Leukste uitspraken van McDrakers

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Leukste uitspraken van McDrakers

Berichtdoor Koen » wo jul 03, 2013 4:38 pm

Zie de titel.

1. In het topic 'Ik stop ermee.' van Carl Rosa schrijft hij 18 regels om duidelijk te maken waarom hij stopt met McDrake. En dat is hem aardig gelukt.
En Otto reageert daar als volgt op:

Otto schreef:doei


Ik lachte me slap! :lol: Link: viewtopic.php?f=20&t=1335

2. In het topic 'Wat vinden jullie goed aan Rosa en wat niet' gaat om de een of andere reden iedereen rijmende posts schrijven. Hier zitten erg leuke bij! Het is vooral op pagina 10, maar ook een deel op pagina 11.
Link: viewtopic.php?f=15&t=37&start=135

Wat vinden jullie leuke uitspraken van McDrakers? Ik heb zijn om te lachen. :)
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Leukste uitspraken van McDrakers

Berichtdoor Hidde » za jul 06, 2013 7:10 pm

In het topic 'Op vakantie met Donald Duck' gaat het over een vakantieboek die je bij de Hema kunt ophalen, waarop McDuck Menu zegt:

McDuck Menu schreef:Brr... De HEMA.. de combinatie van rookworstengeur en het aroma van versgewoven ondergoed heeft me altijd een beetje tegengestaan. Ga ik het weer eens trotseren? Ik kwam er nog wel eens voor wat Bommel en Tom Poes hebbedingetjes, maar dat is ook al weer jaren geleden.

bron: viewtopic.php?f=12&t=2092

Er zijn nog veel meer leuke uitspraken, maar deze kwam net even in me op. Ik heb dit probleem namelijk ook! :lol:
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Leukste uitspraken van McDrakers

Berichtdoor Ui » za jul 06, 2013 8:51 pm

Koen schreef:1. In het topic 'Ik stop ermee.' van Carl Rosa schrijft hij 18 regels om duidelijk te maken waarom hij stopt met McDrake. En dat is hem aardig gelukt.
En Otto reageert daar als volgt op:

Otto schreef:doei


Ik lachte me slap! :lol: Link: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?f=20&t=1335

Ui niet. (snik) Ui vindt uitspraken die verband houden met scheidende forumbezoekers, zeker niet de leukste. Ui wordt er zelfs een beetje verdrietig van. (snotter)

McDuck Menu schreef:Brr... De HEMA.. de combinatie van rookworstengeur en het aroma van versgewoven ondergoed heeft me altijd een beetje tegengestaan. Ga ik het weer eens trotseren?

Kortom, vast een vegetariër die liever de stank van vies ondergoed ruikt. Hahaha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Leukste uitspraken van McDrakers

Berichtdoor Michiel Q » ma jul 08, 2013 11:18 pm

Koen schreef:Wat vinden jullie leuke uitspraken van McDrakers? Ik heb zin om te lachen. :)

Dit topic bestond al onder de titel "Je Favoriete Quote".
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron