Top 10 bijdragen leden

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 21, 2009 6:23 pm

Goed gezegd, Timon! Had ik dat maar bedacht...
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » di jun 23, 2009 9:09 am

Zo zeg, dat gaat steeds beter. Ik heb inmiddels Henrieke ingehaald en kom daarmee op plaats numero 9 te staan. Op naar nummer 1!
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Rockerduck » wo jun 24, 2009 12:25 am

Caspar schreef:Zo zeg, dat gaat steeds beter. Ik heb inmiddels Henrieke ingehaald en kom daarmee op plaats numero 9 te staan. Op naar nummer 1!

:lol:

HAHAHAHAHAHA!
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » za jun 27, 2009 12:01 pm

Ei heeft gezegd dat we in "Over mcDrake Nederland Disney" mochten wouwelen, zie: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/post.php ... &qid=14313
Ei schreef:Als er toch geen pockets meer geteld worden kan dit topic beter maar op slot. Op McDrake zijn veel topics waar mensen over van alles en nog wat kunnen keuvelen.

Bijvoorbeeld in subforum 'Over McDrake Nederland Disney':
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewforum.php?id=20
Of op 'McDrake Nederland Off Topic':
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/

Ruimte genoeg. Dus waarom in een topic dat gaat over pockets tellen? Laten we weer pockets tellen!

Dan wil ik even iets kwijt. Ik vind het triest dat huugduck ons heeft verlaten, en hij heeft een enorme bijdrage gegeven maar geen enkel topic van hem is vastgezet. Ik vind het jammer dat hij ons heeft verlaten, zonder een belangrijk topic achter te laten. Nu lijkt het dat Duckboy hem heeft vervangen, maar hij zal nooit huugduck kunnen vervangen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » za jun 27, 2009 12:02 pm

"Snik, Snik"*mcDuck king pakt een zakdoek.*
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jun 27, 2009 12:39 pm

Zullen we een rouwtopic opstarten voor alle gesneuvelde McDrakers in de strijd voor en tegen Disney? Gelukkig hebben we H H nog.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jun 27, 2009 12:43 pm

Boehoehoehoehoe! Ei! Hoe kun je ons DIT aandoen! Je zomaar laten verslaan door ene McDuck King! Jij bent het *snuiter* niet waard om *snuiter* aan-beh-heden te worden! *snuiter* Rare *snuiter* snuiter! D'oh hooikoorts! *snuiter*
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za jun 27, 2009 7:13 pm

Voor échte off-topic is er het forum McDrake Off-Topic (onder 'McDrake Overzicht').
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ei » za jun 27, 2009 7:22 pm

mcDuck King schreef:Ik vind het triest dat huugduck ons heeft verlaten,

Heeft Huugduck ons verlaten? Maar dat kan zomaar niet! Eens lid, altijd lid! We zijn als krabben in een emmer. Wie de emmer probeert te verlaten wordt door de anderen teruggetrokken. :P

mcDuck King schreef:en hij heeft een enorme bijdrage gegeven maar geen enkel topic van hem is vastgezet. Ik vind het jammer dat hij ons heeft verlaten, zonder een belangrijk topic achter te laten.

Over het vastzetten of loslaten van topics kan gediscussieerd worden in bijvoorbeeld deze topics:

Plaatsen van topics
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=101

Beheer McDrake Nederland
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=21

Duckfan van Down Under schreef:Boehoehoehoehoe! Ei! Hoe kun je ons DIT aandoen! Je zomaar laten verslaan door ene McDuck King! Jij bent het *snuiter* niet waard om *snuiter* aan-beh-heden te worden! *snuiter* Rare *snuiter* snuiter! D'oh hooikoorts! *snuiter*

Ei is onverslaanbaar. Daar kan zelfs McDuck King niet tegenop. Eén bericht van Ei telt voor 1000. Ei heeft heden dus 1241000 berichten. Dat is meer dan een miljoen!

Rockerduck schreef:Voor échte off-topic is er het forum McDrake Off-Topic (onder 'McDrake Overzicht').

Dat is waar. Maar Ei probeert de draak te steken met dit topic, 'Top 10 bijdragen leden'. Want wie is nou echt trots op het grootste aantal berichten op een forum? Het is alleen maar een bewijs dat je geen leven hebt! :P
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Rockerduck » za jun 27, 2009 7:27 pm

Ei schreef:Dat is waar. Maar Ei probeert de draak te steken met dit topic, 'Top 10 bijdragen leden'. Want wie is nou echt trots op het grootste aantal berichten op een forum? Het is alleen maar een bewijs dat je geen leven hebt! :P

Zien jullie nou hoe gemeen Ei altijd is tegen mij? Héb ik al geen leven, gaat-ie me dat nog inwrijven ook!
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DuckBoy » za jun 27, 2009 10:19 pm

Rockerduck schreef:Zien jullie nou hoe gemeen Ei altijd is tegen mij? Héb ik al geen leven, gaat-ie me dat nog inwrijven ook!

Je bent toch zielig :lol:
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 28, 2009 8:01 am

Rockerduck schreef:Zien jullie nou hoe gemeen Ei altijd is tegen mij? Héb ik al geen leven, gaat-ie me dat nog inwrijven ook!

Ik leef met je mee, nu ik Ei ook heb verslagen zal die net zo gemeen tegen mij doen. Ik deed altijd aardig tegen dat Ei, maar nu ik hoger zit ga ik zien wat er achter dat ei zit. (Wanneer je meer bijdrage hebt dan Ei, heb je het ei gepeld. Ei zal dan niet meer rusten.)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » di jul 07, 2009 5:04 pm

mcDuck King schreef:Dan wil ik even iets kwijt. Ik vind het triest dat huugduck ons heeft verlaten, en hij heeft een enorme bijdrage gegeven maar geen enkel topic van hem is vastgezet. Ik vind het jammer dat hij ons heeft verlaten, zonder een belangrijk topic achter te laten. Nu lijkt het dat Duckboy hem heeft vervangen, maar hij zal nooit huugduck kunnen vervangen.

Ik ben ontroerd :D
Ik zal beloven ooit nog eens terug te komen. Om een goed topic opterichten al vind ik dat ik al best wel goede topics heb gemaakt.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Caspar » wo jul 08, 2009 4:08 pm

Ik heb inmiddels DD ingehaald en kom daarmee op de 8e plek te staan. Hoera! Nu nog een paar posts om Michiel P in te halen en daarna wordt het even zwoegen om boven Ridder ter Geit te komen.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jul 08, 2009 4:11 pm

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Dat is waar. Maar Ei probeert de draak te steken met dit topic, 'Top 10 bijdragen leden'. Want wie is nou echt trots op het grootste aantal berichten op een forum? Het is alleen maar een bewijs dat je geen leven hebt! :P

Zien jullie nou hoe gemeen Ei altijd is tegen mij? Héb ik al geen leven, gaat-ie me dat nog inwrijven ook!

Niet erg. Ik wrijf het mezelf in dat ik geen leven heb, DAT is pas erg. IK bedoel, het enige leuke aan m'n leven is McDrake en Disney. Verder zit ik de rest van de dag achter de laptop.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten