Papegaaien, het napraten van forumleden

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Ui » ma nov 19, 2012 10:26 pm

Duckfan van Down Under schreef:Zou je je toon niet eens veranderen, Ui? Je hebt al veel mensen weggepest. Rockerduck, Carl Rosa. Ik bedoel maar.

Wat zonde, dat je je eigen bericht onderuit gooit met zo'n lelijke drogredenering. Je zit Ui nu uit dagen om zichzelf te verdedigen tegenover mensen die er niet meer zijn. Mensen die je bij naam noemt.
Over het veranderen van een toon gesproken, hoe vind je die van jezelf? Als je Ui zo fout vindt, waarom kom je daar nú pas mee? Had een topic opgericht om die kwal van een Ui de les te lezen. Maar ga dat niet doen, in een discussie die er niets mee te maken heeft.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 19, 2012 10:38 pm

Ui schreef:Over het veranderen van een toon gesproken, hoe vind je die van jezelf?

Gaan we nu zo beginnen? Maar goed, normaal gesproken let ik wel op mijn toon. Misschien vind je nu van niet, maar 'ik zeg het maar even'. Ik lees je de les, dat geef ik toe. Ik ben Meester Warbol niet, geef ik ook toe. Maar dit is mijn mening.
Ui schreef:Als je Ui zo fout vindt, waarom kom je daar nú pas mee? Had een topic opgericht om die kwal van een Ui de les te lezen. Maar ga dat niet doen, in een discussie die er niets mee te maken heeft.

Dat vind ik zo aandachtszoekerig. Ik vind je ook geen kwal, die uitdrukking gebruik ik nooit. :) Je komt alleen af en toe zo stom over. En daar ga ik geen apart topic voor oprichten.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor DD » ma nov 19, 2012 10:42 pm

Ui schreef:Ui kan jou nu neerzetten als een verzamelaar die zijn kans schoon ziet om te scoren bij de Roepredactie. Wie weet, wat het je oplevert aan cadeaus.

Hoe had jij je dat voorgesteld. Dat Thom Roep denkt: Hey, DD neemt het voor mij op. Laat ik hem een privé bericht sturen en hem vragen om zijn adres, zodat ik hem kan overdompelen met Donald Ducks. Ik neem aan dat jij weet dat Thom Roep slechts Hoofdredacteur is van de DD en niet de eigenaar? :) :lol:

Ui schreef:
DD schreef:[aan Karel] In werkelijkheid heb jij die brief voor Ui gestuurd en hem een dienst bewezen zonder dat je het zelf weet. Eigenlijk volg je hem zodanig dat je zijn vuile werk opknapt. Ui weet jou en vele anderen hier zo te sturen dat ze precies doen en denken wat hij wil zonder het letterlijk van ze te vragen. Ui is slim en weet precies hoe kinderbreintjes te kneden tot het de vorm krijgt waar hij op uit is.

Ui heeft helemaal niet gevraagd aan Karel, om e-mails aan Thom Roep te sturen. Dat was zijn eigen initiatief.


DD schreef:Ui weet jou en vele anderen hier zo te sturen dat ze precies doen en denken wat hij wil zonder het letterlijk van ze te vragen.
Dus... :)

Ui schreef:Wat zijn jouw "privé-redenen" om jezelf zo op te stellen?

Heb ik gezegd dat ze privé zijn? Iedereen mag weten dat mijn reden om mij zo op te stellen is dat ik iedereen wil laten zien dat kinderen worden gehersenspoeld door een admin van in de 40 terwijl zij denken dat ze heel volwassen zijn en een eigen mening hebben.

Ui schreef:Waarom denk jij zo negatief over de jeugd?

Ik ben niet negatief over de jeugd. Ik ben negatief over jou getemde papegaaien op McDrake.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma nov 19, 2012 11:35 pm

Nounou... kan het wat rustiger? het begint hier zo langzamerhand een beetje uit de hand te lopen. Als blikken konden doden luidt het spreekwoord dan waren hier al wat doden gevallen! Verder wil ik mij niet teveel in deze discussie mengen. Ik lees de berichten en ben over het algemeen neutraal. Als ik het nodig vind zal ik ook mijn mening geven. Ik heb alleen een paar vragen:

@ DD, ben je niet iets te snel met je conclusies trekken over ''gehersenspoelde kinderen en ''getemde papegaaien''? (en de inhoud daaromheen) En UI als een soort Napoleon neer te zetten?

@ UI, Ik weet niet in hoeverre zin jij in het verleden te maken hebt gehad met de Donald Duck redactie, maar je praat alsof je er letterlijk alles hebt meegemaakt. Wat kun jij ons nog meer vertellen dan alleen het voorval in 2006 en alles wat je hier verteld hebt? ik ben zeer benieuwd.

[...]

Meer vragen en meningen volgen nog
Laatst bijgewerkt door admin op za nov 24, 2012 6:52 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: ingekort. verwijzing naar gecensureerde grap verwijderd.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor DD » ma nov 19, 2012 11:50 pm

De Zwarte Schim schreef:@ DD, ben je niet iets te snel met je conclusies trekken over ''gehersenspoelde kinderen en ''getemde papegaaien''? (en de inhoud daaromheen) En UI als een soort Napoleon neer te zetten?

Nee hoor, ik theoriseer alleen wat ik hier zie aan praktijk. En als ik Ui al als een soort Napoleon neerzet, hoe zal ik Ui zijn geschetste beeld over Thom Roep dan wel niet moeten noemen :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Koen » di nov 20, 2012 8:52 am

Dit topic gaat over Thom Roep. Nou ja,ging. Bespreek dit allemaal in beheer mcdrake nederland ofzo. Want ik heb geen zin om veroordeeld te worden tot papegaai,aangezien ik het jongste lid ben. Vergeef mij maar voor elke keer dat ik Off-Topic ging,want dit is de druppel. Want kom op,twee Off-Topic-pagina's vol,dat kan je toch niet menen?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Koen » di nov 20, 2012 8:55 am

DD schreef:
De Zwarte Schim schreef:@ DD, ben je niet iets te snel met je conclusies trekken over ''gehersenspoelde kinderen en ''getemde papegaaien''? (en de inhoud daaromheen) En UI als een soort Napoleon neer te zetten?

Nee hoor, ik theoriseer alleen wat ik hier zie aan praktijk. En als ik Ui al als een soort Napoleon neerzet, hoe zal ik Ui zijn geschetste beeld over Thom Roep dan wel niet moeten noemen :P


Ik vind het altijd zo schijnheilig dat je achter de vele negatieve berichten die je typt een :) of een :P zet. BV:Ui,pleeg toch eens zelfmoord. :)
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Ui » di nov 20, 2012 2:12 pm

Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:Als je Ui zo fout vindt, waarom kom je daar nú pas mee? Had een topic opgericht om die kwal van een Ui de les te lezen. Maar ga dat niet doen, in een discussie die er niets mee te maken heeft.

Dat vind ik zo aandachtszoekerig. Ik vind je ook geen kwal, die uitdrukking gebruik ik nooit. :) Je komt alleen af en toe zo stom over. En daar ga ik geen apart topic voor oprichten.

Het is anders niet de bedoeling om forumleden te pas en onpas, zichzelf te laten verdedigen tegen situaties die niets met een topic te maken te hebben.

DD schreef:
Ui schreef:Ui kan jou nu neerzetten als een verzamelaar die zijn kans schoon ziet om te scoren bij de Roepredactie. Wie weet, wat het je oplevert aan cadeaus.

Hoe had jij je dat voorgesteld. Dat Thom Roep denkt: Hey, DD neemt het voor mij op. Laat ik hem een privé bericht sturen en hem vragen om zijn adres, zodat ik hem kan overdompelen met Donald Ducks. Ik neem aan dat jij weet dat Thom Roep slechts Hoofdredacteur is van de DD en niet de eigenaar? :) :lol:

Je hoeft heus niet de eigenaar te zijn, om lezers gratis strips te geven. Zelfs de gewone redacteurs kunnen dat, zoals is gebleken. Inderdaad, via privé-berichten.

DD schreef:
Ui schreef:Ui heeft helemaal niet gevraagd aan Karel, om e-mails aan Thom Roep te sturen. Dat was zijn eigen initiatief.

DD schreef:[aan Karel] Ui weet jou en vele anderen hier zo te sturen dat ze precies doen en denken wat hij wil zonder het letterlijk van ze te vragen.
Dus... :)

Och ja, Ui heeft hier de afstandbediening liggen. Een druk op de knop, en Karel heeft zomaar ineens de behoefte om te gaan schrijven met een hoofdredacteur. Haha! (snik)

Leestip:
Het drama van het Drasmoeras
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+US+++57-02

DD schreef:
Ui schreef:Wat zijn jouw "privé-redenen" om jezelf zo op te stellen?

Heb ik gezegd dat ze privé zijn? Iedereen mag weten dat mijn reden om mij zo op te stellen is dat ik iedereen wil laten zien dat kinderen worden gehersenspoeld door een admin van in de 40 terwijl zij denken dat ze heel volwassen zijn en een eigen mening hebben.

Dus kinderen hebben geen eigen mening? Het lijkt wel, alsof je Ui nu aanpakt, maar je zit vooral te trappen richting kinderen die wat verzoekjes doen bij een hoofdredacteur.

Jij begint over "privé-redenen". Alsof Ui die wel heeft.
Een aantal kinderen heeft verzoekjes aan het Weekblad. Maar let op, daar zit een dUIster plan achter. Een admin van "in de 40" heeft ze gehersenspoeld. De kindertjes vinden Otto en Diederik niet leuk, maar dankzij de grote magie van een admin klimmen ze in de pen. Kijk uit, een leger van zombie-kindsoldaten is onderweg naar Hoofddorp. Ze denken dat ze een eigen mening hebben!

DD schreef:
Ui schreef:Waarom denk jij zo negatief over de jeugd?

Ik ben niet negatief over de jeugd. Ik ben negatief over jou getemde papegaaien op McDrake.

Je bent zogenaamd niet negatief, maar maakt een aantal kinderen uit voor getemde papegaaien. Wie het met Ui eens is, die is een papegaai. Maar wie het met een hoofdredacteur eens is, daarvan wordt niets gezegd.

De Zwarte Schim schreef:@ UI, Ik weet niet in hoeverre zin jij in het verleden te maken hebt gehad met de Donald Duck redactie, maar je praat alsof je er letterlijk alles hebt meegemaakt. Wat kun jij ons nog meer vertellen dan alleen het voorval in 2006 en alles wat je hier verteld hebt? ik ben zeer benieuwd.

Ui is bovenal een lezer en een verzamelaar. Er valt niets meer te vertellen dan dat reeds is verteld. En dat is al ontzettend veel.

Koen schreef:
DD schreef:Nee hoor, ik theoriseer alleen wat ik hier zie aan praktijk. En als ik Ui al als een soort Napoleon neerzet, hoe zal ik Ui zijn geschetste beeld over Thom Roep dan wel niet moeten noemen :P

Ik vind het altijd zo schijnheilig dat je achter de vele negatieve berichten die je typt een :) of een :P zet. BV:Ui,pleeg toch eens zelfmoord. :)

Wat zijn de papegaaien toch weer opstandig. DD is schijnheilig en Ui moet zelfmoord plegen. Wie sprak ze deze boodschap in?

Zou een van de gehersenspoelde, getemde papegaaien liever even een kopje thee willen brengen? Dank je!
Laatst bijgewerkt door admin op za nov 24, 2012 6:32 am, in totaal 3 keer bewerkt.
Reden: ingekort. discussie met betrekking tot (achteraf) misverstand verwijderd.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor DD » di nov 20, 2012 3:09 pm

Ik vind het altijd zo leuk om jou te beantwoorden :D Ok daar gaat ie:

Ui schreef:
DD schreef:
Ui schreef:Ui kan jou nu neerzetten als een verzamelaar die zijn kans schoon ziet om te scoren bij de Roepredactie. Wie weet, wat het je oplevert aan cadeaus.

Hoe had jij je dat voorgesteld. Dat Thom Roep denkt: Hey, DD neemt het voor mij op. Laat ik hem een privé bericht sturen en hem vragen om zijn adres, zodat ik hem kan overdompelen met Donald Ducks. Ik neem aan dat jij weet dat Thom Roep slechts Hoofdredacteur is van de DD en niet de eigenaar? :) :lol:

Je hoeft heus niet de eigenaar te zijn, om lezers gratis strips te geven. Zelfs de gewone redacteurs kunnen dat, zoals is gebleken. Inderdaad, via privé-berichten.


Ik had van jou toch echt verwacht dat je beter wist. Denk je nou echt dat Sanoma Thom Roep heeft aangenomen om voor goedheiligman te spelen en de eerste beste verzamelaar cadeaus te geven :lol:


Ui schreef:Jij begint over "privé-redenen". Alsof Ui die wel heeft.

Die heb je zeker.
Ui schreef:Een aantal kinderen heeft verzoekjes aan het Weekblad. Maar let op, daar zit een dUIster plan achter. Een admin van "in de 40" heeft ze gehersenspoeld. De kindertjes vinden Otto en Diederik niet leuk, maar dankzij de grote magie van een admin klimmen ze in de pen. Kijk uit, een leger van zombie-kindsoldaten is onderweg naar Hoofddorp. Ze denken dat ze een eigen mening hebben!

:lol:


Ui schreef:Je bent zogenaamd niet negatief, maar maakt een aantal kinderen uit voor getemde papegaaien. Wie het met Ui eens is, die is een papegaai. Maar wie het met een hoofdredacteur eens is, daarvan wordt niets gezegd.

Waar zou ik het met Thom Roep mee eens moeten zijn dan? Op wat voor partij hij heeft gestemd? Wat zijn lievelingskleur is? Waar hij het liefst naar toe gaat op vakantie? Ik heb Thom Roep nog nooit een mening horen uitspreken en al zou hij dat doen... Waarom zou ik het daar mee eens of oneens moeten zijn? Hij is toch ook maar een mens als iedereen. Of moet ik me druk maken om de meningen van pakweg 16 miljoen Nederlanders en bedenken of ik het wel of niet met ze eens moet zijn? :) Ik neem het voor Thom Roep op omdat ik vind dat jullie onredelijk over hem zijn en het is niet waar wat je allemaal over hem rondbazuint. Al zou hij een visboer zijn, dan zou ik het nog voor hem opnemen. Het gaat niet om zijn functie, maar om of iets waar is of onzin.



Ui schreef:Zou een van de gehersenspoelde, getemde papegaaien liever even een kopje thee willen brengen? Dank je!

Ha! Ha! Ha! Ha! :D
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Ui » di nov 20, 2012 3:44 pm

DD schreef:Denk je nou echt dat Sanoma Thom Roep heeft aangenomen om voor goedheiligman te spelen en de eerste beste verzamelaar cadeaus te geven :lol:

Waar haal je dit argument vandaan? Moet Ui gaan reageren op een stropopredenering?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

DD schreef:
Ui schreef:Jij begint over "privé-redenen". Alsof Ui die wel heeft.

Die heb je zeker.

Die heeft Ui niet. Gaan we een welles-nietes discussie voeren? (snik)

DD schreef:Ik neem het voor Thom Roep op omdat ik vind dat jullie onredelijk over hem zijn en het is niet waar wat je allemaal over hem rondbazuint.

Wat is dan "niet waar", volgens jou? Ga daar een discussie over voeren, in plaats van forumleden neer te zetten als hersenspoeler en als papegaaien. Men plaatst e-mails, men plaatst citaten, men beschrijft publicaties. Dat draagt bij aan een discussie. Wat jij vooral doet is trappen tegen forumleden. Het zijn volgens jou maar lastige kinderen die denken dat ze een mening hebben, onder leiding van een duistere veertiger (die geen veertiger is, maar dat terzijde). Men kan feiten aanvoeren en wat jij dan doet is de boodschapper doden. Je zal toch met meer onderbouwing moeten komen dan "het is niet waar".
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor DD » di nov 20, 2012 4:07 pm

Ui schreef:
DD schreef:Denk je nou echt dat Sanoma Thom Roep heeft aangenomen om voor goedheiligman te spelen en de eerste beste verzamelaar cadeaus te geven :lol:

Waar haal je dit argument vandaan?

Volgens mij lijkt dit in de verste verte niet op een argument.

Ui schreef:
DD schreef:
Ui schreef:Jij begint over "privé-redenen". Alsof Ui die wel heeft.

Die heb je zeker.

Die heeft Ui niet. Gaan we een welles-nietes discussie voeren? (snik)

Van mij hoeft dat niet hoor. We weten allebei waar we het over hebben :)

Ui schreef:
DD schreef:Ik neem het voor Thom Roep op omdat ik vind dat jullie onredelijk over hem zijn en het is niet waar wat je allemaal over hem rondbazuint.

Wat is dan "niet waar", volgens jou? Ga daar een discussie over voeren, in plaats van forumleden neer te zetten als hersenspoeler en als papegaaien. Men plaatst e-mails, men plaatst citaten, men beschrijft publicaties. Dat draagt bij aan een discussie. Wat jij vooral doet is trappen tegen forumleden. Het zijn volgens jou maar lastige kinderen die denken dat ze een mening hebben, onder leiding van een duistere veertiger (die geen veertiger is, maar dat terzijde). Men kan feiten aanvoeren en wat jij dan doet is de boodschapper doden. Je zal toch met meer onderbouwing moeten komen dan "het is niet waar".

Om te beginnen is het niet waar dat Thom Roep een dictator (of wat dan ook dat daar in de buurt komt) is. Als hij zijn functie naar onbehoren had uitgevoerd was hij allang ontslagen. Ik noem zomaar wat op.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor Ui » di nov 20, 2012 4:41 pm

DD schreef:
Ui schreef:
DD schreef:["privé-redenen"] Die heb je zeker.

Die heeft Ui niet. Gaan we een welles-nietes discussie voeren? (snik)

Van mij hoeft dat niet hoor. We weten allebei waar we het over hebben :)

Nee, dat weten "we" niet. Je zit nu te trollen.

DD schreef:Om te beginnen is het niet waar dat Thom Roep een dictator (of wat dan ook dat daar in de buurt komt) is.

Thom Roep heeft de touwtjes zeer strak in handen, als hoofdredacteur. Verhaalkeuzes, goedkeuring van scenario's, het (her)schrijven van de Duckstadgeschiedenis, alles loopt via hem. Vandaar, dat lezers naar hem zijn doorverwezen. De gewone redacteurs moesten ook maar gissen.

DD schreef:Als hij zijn functie naar onbehoren had uitgevoerd was hij allang ontslagen.

Drogredenatie. De vraag is zelfs, of Sanoma naar behoren omgaat met de markt. Zoals er ook kritiek is op platenmaatschappijen.
Zo wordt het teruglopen van lezers toegeschreven aan "ontlezing". Terwijl de jeugd het ene dikke 'Harry Potter'-boek na het andere doorploegt. Misschien is de "ontlezing" wel aan Sanoma zelf te danken, en aan werknemer Thom Roep. (snik)

DD schreef:Ik noem zomaar wat op.

Je noemt "zomaar wat op", en weg ben je weer.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Thom Roep met pensioen?

Berichtdoor DD » wo nov 21, 2012 9:04 pm

[De eerste zin verwijst naar een misverstand, dat Thom Roep lid zou zijn van dit forumboard. -admin]

Ik ben niet op Thom Roep zelf ingegaan. Ik ging in op jullie discussies en op het feit dat als al dan niet de echte Thom Roep hier zou zijn iedereen opeens heel anders reageert (m.u.v. Ui, wat ook weer bewijst wie hier een reden heeft om zich zo op te stellen tegen Thom Roep en wie hier slechts napraat en meeloopt).
Laatst bijgewerkt door admin op za nov 24, 2012 6:34 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: opmerking toegevoegd
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron