Bzz BzBzz (even voorstellen)

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Little Helper » za jan 26, 2013 3:54 am

Bzz Bzzz BzBzzzzzz! Bzz Bzzzz Bz Bzzz. Bzzzzz Bzz BzBzz. Bzzz Bz Bzzzz Bzz Bzzz Bbzzz.


(Hallo iedereen! Er is geen bepaald topic voor, dus doe ik het hier maar. Ik ben Little Helper, beginnend kenner. Vele jaren lang ben ik al fan van de Duck- en Mouse universa, maar ik had me er nooit zo in verdiept. Veel klassieke verhalen heb ik dan ook niet gelezen en het herkennen van stijlen komt maar langzaam op gang. Ik ben op dit forum net ontdekt en heb een paar dagen gelurkt. (Niet alle hele oude, lange threads gelezen, natuurlijk) Het lijkt me een heel gezellig leuk forum, en ik hoop dat deze gemeenschap zal blijven groeien. Ik hoop dat jullie me allemaal op weg kunnen helpen om een echte Disney-kenner te worden en ik hoop dat ik het met jullie allemaal goed zal kunnen vinden.)
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Koen » za jan 26, 2013 10:26 am

Welkom,Little Helper! :)
Het zou inderdaad wel leuk/handig zijn als er een voorstel-topic wordt gemaakt,zodat nieuwe leden ook wat info over zichzelf kunnen geven. Dat is wat anders dan zomaar off-topic te gaan bij je eerste bericht omdat je je dan voorstelt in een topic dat bijvoorbeeld gaat over Marco Rota.
PS: Hoort dit topic niet in ''Over McDrake Nederland Disney"?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Little Helper » za jan 26, 2013 3:58 pm

Koen schreef:Welkom,Little Helper! :)
Het zou inderdaad wel leuk/handig zijn als er een voorstel-topic wordt gemaakt,zodat nieuwe leden ook wat info over zichzelf kunnen geven. Dat is wat anders dan zomaar off-topic te gaan bij je eerste bericht omdat je je dan voorstelt in een topic dat bijvoorbeeld gaat over Marco Rota.

Bzz BzBzzz Bzzz bzzzzzz.
(Ja, inderdaad, zelfs al word het niet vaak gebruikt, lijkt het me ook makkelijker voor de nieuwe leden(a.k.a. ik), die een goede indruk willen maken, en daardoor niet zomaar off-topic durven te gaan.)

Koen schreef:PS: Hoort dit topic niet in ''Over McDrake Nederland Disney"?


Bzzz Bzzzz BzzzBz.
(ach ja, daar had het inderdaad beter gepast. helaas, het leed is al geschied.)


Bedankt voor het welkom, Koen :)
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Koen » za jan 26, 2013 4:39 pm

Little Helper schreef:
Koen schreef:
Bzzz Bzzzz BzzzBz.
(ach ja, daar had het inderdaad beter gepast. helaas, het leed is al geschied.)


Volgens mij kan admin dat wel veranderen,hoor. Admin,wil je dit topic overplaatsen naar ''Over McDrake Nederland Disney''?
Ik hoop maar dat hij dat doet,want naar mijn weten is hij al een tijdje niet meer actief,net zoals zijn alter-ego Ui. :( (Al sinds 11 December! :O )
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Little Helper » za jan 26, 2013 8:19 pm

Koen schreef:Volgens mij kan admin dat wel veranderen,hoor. Admin,wil je dit topic overplaatsen naar ''Over McDrake Nederland Disney''?
Ik hoop maar dat hij dat doet,want naar mijn weten is hij al een tijdje niet meer actief,net zoals zijn alter-ego Ui. :( (Al sinds 11 December! :O )


Bzz BzBzzzzz Bzz.

(Ui is inderdaad al sinds 11 dec. niet meer actief geweest. Admin laatst op 4 Jan. Ook al een tijdje terug. Misschien is hij een tijdje naar een kuuroord wegens Manisch-depressiviteit.)
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Scrooge$ » za jan 26, 2013 10:17 pm

Little Helper schreef:
Koen schreef:Volgens mij kan admin dat wel veranderen,hoor. Admin,wil je dit topic overplaatsen naar ''Over McDrake Nederland Disney''?
Ik hoop maar dat hij dat doet,want naar mijn weten is hij al een tijdje niet meer actief,net zoals zijn alter-ego Ui. :( (Al sinds 11 December! :O )


Bzz BzBzzzzz Bzz.

(Ui is inderdaad al sinds 11 dec. niet meer actief geweest. Admin laatst op 4 Jan. Ook al een tijdje terug. Misschien is hij een tijdje naar een kuuroord wegens Manisch-depressiviteit.)


Welkom Little Helper! Fijn om weer een nieuw lid erbij te hebben :)

Tja,daar zou ui best wel eens gebruik kunnen maken.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Ui » zo jan 27, 2013 1:53 pm

Little Helper schreef:Misschien is hij een tijdje naar een kuuroord wegens Manisch-depressiviteit.)

Scrooge$ schreef:Tja,daar zou ui best wel eens gebruik kunnen maken.

Alsof Ui manisch-depressief is! Haha! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Bzz BzBzz (even voorstellen)

Berichtdoor Beertje » za feb 23, 2013 1:38 am

Ui schreef:Alsof Ui manisch-depressief is! Haha! (snik)

Tuurlijk is Ui dat niet! :)
Ik had me ook nog niet voorgesteld trouwens. Ik ben Beertje en ik ben niet zo'n grote kenner om eerlijk te zijn, maar ik heb toch al wel een stuk of 1000 Donald Ducks en heel wat pockets enzo gelezen en vind het altijd heel erg leuk en toen ik hoorde van dit forum leek het me ook wel leuk om lid te worden :) En wie weet ben ik over een tijdje ook een echte kenner! Oh, en ik ben 22 jaar (niet 20 jaar ouder) en student ;) Ik vind vooral de grappige tekeningen en grappige uitspraken die soms in de verhalen staan erg leuk. Mijn favoriete verhaal is 'De wraak van het Speelgoed'.
Laatst bijgewerkt door Beertje op za feb 23, 2013 1:39 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Beertje
Member
 
Berichten: 22
Geregistreerd: ma feb 11, 2013 2:25 am
Woonplaats: meerdere


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten