Favicon voor McDrake

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Favicon voor McDrake

Berichtdoor Guus Geluk » ma aug 12, 2013 11:48 pm

Hoi McDrake,

Een tijdje terug heb ik me een beetje verdiept in html, en toen zag ik dat McDrake nog geen favicon heeft!
Dit lijkt me wel een goede suggestie voor deze website, want het is toch een soort visite-kaartje van de site.

Een favicon is een klein icoontje die je ziet als je op je bookmark klikt.
Bij McDrake zie ik op dit moment alleen een ''leeg blaadje'' met aan de rechterkant een ezelsoortje.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, en wordt deze site hierdoor nog professioneler

MVG

Guus Geluk!
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Re: Favicon voor McDrake

Berichtdoor Koen » di aug 13, 2013 1:34 pm

Dit kan besproken worden in het topic ''Uiterlijk McDrake''. viewtopic.php?f=20&t=95
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Favicon voor McDrake

Berichtdoor DD » di aug 13, 2013 1:50 pm

Eh... Guus Geluk... Dit zelfde topic heb je al eens eerder geopend (met sluiting tot gevolg) en ook toen heeft Ui je er op gewezen dat dit onderwerp reeds hier wordt behandeld. Admin blijft maar aan de gang met het sluiten van topics :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Favicon voor McDrake

Berichtdoor Guus Geluk » di aug 13, 2013 5:27 pm

Koen schreef:Dit kan besproken worden in het topic ''Uiterlijk McDrake''. viewtopic.php?f=20&t=95


Heel verassend om dat te horen :P Maar daar zitten ze echt niet te wachten op mijn opmerkingen.. En een favicon mag best een eigen topic hebben vind ik persoonlijk. Als het er de site verder mee helpt dan al helemaal.

DD schreef:Eh... Guus Geluk... Dit zelfde topic heb je al eens eerder geopend (met sluiting tot gevolg) en ook toen heeft Ui je er op gewezen dat dit onderwerp reeds hier wordt behandeld. Admin blijft maar aan de gang met het sluiten van topics :P


Dat klopt maar omdat er niemand er iets mee doet dacht ik dat het wel aardig is om een nieuw topic erover te starten. Maargoed als dit topic toch weer gesloten zal worden, zal ik het daar maar eens gaan "spammen" dan! :P
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Re: Favicon voor McDrake

Berichtdoor Koen » di aug 13, 2013 6:33 pm

Ik weet niet wat je hebt uitgespookt in dat topic, maar zolang je maar niet gaat schelden of Kwekje gaat imiteren denk ik dat je er welkom bent.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Favicon voor McDrake

Berichtdoor admin » do aug 15, 2013 1:19 pm

DD schreef:Eh... Guus Geluk... Dit zelfde topic heb je al eens eerder geopend (met sluiting tot gevolg) en ook toen heeft Ui je er op gewezen dat dit onderwerp reeds hier wordt behandeld.

Dat ging over een discussie die toen reeds gaande was - voor zover admin nu kan terugzien. Het openen van een topic over een favicon is (uiteraard) toegestaan, maar omwille van overzicht kan dan verwezen worden naar een ander topic, in dit geval 'Uiterlijk McDrake.nl'.

Er zijn meer werkzaamheden die dienen te gebeuren aan McDrake. Excuses voor de vertragingen.

Koen schreef:zolang je maar niet gaat schelden of [profielnaam van een bezoeker] gaat imiteren denk ik dat je er welkom bent.

Dit is onvriendelijk richting de persoon die je noemt. Te meer omdat hij geen onderdeel is van deze discussie.

Verdere discussie over favicons, in 'Uiterlijk McDrake.nl':
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=60803#p60803
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron