Oude gebruikers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor MatroosDuck » za apr 20, 2013 4:24 pm

Koen schreef:En Karel!



Ja, na het Roep-incident is ie ook niet meer tevoorschijn gekomen. Schaamt hij zich misschien? Of is hij bang voor de wrede Ui?
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » za apr 20, 2013 4:42 pm

Dat laatste kan ik me wel voorstellen. :lol:
Karel heeft na dat incident nog vele berichten geplaatst, dus daar ligt het denk ik niet aan. (Zie: search.php?author_id=3843&sr=posts)
Ik denk dat hij het te druk heeft met school.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » do mei 09, 2013 3:04 pm

Het worden er veel de laatste tijd; Beertje heb ik ook al een hele tijd niet meer gezien. Misschien heeft Oom Paspasu haar weggejaagd? Ik denk dat ze voor de rest van haar leven een Paspasu-trauma heeft. Arme Beertje. :(
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Oom Paspasu » do mei 09, 2013 3:08 pm

Het lijkt ook wel of Koen van McDrake verdwenen is: Zijn gemiddelde aantal posts per dag is gezakt onder de 5! Ben je op vakantie?
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » do mei 09, 2013 3:20 pm

Haha, nee. Het komt gewoon door die stomme perioden waarin niemand iets post en waardoor er dus ook niets te antwoorden valt. Door minder activiteit vermindert de activiteit, en dat is een zeer slecht teken. En weer even over mij: Van 6 tot en met 20 juli ben ik sowieso zeer non-actief, want dan ben ik op vakantie (in Tsjechië). Kan ik ook even bijkomen van Oom Paspasu.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » do mei 09, 2013 6:37 pm

Koen schreef:Het worden er veel de laatste tijd;

Wat wil je, met Facebook en met een verminderde interesse in urenlang zwatelen over strips?

Koen schreef:Beertje heb ik ook al een hele tijd niet meer gezien. Misschien heeft Oom Paspasu haar weggejaagd?

Wegjagen? Bezoekers blijven uit zichzelf weg. Ui ziet ook op een Pink Floyd forumboard, dat de interesse enorm afneemt. Terwijl een van de prominente leden (Roger Waters) momenteel bezig is met een wereldwijde tournee waarin een van de grootste successen ('The Wall') integraal wordt uitgevoerd met lichtshow en al. Dat forumboard is een internationaal forumboard.
http://forum.neptunepinkfloyd.co.uk/

En mocht men McDrake niet leuk vinden, dan is er blijkbaar niemand die de moeite neemt om een Nederlands forumboard over Disney op te richten dat wél leuk is. Ook dat wijst op verminderde interesse in forumboards als medium. Er is blijkbaar geen gat in de markt. (snik)

In de jaren '90, op DCML, waren de nieuwe berichten soms amper bij te houden. Men verveelt zich tegenwoordig minder, lijkt het.

Koen schreef:[Koen op vakantie?} Haha, nee. Het komt gewoon door die stomme perioden waarin niemand iets post en waardoor er dus ook niets te antwoorden valt.

Een verkeerde gedachtengang, als Ui zo vrij mag zijn. Alsof eerst iemand iets moet berichten, voordat een bericht gestuurd kan worden. Wees zelf degene, die een bericht plaatst.

Koen schreef:Door minder activiteit vermindert de activiteit, en dat is een zeer slecht teken.

Maar door activiteit omwille van activiteit, vermindert de activiteit ook.
Ui ziet soms weleens antwoorden om maar te antwoorden. En als dan gevraagd wordt om dat antwoord te motiveren, wil men dat niet. Dat zijn dus antwoorden in de categorie "Vind ik leuk/Vind ik niet leuk". Maar waaróm het wel of niet leuk is, dat antwoord blijft men schuldig. Alsof sommige mensen hun vingers blauw moeten typen, zodat een ander "Vind ik leuk" kan antwoorden.
Door veel betekenisloze antwoorden raakt een forumboard steeds onoverzichtelijker, waardoor uiteindelijk de informatieve antwoorden moeilijk vindbaar worden. Ook dat jaagt bezoekers weg.

Koen schreef:En weer even over mij: Van (datum) tot en met (datum) ben ik sowieso zeer non-actief, want dan ben ik op vakantie (in Tsjechië).

Schrijf zoiets nooit op internet!! Inbrekers lachen zich suf. Je achternaam hoeft maar ergens te vinden zijn en dan is, in combinatie met je woonplaats, je huis zo gevonden.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Hidde » do mei 09, 2013 6:58 pm

Koen schreef:Dat laatste kan ik me wel voorstellen. :lol:
Karel heeft na dat incident nog vele berichten geplaatst, dus daar ligt het denk ik niet aan. (Zie: search.php?author_id=3843&sr=posts)
Ik denk dat hij het te druk heeft met school.

Dit is dus niet het geval. Maarten is namelijk dezelfde gebruiker als Karel! Onder de brief die Maarten aan Thom Roep stuurde (over de nieuwe cassette met boeken met het levensverhaal van oom Dagobert door Don Rosa) staat dezelfde naam als onder de brief die Karel een keer naar Thom Roep stuurde.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » do mei 09, 2013 7:02 pm

Van der Plas? ::shock:
Ongelooflijk... is het nog 1 april?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Oom Paspasu » do mei 09, 2013 8:19 pm

Koen schreef:Kan ik ook even bijkomen van Oom Paspasu.

Zulke dingen zeg je niet over je oom!
Ui schreef:
Koen schreef:Het komt gewoon door die stomme perioden waarin niemand iets post en waardoor er dus ook niets te antwoorden valt.

Een verkeerde gedachtengang, als Ui zo vrij mag zijn. Alsof eerst iemand iets moet berichten, voordat een bericht gestuurd kan worden. Wees zelf degene, die een bericht plaatst.

Juist in periodes van rust heb je alle tijd om een mooie lange analyse te schrijven over, bijvoorbeeld, de bijfiguren in de Donnie Duck-strips. Of wil jij voor mij het laatste deel van mijn Cornelis Prul-scriptie schrijven?
Ui schreef:
Koen schreef:Van (datum) tot en met (datum) ben ik sowieso zeer non-actief, want dan ben ik op vakantie (in Tsjechië).

Schrijf zoiets nooit op internet!! Inbrekers lachen zich suf. Je achternaam hoeft maar ergens te vinden zijn en dan is, in combinatie met je woonplaats, je huis zo gevonden.

Ik kom liever inbreken wanneer Koen weer thuis is met een stapel Tsjechische Kačer Donalds. Tsjechië is een erg mooi land en je kan daar heel goed liften. Was je dat van plan? Ga je ook naar Brno? Je hebt nog mooi even de tijd om Tsjechisch te leren. Doen, hoor!
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » za mei 11, 2013 12:15 pm

Maarten, ben jij echt Karel?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Maarten » za mei 11, 2013 12:24 pm

Koen schreef:Maarten, ben jij echt Karel?

Jups.

Van die brief had ik idd perongeluk gedaan.
Avatar gebruiker
Maarten
Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 77
Geregistreerd: zo maart 31, 2013 9:07 pm

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » zo mei 12, 2013 3:26 pm

Ruben is ook al weg. :-(
Ik denk dat een 1 Aprilgrap hem fataal is geworden.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Hidde » zo mei 12, 2013 6:57 pm

Koen schreef:Ruben is ook al weg. :-(
Ik denk dat een 1 Aprilgrap hem fataal is geworden.

Let maar op, binnenkort komt er een nieuw lid op het forum, met een Nederlandse naam en die fan is van Don Rosa! ;)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Koen » zo mei 12, 2013 7:07 pm

Hahaa!!! :D
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Oude gebruikers

Berichtdoor Ui » vr sep 05, 2014 7:09 am

Nu is Ui zowat zelf, in meer dan één opzicht, een "oude gebruiker". (snik)

Misschien moet Ui binnenkort toch maar gaan toegeven aan de vele, vele, vele, wanhopige,
vaak ten hemel schreiende verzoeken
om de wereld weer tot nadenken te stemmen met diepzinnige Uienwijsheden! Haha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron