Oude gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo aug 12, 2012 4:06 pm

Geweldig dat je weer teruggekeerd bent! Welkom terug! :)
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re:

Berichtdoor Robb_K » ma aug 13, 2012 10:02 am

Hidde schreef:Ik zou Henrieke terug willen zien. Vooral om haar mooie tekeningen natuurlijk.:P


Henrieke is erg druk met haar werk, en dus geen tijd heeft voor posten op McDrake.


Duck Fan Down Under is momenteel aan het maken van een groot aantal berichten op de (internationale) Disney Comics Forum. Zorg niet! Hij zal hier terugkomen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Re:

Berichtdoor Duck » ma aug 13, 2012 11:12 am

Robb_K schreef:
Hidde schreef:Ik zou Henrieke terug willen zien. Vooral om haar mooie tekeningen natuurlijk.:P


Henrieke is erg druk met haar werk, en dus geen tijd heeft voor posten op McDrake.


Duck Fan Down Under is momenteel aan het maken van een groot aantal berichten op de (internationale) Disney Comics Forum. Zorg niet! Hij zal hier terugkomen.

Ehhh..Robb, DuckFan van Down Under is teruggekomen! :)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Re:

Berichtdoor Robb_K » di aug 14, 2012 7:20 am

Duck schreef:
Robb_K schreef:
Hidde schreef:Ik zou Henrieke terug willen zien. Vooral om haar mooie tekeningen natuurlijk.:P


Henrieke is erg druk met haar werk, en dus geen tijd heeft voor posten op McDrake.


Duck Fan Down Under is momenteel aan het maken van een groot aantal berichten op de (internationale) Disney Comics Forum. Zorg niet! Hij zal hier terugkomen.

Ehhh..Robb, DuckFan van Down Under is teruggekomen! :)


Ha! Ha! Jawel! Ik heb alle posten van dit draad niet gelezen! :P

by Duckfan van Down Under » 11 Aug 2012 08:38 pm

Ridder ter Geit wrote:Ooit, als je het niet verwacht, is hij ineens terug.


"Precies! Ik kan nooit wegblijven van McDrake.
Ik, de enige echte Duckfan van Down Under, ben terug!
...en wat is dit voor een rare nieuwe layout?"
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Hidde » ma aug 20, 2012 11:51 pm

Welkom terug, Duckfan! :D
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » do sep 06, 2012 12:14 am

Duckfan van Down Under, gecondoleerd met je grootvader.

Duckfan van Down Under schreef:November 2011. [...] Dan win ik, door stom geluk, een pocket! (Leuke pocket, trouwens!) Als mij gevraagd wordt hoe ik die gewonnen heb, begin ik ineens over een zesde zintuig van mezelf. Stomme opmerking.

Hoezo? Ui heeft ook een zesde zintuig. Ui noemt dat "intuïtie": een vorm van automatische en onbewuste verwerking van informatie die is aangeleerd. (snif)
Wat betreft die pocket had Ui verstandiger kunnen reageren, of überhaupt verstandig, in plaats van zich druk te maken. Excuses daarvoor!

Duckfan van Down Under schreef:Toen was het stil. Tegelijkertijd, in een ander topic, ben ik in discussie met Ui maar ga ik per ongeluk in een persoonlijke aanval op hem. Dit wordt mij gezegd. Oei! Ik realiseer dat ik op dit moment nogal een wispelturig type ben, en ik wil niet nog meer fouten maken, dus ik ga. Wie weet wat ik nog meer zou kunnen typen als ik in een slechte bui ben.

Dementerend Ui kan zich niets van een dergelijke discussie en een "persoonlijke aanval" herinneren.
Ui wilde e-mailen om te vragen of er iets was. Maar misschien had dat misverstanden groter gemaakt in plaats van ze op te lossen. En misschien was zo'n e-mail als ongevraagde post ervaren.

Duckfan van Down Under schreef:...en wat is dit voor een rare nieuwe layout?

De PunBB-software was te verouderd. Daarom is gekozen om met PhpBB verder te gaan, dat vaker een update heeft. Met dank aan Caspar, die de databases heeft omgezet en de software geïnstalleerd.

Michiel Q schreef:Welkom terug, DvDU! Lijkt me overigens heel gezond, 'n tijdje zonder McDrake.

Een tijd zonder McDrake is een tijd zonder Ui. Hoe kan dat ooit gezond zijn? (snotter)

Wikipedia:
De ui heeft, in zowel positief als negatief opzicht, altijd veel aandacht gekregen. Hij speelde een belangrijke rol in de folklore, literatuur en schilderkunst en werd niet zelden symbolisch, geneeskrachtig of spiritueel gewaardeerd. Uien zijn niet alleen een groente, maar ook een smaakmaker, net als prei, wortel en selderieknol.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ui_%28plant%29

Michiel Q schreef:Laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen

Geen oude koeien uit de sloot halen? Dat is discriminatie op basis van leeftijd. Alsof je alleen jonge koeien mag redden! Ja, want die zijn nog mooi en geven nog melk! Ui voelt zich genoodzaakt om een politieke partij op te richten, namelijk de "Partij voor Oude Koeien". De partijslogan wordt: "Boe! Boe! Boe!" Ui gaat meteen naar India op vakantie... eh... staatsbezoek, om te leren hoe men daar wel respectvol met koeien omgaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hindoe%C3%AFsme#Heilige_koeien

Ui is blij dat Duckfan van Down Under weer terug is.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Michiel Q » do sep 06, 2012 12:38 am

Ui schreef:Ui voelt zich genoodzaakt om een politieke partij op te richten, namelijk de "Partij voor Oude Koeien". De partijslogan wordt: "Boe! Boe! Boe!"

:) Interessant, een partij met als belangrijkste speerpunt het oprakelen van volkomen achterhaalde kwesties! Misschien kan Boer Koekoek opnieuw van stal worden gehaald als lijsttrekker? Samen met de vrije jongens Blaarkopse en Van Os?

Op de website van het weekblad kan de politiek geïnteresseerde lezer overigens terecht voor de Duckstadse Stemwijzer.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Michiel Q » do sep 06, 2012 1:31 am

*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ridder ter Geit » do sep 06, 2012 2:50 pm

Die link doet het niet. Maar aan de link te zien gaat het om het stripje van vandaag, die zie je ook als je alleen http://www.sigmund.nl intypt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor ninodonaldduck » za feb 02, 2013 10:50 pm

wat is of was het mcduck forum dan
een dag geen DD gelezen is een dag niet geleefd.
Dagobert duck als voorbeeld.
verzamelaar.
ninodonaldduck
mijn voorbeeld is Dagobert,
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: vr jan 11, 2013 10:07 am
Woonplaats: heesselt

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » zo feb 03, 2013 10:41 am

Dat was de voorganger van McDrake,wat bestond tot 31 December 2006 of begin 2007. Iemand anders kan er vast meer info over geven.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor ninodonaldduck » zo feb 03, 2013 11:15 am

Koen schreef:Dat was de voorganger van McDrake,wat bestond tot 31 December 2006 of begin 2007. Iemand anders kan er vast meer info over geven.

Het leek me wel een betere naam eigenlijk
een dag geen DD gelezen is een dag niet geleefd.
Dagobert duck als voorbeeld.
verzamelaar.
ninodonaldduck
mijn voorbeeld is Dagobert,
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: vr jan 11, 2013 10:07 am
Woonplaats: heesselt

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo feb 03, 2013 3:37 pm

Dat forum is opgeheven omdat de oprichter er geen tijd meer voor had. Toen heeft Daniel73 een nieuw forum als alternatief opgericht. Omdat het een nieuw forum was moest er wel een nieuwe naam komen, natuurlijk.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » ma maart 11, 2013 7:07 pm

Ik mis Scarp. Waren zijn tekeningen trouwens foto's gecombineerd met tekeningen van de Ducks of 100% getekend? Ik had in ieder geval meer van hem willen zien.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » za apr 20, 2013 11:26 am

En Karel!
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten