » vr sep 02, 2011 1:17 pm

Bedankt!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr sep 02, 2011 7:15 pm

goed wie heeft er een paar ideen?

ikzelf niet zoveel.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr sep 02, 2011 8:40 pm

Luister, eerst wilde Zwarte Schim mij die pocket geven en Kwuk Duck was jaloers. Ik zeg "ik hoef die pocket niet, geef hem maar aan Kwuk Duck" maar er zijn ook anderen die de pocket willen. Zwarte Schim dringt aan dat hij best te vertrouwen is, dus ik geef toe, "okee". En dan komt Ui die zegt "de pocket is van Kwuk Duck".

Het is verwarrend, maar volgens mij is die pocket nu nog steeds van Zwarte Schim.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » vr sep 02, 2011 9:29 pm

Duckfan van Down Under schreef:Luister, eerst wilde Zwarte Schim mij die pocket geven en Kwuk Duck was jaloers. Ik zeg "ik hoef die pocket niet, geef hem maar aan Kwuk Duck" maar er zijn ook anderen die de pocket willen. Zwarte Schim dringt aan dat hij best te vertrouwen is, dus ik geef toe, "okee".

Lees dit topic eens terug, om te lezen wat er echt is geschreven. Kwuk toonde zich niet jaloers. Hij gaf zelfs een tip om de prijs via "postkantoor/bruna" aan jou te leveren. Waarbij hij aantekende, dat hij graag gewonnen had. Vervolgens blijft het stil. Pas daarna vraagt Kwuk of hij de pocket mag hebben. Nu suggereer je, dat je de pocket weggaf omdat iemand jaloers was. Je maakt er een heel ander verhaal van. (snotter)
Je hebt de pocket van begin af aan geweigerd en toch blijf je hem claimen. Het is het ene of het andere.

Duckfan van Down Under schreef:En dan komt Ui die zegt "de pocket is van Kwuk Duck".

Laten we het bij echte citaten houden. (snik)

Ui herhaalde wat je zelf hebt geschreven:
Duckfan van Down Under schreef:Stuur maar naar Kwuk Duck. ;)

Niet dat ik je niet vertouw of zo, Zwarte Schim, maar ik hoef die pocket niet.

Je geeft de pocket weg en je stelt dat dit niets met je vertrouwen (dus een toestemming van je ouders) te maken heeft. Vervolgens wil je de pocket toch hebben

Duckfan van Down Under schreef:Het is verwarrend, maar volgens mij is die pocket nu nog steeds van Zwarte Schim.

Zoals je in dit topic kunt nalezen, heb jij die pocket gewonnen, geweigerd en vervolgens aan Kwuk beloofd. Zo staan de zaken ervoor. Hem vervolgens als jaloers bestempelen, vindt Ui niet netjes. En op de vraag of je nu wel of niet graag die pocket wil hebben, geef je geen antwoord. En inmiddels is, volgens jou, de pocket "nog steeds" van De Zwarte Schim. Wie kan dit nog volgen? Je doet mee aan een quiz en gaat vervolgens met het wel of niet ontvangen van de prijs zitten stunten, waar je vervolgens een verkeerde samenvatting van geeft. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » vr sep 02, 2011 10:30 pm

Duckfan van Down Under schreef:Luister, eerst wilde Zwarte Schim mij die pocket geven en Kwuk Duck was jaloers. Ik zeg "ik hoef die pocket niet, geef hem maar aan Kwuk Duck" maar er zijn ook anderen die de pocket willen. Zwarte Schim dringt aan dat hij best te vertrouwen is, dus ik geef toe, "okee". En dan komt Ui die zegt "de pocket is van Kwuk Duck".

Het is verwarrend, maar volgens mij is die pocket nu nog steeds van Zwarte Schim.

Hohoho, ik ben nooit jaloers geweest en zei het in eerste instantie als grapje, zien wij tegenwoordig geen smillies meer?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 03, 2011 7:01 pm

kwuk duck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Luister, eerst wilde Zwarte Schim mij die pocket geven en Kwuk Duck was jaloers. Ik zeg "ik hoef die pocket niet, geef hem maar aan Kwuk Duck" maar er zijn ook anderen die de pocket willen. Zwarte Schim dringt aan dat hij best te vertrouwen is, dus ik geef toe, "okee". En dan komt Ui die zegt "de pocket is van Kwuk Duck".

Het is verwarrend, maar volgens mij is die pocket nu nog steeds van Zwarte Schim.

Hohoho, ik ben nooit jaloers geweest en zei het in eerste instantie als grapje, zien wij tegenwoordig geen smillies meer?

Sorry, my apologies.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 03, 2011 7:05 pm

Weet je wat? Zoek het maar uit wie die pocket hoort te hebben. Als ik het niet ben, heb ik pech. Ook goed. Er bestaat zoiets als van gedachten veranderen, Ui.
Misschien kan Zwarte Schim een nieuwe quiz beginnen als we er niet uitkomen. Wat vindt De Zwarte Schim eigenlijk zelf van alles?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » za sep 03, 2011 7:28 pm

Duckfan van Down Under schreef:Er bestaat zoiets als van gedachten veranderen, Ui.

Er bestaat ook zoiets als "eens gegeven blijft gegeven". Je geeft een pocket weg, verandert van gedachten en houdt hem uiteindelijk toch zelf. Maar geen nood, wijs maar naar een ander. Waarom zou je sorry zeggen. (huil huil)

Duckfan van Down Under schreef:Misschien kan Zwarte Schim een nieuwe quiz beginnen als we er niet uitkomen.

Laten we maar helemaal geen prijsquizen meer houden. De lol is eraf, op deze manier. Hoe is het mogelijk, dat zoiets leuks wordt vergald. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ui » ma sep 05, 2011 3:05 pm

En nu is iedereen natuurlijk weer kwaad op Ui! (huil huil) (snotter) (snik) De grootste vijanden worden de grootste vrienden van elkaar, in hun gezamelijke hekel aan Ui! (snotter) (huil huil) (snik) (snik) In plaats van zich op een oude pocket te storten, stort men zich op Ui! (snotter) En zo gaat het altijd! (snik) (snik) (huil huil) (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » ma sep 05, 2011 4:05 pm

Arme Ui,zijn de zakdoekjes nog niet op?? ;)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma sep 05, 2011 7:43 pm

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Er bestaat zoiets als van gedachten veranderen, Ui.

Er bestaat ook zoiets als "eens gegeven blijft gegeven". Je geeft een pocket weg, verandert van gedachten en houdt hem uiteindelijk toch zelf. Maar geen nood, wijs maar naar een ander. Waarom zou je sorry zeggen. (huil huil)

Sorry, Ui. (snik) (huil huil) (snotter) (nee, serieus) Maar er is echt geen uitweg voor mij, hm? Aan wie ik hem ook weggeef, het is nooit goed. Zelfs al krijgt Ui 'm.

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Misschien kan Zwarte Schim een nieuwe quiz beginnen als we er niet uitkomen.

Laten we maar helemaal geen prijsquizen meer houden. De lol is eraf, op deze manier. Hoe is het mogelijk, dat zoiets leuks wordt vergald. (snotter)

He, niet overdrijven Ui. Ik heb de beste bedoelingen (al is het was wat klunzig uitgedrukt), maar er is hier niks vergald.
Hoezo, mij een nog groter schuldgevoel aanpraten? Straks stuur ik die pocket terug naar De Zwarte Schim. Of weet de Alwetende, Alklagende Ui ook een oplossing die iedereen blij maakt?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma sep 05, 2011 7:46 pm

tja...... hij zit nu al op de post ui :)
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma sep 05, 2011 8:34 pm

nou niet zo naar ui gaan doen hij komt hier voor zijn standpunt uit en dat mag en kan hier gewoon hoor!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » di sep 06, 2011 12:23 pm

Duckfan van Down Under schreef:Maar er is echt geen uitweg voor mij, hm? Aan wie ik hem ook weggeef, het is nooit goed.

Accepteer je nu de pocket omdat je hem zelf graag wil of omdat je denkt dat je hem niet kan weggeven zonder gezeur?

Duckfan van Down Under schreef:Zelfs al krijgt Ui 'm.

Je verzameling aan Ui geven is altijd goed. Daar zal toch niemand moeilijk over doen? (snik)

Duckfan van Down Under schreef:Hoezo, mij een nog groter schuldgevoel aanpraten?

Tot voor kort leek je je van geen kwaad bewust. Ui heeft in principe alleen gepredikt, dat belofte schuld maakt. Niet iets weggegeven wat je eigenlijk zelf wilt houden.

Duckfan van Down Under schreef:Of weet de Alwetende, Alklagende Ui ook een oplossing die iedereen blij maakt?

Ui probeert ergens een andere pocket 1.11 te vinden, voor een lief prijsje.

kwuk duck schreef:nou niet zo naar [tegen] ui gaan doen hij komt hier voor zijn standpunt uit en dat mag en kan hier gewoon hoor!

Ui is nergens veilig. De vossen hebben holen, maar Ui kan nergens rusten. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten