Oude gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Michiel Q » di jan 10, 2012 11:06 pm

Ik denk dat Meester Warbol ernaast zit, want op DCF kwekt DvDU nog vrolijk mee.
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » wo jan 11, 2012 2:54 pm

Michiel Q schreef:op DCF kwekt DvDU nog vrolijk mee.

Op 4 januari voor het laatst. (snik) We moeten hem nauw-let-tend in de gaten houden. De sekte McDrake verlaten is ten strengste verboden! Stel je voor dat iedereen zomaar kan vertrekken, dan was het hier een lege boel geweest. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » wo feb 01, 2012 3:06 pm

Uit het topic 'Pocket 194':

31 jan 2012 09:44 pm, De Zwarte Schim schreef:Tevens een ander vraagje: weet iemand waar duckfan van down under uithangt? hij is volgens zijn profiel sinds 11 November niet meer online geweest. En ik heb hem zelf ook al een tijdje niet vernomen.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=48953#p48953
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Hidde » ma maart 05, 2012 8:48 pm

Ui schreef:
Michiel Q schreef:op DCF kwekt DvDU nog vrolijk mee.

Op 4 januari voor het laatst. (snik) We moeten hem nauw-let-tend in de gaten houden. De sekte McDrake verlaten is ten strengste verboden! Stel je voor dat iedereen zomaar kan vertrekken, dan was het hier een lege boel geweest. (huil huil)

Heeft Duckfan van Down Under McDrake verlaten zonder gedag te zeggen? Onbeschoft! :P
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ridder ter Geit » di maart 06, 2012 4:20 pm

Ooit, als je het niet verwacht, is hij ineens terug.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » za maart 10, 2012 10:36 pm

Ridder ter Geit schreef:Ooit, als je het niet verwacht, is hij ineens terug.

Hoe weet jij dat? Heb je hem ontvoerd? (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma maart 12, 2012 12:18 pm

*neuriet rustig wijsje*
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo apr 11, 2012 10:52 pm

goed, na een half jaar weten we nog niet waar DVDU is. Wellicht kan iemand contact met hem opnemen via het FOK forum etc? ik ben zeer benieuwd waarom hij onverwacht weg is gesleken.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » do apr 12, 2012 9:21 am

De Zwarte Schim schreef:goed, na een half jaar weten we nog niet waar DVDU is.

Duckfan van Down Under is wel aanwezig op DCF. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor MatroosDuck » do apr 12, 2012 3:14 pm

Ik ben bang dat hij ons vergeten is. We blijven op je wachten. Hier,met zijn allen.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za aug 11, 2012 9:38 pm

Ridder ter Geit schreef:Ooit, als je het niet verwacht, is hij ineens terug.

Precies! Ik kan nooit wegblijven van McDrake.

Hidde schreef:
Ui schreef:
Michiel Q schreef:op DCF kwekt DvDU nog vrolijk mee.

Op 4 januari voor het laatst. (snik) We moeten hem nauw-let-tend in de gaten houden. De sekte McDrake verlaten is ten strengste verboden! Stel je voor dat iedereen zomaar kan vertrekken, dan was het hier een lege boel geweest. (huil huil)

Heeft Duckfan van Down Under McDrake verlaten zonder gedag te zeggen? Onbeschoft! :P

::oops: Heh, heh! Ja, sorry.

MatroosDuck schreef:Ik ben bang dat hij ons vergeten is. We blijven op je wachten. Hier,met zijn allen.

:) Dat vind ik lief.

De Zwarte Schim schreef:goed, na een half jaar weten we nog niet waar DVDU is. Wellicht kan iemand contact met hem opnemen via het FOK forum etc? ik ben zeer benieuwd waarom hij onverwacht weg is gesleken.

*neuriet rustig wijsje*

Meester Warbol schreef:
Ui schreef:Waar is Duckfan van Down Under gebleven? (snotter)

Meester Warbol vermoedt dat Duckfans schoolprestaties hebben geleden onder zijn nimmer aflatende aanwezigheid op McDrake. Het is mogelijk dat Duckfan daarom onder druk van zijn ouders "cold turkey" gegaan is, d.w.z. zich volledig heeft moeten onttrekken aan ons discussieplatform. Mocht Meester Warbol ernaast zitten, dan hoopt Meester Warbol dat Duckfan niets ernstigs is overkomen. Meester Warbol wenst Duckfan veel succes en sterkte.

Oi, Warbol! Niet zomaar overhaastige conclusies trekken! Het is tijd dat Meester Warbol eens te horen krijgt wat er écht gebeurd is. <slik> Okee, hier gaat-ie dan...

November 2011. Het was een stormachtige avond. (Eigenlijk weet ik dat niet meer, maar we gaan ervan uit.) Het zit me de laatste tijd wat tegen. Opa Duckfan ligt op sterven. Ik ben niet helemaal mezelf. Dan win ik, door stom geluk, een pocket! (Leuke pocket, trouwens!) Als mij gevraagd wordt hoe ik die gewonnen heb, begin ik ineens over een zesde zintuig van mezelf. Stomme opmerking. Toen was het stil. Tegelijkertijd, in een ander topic, ben ik in discussie met Ui maar ga ik per ongeluk in een persoonlijke aanval op hem. Dit wordt mij gezegd. Oei! Ik realiseer dat ik op dit moment nogal een wispelturig type ben, en ik wil niet nog meer fouten maken, dus ik ga. Wie weet wat ik nog meer zou kunnen typen als ik in een slechte bui ben.
Maar na 9 maanden word ik weer steeds meer tot McDrake aangetrokken. Ik besef, dat ik het toch wel een beetje gemist heb. Ik ben geroerd door de berichten die jullie over mij hebben geschreven. Hartverwarmend. En aangezien ik reclame moet maken voor mijn eigen strip, De Misavonturen van Gerbil, kom ik terug. Ik kom alles rechtzetten, de puntjes op de i's zetten, en de vraagtekens over mij beantwoorden in uitroeptekens! Laat het horen!

Ik, de enige echte Duckfan van Down Under, ben terug!
...en wat is dit voor een rare nieuwe layout?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor De Zwarte Schim » za aug 11, 2012 10:06 pm

Het is fijn om te horen dat je terug bent! ik vond het al zo vreemd: je bleef wel actief op het dcf forum, en hier hoorde we niks meer van je. Welkom terug!

Btw over welke onderwerpen ging het op mcdrake waar jij mee in discussie kwam met ui?


De lay-out en opmaak daar zul je even aan moeten wennen, maar het is wel beter zo. Je kunt nu een net geplaatst bericht wijzigen als er nog evt fouten in staan, beter overzicht. Alleen je profielplaatje ontbreekt nog ;)
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Michiel Q » za aug 11, 2012 10:50 pm

Welkom terug, DvDU! Lijkt me overigens heel gezond, 'n tijdje zonder McDrake. Gecondoleerd met je grootvader.

De Zwarte Schim schreef:Btw over welke onderwerpen ging het op mcdrake waar jij mee in discussie kwam met ui?

Laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen, Zwarte Schim. Richt je aandacht liever op de glanzende toekomst die dit forum tegemoet gaat, nu dit verdoolde schaap naar de stal is weergekeerd! ;)
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor De Zwarte Schim » za aug 11, 2012 10:56 pm

Je hebt gelijk Michiel. Ik zie trouwens nu dat het om die prijsvraag ging van mij.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Duck » zo aug 12, 2012 10:11 am

Welkom terug, DvDU! :)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten