Valentijn

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Valentijn

Berichtdoor Ui » vr feb 15, 2013 11:00 am

Oom Paspasu schreef:Is er op MatroosDuck na dan niemand op het forum een beetje verliefd? Het barst hier toch van de leuke jongens!

Geen meisjes? (snik)
En de meeste "jongens" zijn in werkelijkheid natuurlijk mannen met baarden. Bij een internetleeftijd moet je altijd minstens 20 jaar optellen. Haha! (snotter)

Little Helper schreef:
Beertje schreef:
Little Helper schreef:Ik lees mijn pockets liever alleen. Andere mensen leiden alleen maar af.

Maar als je je favoriete pocket al heel vaak gelezen hebt en helemaal uit je hoofd kent, kan het toch leuk zijn om die samen met iemand van McDrake te lezen?

Als ik een pocket al helemaal uit mijn hoofd ken, blijft het niet mijn favoriete pocket, omdat ik hem rond die tijd dan zat zal zijn.
Hem dan lezen met iemand die misschien niet dezelfde dingen leuk vind en waar ik bovendien steeds op moet wachten omdat die de pocket niet uit zijn/haar hoofd kent vind ik niet leuk, gezellig, vermakelijk of iets anders positiefs. Ik zou me zo erg ergeren dat ik depressief werd en steeds moet snotteren.

Mooi verwoord. Zo raak! (snif)

Little Helper schreef:Met zo'n lief Lampje zou ik liever een echte tweepersoonsactiviteit doen, zoals gezellig samen uitvindingen maken.

Nieuwe Lampjes, zeker? Haha! (snotter)

Beertje schreef:Als je dan steeds moet snotteren is het misschien juist een idee om samen met Ui een pocket te lezen, want die doet niks anders dan sniffen en snotteren! :D

Is er dan geen gevaar van kortsluiting en oxidatie?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten