Top 10 bijdragen leden

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor mcDuck King » za jun 20, 2009 10:18 am

Caspar schreef:Nou, per 1 juli ben ik een weekje in Praag, dus dan kan ik niet op McDuck. Dan kun je proberen me in te halen. :P

Ben zelf van 2 tot 5 juli weg (Rock Werchter, da's een muziekfestival :P), en dan kom ik eigenlijk de 6e pas weer terug. Dus dan heb ik 2 en aan halve dag. Nou, met ongeveer 600 berichten per dag moet het wel lukken ja :P.
U kan mij inhalen op 21, 22 en 23 juli, want dan ben ik in Disneyland. En ben ook nog een week in Oostenrijk. Dus grijp je kans. ;)
U zou ook eens kunnen kijken in oude topic's, en daar berichten plaatsen. Maar deze casper probeert hier ook nog het hoogst te komen, het is hem al gelukt in mcDrake Nederland Off-Topic.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » za jun 20, 2009 10:20 am

Caspar schreef:Ben zelf van 2 tot 5 juli weg (Rock Werchter, da's een muziekfestival :P), en dan kom ik eigenlijk de 6e pas weer terug. Dus dan heb ik 2 en aan halve dag. Nou, met ongeveer 600 berichten per dag moet het wel lukken ja :P.

Vorige bericht fout geciteerd, hier staat die goed:
U kan mij inhalen op 21, 22 en 23 juli, want dan ben ik in Disneyland. En ben ook nog een week in Oostenrijk. Dus grijp je kans.
U zou ook eens kunnen kijken in oude topic's, en daar berichten plaatsen. Maar deze casper probeert hier ook nog het hoogst te komen, het is hem al gelukt in mcDrake Nederland Off-Topic.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Loebas » za jun 20, 2009 11:55 am

Caspar schreef:@Loebas Wie is Casper?

Oeps, dat moet natuurlijk Caspar zijn.
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Caspar » za jun 20, 2009 12:00 pm

In oude topics berichten plaatsen vinden mensen meestal vervelend, tenzij het onderwerp nog relevant is, maar om bijvoorbeeld over een niet zo bijzondere Duck uit 2007 opeens te gaan zeggen 'ja deze was wel geinig', da's toch meer je postcount verhogen dan een goed bericht posten. En mijn doel is dan wel om jullie in te halen met relevantie bijdragen!
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor mcDuck King » za jun 20, 2009 1:23 pm

Caspar schreef:In oude topics berichten plaatsen vinden mensen meestal vervelend, tenzij het onderwerp nog relevant is, maar om bijvoorbeeld over een niet zo bijzondere Duck uit 2007 opeens te gaan zeggen 'ja deze was wel geinig', da's toch meer je postcount verhogen dan een goed bericht posten. En mijn doel is dan wel om jullie in te halen met relevantie bijdragen!

Nee, zo niet. Zelfs huugduck was niet zo maf, ik bedoel zulke topic's als dat topic over een t.v. serie over het levensverhaal van Dagobert. ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jun 20, 2009 3:38 pm

Rockerduck schreef:
Caspar schreef:Hoera! Eindelijk sta ik erin! Net binnengekomen op plaats 10 maar stijgende. Ik zal giganten als McDuck King of Rockerduck wel nooit inhalen, maar over een paar maanden zie ik mezelf best eens de top 5 binnenkomen. Wens me succes!

Nou, per 1 juli ben ik een weekje in Praag, dus dan kan ik niet op McDuck. Dan kun je proberen me in te halen. :P

Kun jij wel op McDuck? Mooie boel! :P
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za jun 20, 2009 3:42 pm

Duckfan van Down Under schreef:Kun jij wel op McDuck? Mooie boel! :P

Ik zeg toch dat ik dan niet op McDuck kan? Dat betekent niet dat ik anders wél op McDuck kan! :P
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » za jun 20, 2009 8:33 pm

Kom on-topic, met dit bericht kom ik op 1152 berichten. Ik moet alleen wachten tot Rockerduck een baan neemt en kan ik hem verslaan.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » zo jun 21, 2009 1:27 am

mcDuck King schreef:Kom on-topic, met dit bericht kom ik op 1152 berichten. Ik moet alleen wachten tot Rockerduck een baan neemt en kan ik hem verslaan.

:lol:

Hoho, ik ben voltijd student, hè! Ik heb geen tijd voor een baan omdat ik zo hard studeer! Maar je hebt ten dele gelijk: veel van mijn tijd kan ik zelf inrichten, omdat het vaak zelfstudie betreft. Als het goed is, loop ik vanaf september 3 maanden stage. Sla dan je slag!
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 21, 2009 1:09 pm

Ik heb nog zo'n 4 jaar leerplicht. Dan kun je me verslaan. O, wacht, dat heb je al gedaan. Maar ik ben nog niet uit 't zicht. Ik behoor nog steeds bij de top. Floddelrop.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » zo jun 21, 2009 1:43 pm

Rockerduck schreef:Als het goed is, loop ik vanaf september 3 maanden stage. Sla dan je slag!

Drie hele maanden?? En Ei dan? :O Wat is Ei zonder side-kick Rockerduck? Ei stelt voor dat we het profiel van Rockerduck gaan veilen. De hoogste bieder wordt de nieuwe Rockerduck.
Laten we meteen beginnen. Wie biedt?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 21, 2009 1:45 pm

3 berichten!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » zo jun 21, 2009 1:49 pm

Duckfan van Down Under schreef:3 berichten!

Je biedt drie berichten? Waarom geen geld en edelstenen? Is het profiel van Rockerduck geen stuiver waard?
Is er iemand die meer biedt?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 21, 2009 2:10 pm

Omdat ik
1. geen edelstenen heb.
en 2. daar geen geld aan uit wil geven.

Hoe moet je EIgenlijk bieden?
Eerlijk gezegd, vind ik dit een slecht idee. Kunnen we dit niet op de ouderwetse manier doen, met audities?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » zo jun 21, 2009 3:45 pm

Duckfan van Down Under schreef:Omdat ik [...] 2. daar geen geld aan uit wil geven.

Ja, dat geld bewaar je natuurlijk liever voor het profiel van Ei! :D

Duckfan van Down Under schreef:Hoe moet je EIgenlijk bieden?
Eerlijk gezegd, vind ik dit een slecht idee. Kunnen we dit niet op de ouderwetse manier doen, met audities?

Ei heeft geen slechte ideeën! :mad: Wat vind je er bijvoorbeeld van om het op de ouderwetse manier te doen, met audities? :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten