Regels op McDrake Nederland Disney

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DordrechtDuck » zo aug 22, 2010 10:57 pm

Mooi gereageerd, mooi liedje ook. Ik hou van heel veel muziek! En je schreef dat McDuck en McDrake belangrijke levenservaringen voor je zijn. Hoe bedoel je dit? Wat betreft dat idealistische, ja, ik streef bepaalde doelen na. En het is inderdaad niet realistisch om bepaalde doelen bereikbaar te achten, maar het is ook niet realistisch om er niet eens moeite voor te doen. Dat is gewoon luiheid. Of je zet je ergens 100 procent voor in, en mocht iets niet lukken, dan kan je jezelf niet verwijten dat je er geeneens moeite voor hebt gedaan. En ik vind dat je (zoals je zelf zegt) heel erg veel moeite doet voor dit forum, en je voor 100 procent inzet, maar je krijgt het niet zoals je het wilt. Wees trots op jezelf, want er zouden al zat losers zijn die de stekker eruit trekken op dat gebied. Ik waardeer je inzet!!!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Daniel73 » di aug 24, 2010 9:11 pm

DordrechtDuck schreef:En je schreef dat McDuck en McDrake belangrijke levenservaringen voor je zijn. Hoe bedoel je dit?

Lastig om in het kort, off-topic te antwoorden. Misschien is er een beter topic hiervoor?
Ik heb onder meer gezien dat mensen, waaronder ook ikzelf, beperkter zijn in hun mogelijkheden dan ik dacht. Vroeger had ik overspannen verwachtingen van mijzelf en van anderen. Dan is weinig goed. Maar het inzien is een leerproces met veel vallen en soms opstaan. Veel van wat ik tot pakweg een paar weken geleden heb geschreven, zou ik nu anders hebben gedaan. Geregeld kan ik me wel voor m'n hoofd slaan.

DordrechtDuck schreef:En ik vind dat je (zoals je zelf zegt) heel erg veel moeite doet voor dit forum, en je voor 100 procent inzet, maar je krijgt het niet zoals je het wilt. Wees trots op jezelf, want er zouden al zat losers zijn die de stekker eruit trekken op dat gebied. Ik waardeer je inzet!!!

De moeite is vooral de mentale belasting, namelijk de verantwoordelijkheid en (als zijnde de enige beheerder) de eenzaamheid. Dit gaat 24 uur per dag door, ook als ik weg ben van McDrake. Vergelijk het met een brandweerman, die altijd paraat moet staan om branden te blussen.
Dank voor het compliment. Ik ben er niet ongevoelig voor, maar ik heb teveel zelfkritiek om trots te zijn op mezelf.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor admin » ma apr 18, 2011 2:25 pm

Reclame in signatuurs geldt ook als spam. Deze zal verwijderd worden. Dit is inmiddels eenmaal gebeurd.
(Bedoeld wordt reclame voor bijvoorbeeld loterijen.)
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor admin » do mei 05, 2011 1:14 pm

De regels zijn aan verversing toe.

Om te vermijden dat discussies uit de hand lopen, hier wat regels/richtlijnen die met name gelden bij meningsverschillen:

Ieder spreekt voor zichzelf. Dat wil zeggen:
- Discussiegenoot geen woorden in de mond leggen.
- Niet samenspannen tegen discussiegenoot.
- Niet onnodig de naam van discussiegenoot noemen.
- Niet zomaar andere discussies erbij halen.
- Niet het verleden van discussiegenoot erbij halen.

Commentaar is welkom.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 1:32 pm

admin schreef:De regels zijn aan verversing toe.

Om te vermijden dat discussies uit de hand lopen, hier wat regels/richtlijnen die met name gelden bij meningsverschillen:

Ieder spreekt voor zichzelf. Dat wil zeggen:
- Discussiegenoot geen woorden in de mond leggen.
- Niet samenspannen tegen discussiegenoot.
- Niet onnodig de naam van discussiegenoot noemen.
- Niet zomaar andere discussies erbij halen.
- Niet het verleden van discussiegenoot erbij halen.

Commentaar is welkom.

bedankt ui!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor McDuck Menu » do mei 05, 2011 1:41 pm

Maar.. maar.. elkaar woorden in de mond leggen en teruggrijpen op oude discussies is toch het hart van dit forum? :P

Ik ben het redelijk met deze punten eens. Maar bij samenspannen is het denk ik wel lastig. Als je dezelfde mening hebt over een discussiegenoot als een ander, is dat dan al samenspannen? Mag je dan geen mening meer hebben over discussiegenoten? Hoe gaat admin dit beoordelen?

Niet onnodig de naam van een discussiegenoot noemen. Bedoel je hier hun echte naam, of hun McDrake naam? En wanneer is dat onnodig en wanneer niet?

Ik vind het een beetje vage regels, want ze geven veel ruimte voor interpretering.
Ik neem wel aan dat ze niet met terugwerkende kracht gelden?
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Ui » do mei 05, 2011 2:06 pm

de zwarte schim schreef:bedankt ui!

Ui is een ander verhaal. (huil huil) Ui/Ei is een wanhopige poging om als administrator ook mee te kunnen discussiëren als bezoeker. Zonder dat men denkt dat het gaat om de mening van McDrake. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor admin » do mei 05, 2011 2:14 pm

McDuck Menu schreef:Ik ben het redelijk met deze punten eens. Maar bij samenspannen is het denk ik wel lastig. Als je dezelfde mening hebt over een discussiegenoot als een ander, is dat dan al samenspannen? Mag je dan geen mening meer hebben over discussiegenoten? Hoe gaat admin dit beoordelen?

Met samenspannen is bedoeld: "Ik ben niet de enige die met jou te stellen heeft. Klaasje12345 had in een ander topic ook last van je."
Of: "Anderen hadden ook last van je." (Zonder noemen van naam.)

McDuck Menu schreef:Niet onnodig de naam van een discussiegenoot noemen. Bedoel je hier hun echte naam, of hun McDrake naam? En wanneer is dat onnodig en wanneer niet?

Hiermee wordt bedoeld: "Klaasje12345 stelt nu een vraag. Maar Klaasje12345 vraagt naar de bekende weg. Iets dat Klaasje12345 wel vaker doet."

McDuck Menu schreef:Ik vind het een beetje vage regels, want ze geven veel ruimte voor interpretering.
Ik neem wel aan dat ze niet met terugwerkende kracht gelden?

Nee, geen terugwerkende kracht.
Suggesties voor een betere omschrijving zijn welkom.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor McDuck Menu » do mei 05, 2011 2:35 pm

Ik denk dat je zo mijn vragen wel hebt beantwoord :)
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 10:06 pm

hee admin, is het geen goed idee dat je logo iets groter kan? nu is het 96 x 96 pixels, dat is best wel klein opzich. kan dat misschien iets groter?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor admin » vr mei 06, 2011 2:03 pm

admin schreef:Reclame in signatuurs geldt ook als spam. Deze zal verwijderd worden. Dit is inmiddels eenmaal gebeurd.
(Bedoeld wordt reclame voor bijvoorbeeld loterijen.)

Ook off-topic afbeeldingen in berichten gelden als spam.

de zwarte schim schreef:hee admin, is het geen goed idee dat je logo iets groter kan? nu is het 96 x 96 pixels, dat is best wel klein opzich. kan dat misschien iets groter?

Is dat nodig? Het formaat 96 x 96 pixels is groter dan gemiddeld.
Laatst bijgewerkt door admin op vr mei 06, 2011 2:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr mei 06, 2011 2:06 pm

admin schreef:
admin schreef:Reclame in signatuurs geldt ook als spam. Deze zal verwijderd worden. Dit is inmiddels eenmaal gebeurd.
(Bedoeld wordt reclame voor bijvoorbeeld loterijen.)

Ook off-topic afbeeldingen in berichten gelden als spam.

de zwarte schim schreef:hee admin, is het geen goed idee dat je logo iets groter kan? nu is het 96 x 96 pixels, dat is best wel klein opzich. kan dat misschien iets groter?

Is dat nodig? Het formaat 96 x 96 pixels is groter dan gemiddeld.

ja ik vind het wel nodig opzich, je kunt alleen maar hele kleine fotootjes plaatsen! heel vaak moet je ze veel inkorten!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor admin » do jun 16, 2011 3:27 am

2011-05-05 13:14:08, admin schreef:De regels zijn aan verversing toe.

Vervolg.
- Het op McDrake zonder toestemming herplaatsen van door admin verwijderde berichten of passages is verboden.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor McDuck Menu » zo jun 19, 2011 11:24 pm

admin schreef:
2011-05-05 13:14:08, admin schreef:De regels zijn aan verversing toe.

Vervolg.
- Het op McDrake zonder toestemming herplaatsen van door admin verwijderde berichten of passages is verboden.

Hoeveel regels gaan er nog bijkomen? Ik krijg een beetje een beklemmend gevoel.. Niet dat ik me schuldig heb gemaakt aan deze feiten, voor zover ik weet, maar vaak komen deze regels toevallig nadat Ui en Rubberduck elkaar weer digitaal in de haren zijn gevlogen. Het lijkt mij een wanhopige poging om dit te beteugelen, en ik hoop dat er geen onredelijke regels door gaan komen. Admin heeft natuurlijk het goedrecht om regels aan te passen en te verversen, het is immers zijn forum. Het kan alleen op den duur wel leden gaan kosten..
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » ma jun 20, 2011 12:47 am

FASCISME!!!!!!!!!!!!!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten