Top 10 bijdragen leden

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ei » di mei 26, 2009 5:06 pm

De enige echte winnaar is natuurlijk degene die zo weinig mogelijk berichten schrijft. Vanwege het milieu!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor mcDuck King » do mei 28, 2009 7:24 pm

Hoezo, gaat het zo slecht met het millieu, enne, als iemand heel veel berichten typt heeft die veel tijd in deze site gestoken en anders zijn er winnaars als mensen die nog nooit een bericht hebben geschreven, maar ik vind eigenlijk da Ei hier de belangrijkste is, want hij heeft honderden volle zinnen geschreven.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ei » vr mei 29, 2009 9:40 pm

mcDuck King schreef:Hoezo, gaat het zo slecht met het millieu, enne, als iemand heel veel berichten typt heeft die veel tijd in deze site gestoken en anders zijn er winnaars als mensen die nog nooit een bericht hebben geschreven,

McDuck King heeft het door: de wijste mensen zijn degenen die nooit op McDrake hebben geschreven! Ja, dat zijn de winnaars!
Zij persen sinaasappels voor bejaarden en redden jonge vogeltjes die uit nestjes zijn gevallen, in plaats van zoveel mogelijk berichten te versturen om in een top 10 te komen. Ha! :P

mcDuck King schreef:maar ik vind eigenlijk da Ei hier de belangrijkste is, want hij heeft honderden volle zinnen geschreven.

Leest Rockerduck even mee? :D
Na dit compliment aan Ei is McDuck King uitgeroepen tot Eipostel Van De Dag!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » za mei 30, 2009 8:41 pm

mcDuck King schreef:
huugduck schreef:Ha ik sta al op drie wacht maar af ei ik haal ne nog wel in.

Helaas, je staat op 4, nee inderdaad bedn ik niet me in te halen, tenzij jij nog je super, fast, snel, alles eraan doet tot dat je me hebt ingehaald, maar dat is haast onmogelijk, ha ha ha ha. :lol:

Ik probeer het niet meer ik kom bijna nooit meer op dit forum.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 31, 2009 9:25 am

Ei schreef:
mcDuck King schreef:Hoezo, gaat het zo slecht met het millieu, enne, als iemand heel veel berichten typt heeft die veel tijd in deze site gestoken en anders zijn er winnaars als mensen die nog nooit een bericht hebben geschreven,

McDuck King heeft het door: de wijste mensen zijn degenen die nooit op McDrake hebben geschreven! Ja, dat zijn de winnaars!
Zij persen sinaasappels voor bejaarden en redden jonge vogeltjes die uit nestjes zijn gevallen, in plaats van zoveel mogelijk berichten te versturen om in een top 10 te komen. Ha! :P

Eh, je stat zelf op 2, hoor. En de meesten kinderen doen alleen buiten spelen en takken afbreken, of voetballen. ;)
Ei schreef:
mcDuck King schreef:maar ik vind eigenlijk da Ei hier de belangrijkste is, want hij heeft honderden volle zinnen geschreven.

Leest Rockerduck even mee? :D
Na dit compliment aan Ei is McDuck King uitgeroepen tot Eipostel Van De Dag!

Yeh, wat kan ik nu allemaal regeren, Ei??? Want ik wil dit natuurlijk wel gebruiken :P ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma jun 01, 2009 3:18 am

Ei schreef:Leest Rockerduck even mee? :D
Na dit compliment aan Ei is McDuck King uitgeroepen tot Eipostel Van De Dag!

Pfff... wat kan het mij nog schelen, nu McDrake verworden is tot een kleuterspeeltuin vol ADHD-patiëntjes?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » ma jun 01, 2009 9:43 am

Je had het toch niet over mij, hé?? :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma jun 01, 2009 11:18 am

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Leest Rockerduck even mee? :D
Na dit compliment aan Ei is McDuck King uitgeroepen tot Eipostel Van De Dag!

Pfff... wat kan het mij nog schelen, nu McDrake verworden is tot een kleuterspeeltuin vol ADHD-patiëntjes?

Beeeeh?! *geschokt* :O
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » ma jun 01, 2009 3:34 pm

mcDuck King schreef:
Ei schreef:Na dit compliment aan Ei is McDuck King uitgeroepen tot Eipostel Van De Dag!

Yeh, wat kan ik nu allemaal regeren, Ei??? Want ik wil dit natuurlijk wel gebruiken :P ;)

De Eipostel Van De Dag heeft het voorrecht een dag lang de persoonlijke assistent van Ei te zijn. Dat betekent o.m. dat je hoogstpersoonlijk een kopje thee mag zetten voor Ei, dat je taarten mag bakken voor Ei, dat je hoogstpersoonlijk de vloer van Ei's palEIs mag dweilen, en natuurlijk de ramen lappen. Eipostels verdringen elkaar om deze erebaan. Gefeliciteerd, dus!

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Leest Rockerduck even mee? :D

Pfff... wat kan het mij nog schelen, nu McDrake verworden is tot een kleuterspeeltuin vol ADHD-patiëntjes?

Misschien kan beter McDrake beter een leeftijdsgrens hebben, van 65+.
Want je kunt als volwassen intellectueel tegenwoordig geen lange opstellen meer over kinderstrips en kinderfilms schrijven, zonder dat je wordt bedolven onder kinderen. Wat denken ze wel! Als opa ben je tegenwoordig nergens meer veilig. Laatst wilde Ei naar een voorstelling van Clowntje Sapperdeflap. Want denk je, zit het ook daar vol met kinderen! Ook in het park en op het strand, je komt overal kinderen tegen. Houdt dat ongedierte dan nooit op?! Het lijkt wel een sprinkhanenplaag. We moeten een organisatie oprichten! Die noemen we De Kinderbestrijding!

Is er meer leven op McDrake, is het weer niet goed. :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Rockerduck » di jun 02, 2009 12:46 am

Ei schreef:Is er meer leven op McDrake, is het weer niet goed. :)

Leven op McDrake is goed. Ik word alleen een beetje moe van topics die overspoeld worden met:

1. A: "Ik vind Barks leuk en Rosa ook."

2. B: "Ik vind hem ook leuk."

3. A: "Wie bedoel je?"

4. B: "Oh, sorry, ik bedoel Barks."

5. A: "Oké."

6. B: "Snap je me nu?"

7. A: "Ja, ik zij toch oké"

8. B: "Het is zei, niet zij"

9. A: "Oh sorry, foutje."

10. A: "Ik zal het niet meer doen."

En zo zijn we weer tien berichten verder.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DiederikDuck_DDD » di jun 02, 2009 7:11 am

Ja in pretparken vind ik het ook irietant met al die kinderen die voor je voeten lopen vooral in disney.Gelukkig hebben ze leuke achtbanen :D
DiederikDuck_DDD
Member
 
Berichten: 204
Geregistreerd: do mei 21, 2009 10:37 pm
Woonplaats: Noord-Holland

Berichtdoor mcDuck King » di jun 02, 2009 4:37 pm

Ow, ik merk er anders niks van in Disneyland (Ik ben ook een kind.) Weet je wat ik wel irri vind, als ik een foto wil maken lopen er weer rond op de foto, kunnen ze niet effe geduld hebben.
Maar wees blij dat er nog kinderen zijn die wat snappen van de Donald Duck, ik ken heel veel kinderen die niet eens weten wie Donald is, ze kennen alleen Donald Duck en zijn wereldje.
Maar inderdaad die teksten wat Rockerduck zei, gebeurd helaas waardoor mensen die die topic's even gaan lezen, het overspoeld woord met zulke reactie's.

P.S. Die achtbaan Tower Of Terror is erg leuk daar, het voelt fijn in je buik :P
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Caspar » wo jun 03, 2009 9:29 pm

En ondertussen doen de 2 bovenstaanden precies wat Rockerduck bedoelt :P.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor mcDuck King » do jun 04, 2009 1:25 pm

Caspar schreef:En ondertussen doen de 2 bovenstaanden precies wat Rockerduck bedoelt :P.

In principe wel, maar met langere zinnen, en die discussies's zijn af en toe best interresant, hoor.
Ik hoef nog maar een flink aantal berichten, namelijk 98 en dan sta ik gelijk met Ei, yeh!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jun 04, 2009 3:50 pm

Maar je zult lang niet zo [v]goed[/v] zijn als Ei.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten