Probleem Photobucket

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Probleem Photobucket

Berichtdoor DD » zo dec 29, 2013 6:08 pm

tometo schreef:Heey mensen,

Ik heb me net geregistreerd bij Photobucket zodat ik mijn Disney-tekeningen daarop kon zetten. Dus upload ik er een uit mijn galerij, maar dan kom ik opeens terug op de pagina waar ik het uploadde. En het op vakje waarop je moet klikken zodat je hem echt kan uploaden kan ik dan niet klikken. Meer kan ik nu even niet zeggen, mijn laptop moet opnieuw worden opgestard wegens een download. ;)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Probleem Photobucket

Berichtdoor tometo » zo dec 29, 2013 6:21 pm

Je had ook aan admin kunnen vragen of hij het topic wil verplaatsen, maar zo kan het ook haha. ;)
Maar ik vind het ook niet echt in Over McDrake Nederland Disney passen. :s
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Probleem Photobucket

Berichtdoor DD » zo dec 29, 2013 6:26 pm

tometo schreef:Je had ook aan admin kunnen vragen of hij het topic wil verplaatsen, maar zo kan het ook haha. ;)

Verbeter de wereld, begin bij jezelf, zeg ik altijd maar. Admin is geen trekezel. Als men hem kan helpen dan zal men dat ook moeten doen.

tometo schreef:Maar ik vind het ook niet echt in Over McDrake Nederland Disney passen. :s

Dan ga je maar met je vraag naar een computer helpdesk forum :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Probleem Photobucket

Berichtdoor tometo » zo dec 29, 2013 7:15 pm

Mijn vraag erover dat ik Disney-tekeningen op Photobucket ga zetten, maar dat het nog niet lukt. Dat past een stuk beter in Fanfictie & Tekeningen dan in Over McDrake Nederland Disney. Reageer niet zo aggressief, joh! ;)
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Probleem Photobucket

Berichtdoor DD » zo dec 29, 2013 7:37 pm

De vraag gaat uiteindelijk over Photobucket. Of je er nou Disney plaatjes dan wel iets anders mee uploadt doet er niet. Deze vraag hoort eigenlijk helemaal niet op McDrake thuis. Dit is een forum voor strips en niet over computers e.d. Je zou je vraag elders moeten stellen en zodra je weet hoe jij je Disneyplaatjes uploadt, zijn ze meer dan welkom bij Fanfictie. Maar als je je vraag alsnog hier wil stellen, dan hoort het meer in dit rubriek omdat hier alle technische vragen m.b.t. McDrake worden gesteld (je ziet het: McDrake! En niet PhotoBucket of iets anders :-)).

En ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik agressief zou zijn maar dat terzijde :-)

Mijn laatste woord is hier immers over gezegd. We zijn off bezig en dat is ook niet de bedoeling. Dus beperk dit topic aub tot je vraag.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Probleem Photobucket

Berichtdoor tometo » zo dec 29, 2013 8:06 pm

Ok, maar waarom verplaats je het dan?
Ik stel voor dat dit topic dan maar gewoon over 'Disney-accounts' op Photobucket gaat, als die er nog niet is? Dan moet de titel wel gewijzigd door... sorry... admin. :P
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron