Berichten

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor huugduck » zo apr 26, 2009 10:38 am

Wat doe ik nou eigenlijk wat jullie spam vinden?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:06 am

Veel berichten sturen, maar ik verveel me altijd.
Dus ik stuur maar wat berichten.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:31 am

Soorry Ridder te Geit.

Huh, wat.
Ridder ter Geit staat nog steeds een bericht voor.
Kom maar op Geit... Ridder ter Geit.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Goudglans » zo apr 26, 2009 11:39 am

huugduck schreef:Wat doe ik nou eigenlijk wat jullie spam vinden?

mcDuck King schreef:Veel berichten sturen,

Ik vind dat het meer een combinatie is van de hoeveelheid berichten en de kleine inhoud ervan. Bij veel topics staat aan het eind een heleboel korte berichten van Huugduck en ook van mcDuck King die haast niets nieuws toevoegen en vervolgens vaak ook nog eens van het onderwerp afdwalen. Ik vind het goed dat het weer wat drukker wordt op het forum, maar ik krijg soms het idee dat de berichten die jullie posten alleen maar bedoeld zijn om jullie bijdrages omhoog te krijgen.

Ik bedoel hier lang niet alle berichten want jullie hebben ook veel nuttigs toegevoegd aan dit forum, en daar is volgens mij wel iedereen blij mee, maar probeer het hier wel een beetje overzichtelijk te houden.
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:45 am

Noem jij dit klein???

Dagobert werd wakker en dacht waar ben ik.
Hij was in het laboratorium White Mesa(ken half-life) Er kwam een scherm van Goudglans.
Govert zei:"Dit keer moet ik iets specials laten zien voor de rijke festival, jullie moeten beelden maken van een andere dimensie.'
En zei vervolgens:"Dit plan is het beste ooit hiermee woord ik het meest gëerd na het rijke-festival.
Dagobert vond deze plek maf maar goed bewaakt. De pluspunten: Vesting onder de grond, bij elke kamer of deur beveiliging, ongestoord expirimenten, 10 bij 6 km grootte gebouw, en overal zwevende trams die onderzoekers en extra beveiliging vervoerd.
Minpunten: geen geheime vluchtroute's( Als er een expiriment misgaat, zijn hun schuldig en woorden ze door geheime legerdiensten die rassen uit andere demensie's, onderzoekers en veiligheidsagenten neer knalt, het leger blokkeert de uitgangen en de onderzoekers enz. kunnen niet echt vluchten door de vele uitgangen.), voor de rest is wel aan alles gedacht.
Dagobert word een kamer in gegooid.
Govert komt tevoorschijn en zegt:"Jij hebt het zeker al gezien, iemand gaat dat filmen... " Jij!'" Ik?'" Ja, jij!'
"Maar die rassen uit die dimensie's straks word ik nog in een gat gedumd, waar ik sterf van de honger!'
"Jou probleem,' antwoord Govert bot!
En dagobert woord de sterk beveiligde, en sterk interresante expiriment kamer ingetrokken!

Of dit:

Er kwam een professor binnen, ze sloegen hem neer!
Donald trok zijn pakkie aan!
Donald liep op die manier het hele lap uit dat was zo'n 10 kilometer lopen vanuit het middelpunt.
Donald haalde het leger erbij(Een speciale voor zulke problemen "H.E.A.T.P. Hard Elite Aganst Technic Problems.) Dat leger heeft zo'n 1000 soldaten.
De H.E.A.T.P. Sloot alle uitgangen af, en ze namen de hoofdroute's 4 stuks: Noord, Oost, Zuid, West om naar het middelpunt en alles ernaast in te nemen.
Gelukkig hadden ze de beveiliging( Security Ageants.) Maar die hadden gewoon een klein pistool en de H.E.A.T.P. een mitrallieur.
Ze kwamen omdat het laboratorium niet was geïnformeerd en omdat ze hadden gehoord van Donald dat er iemand werd gebruikt als proefkonijn.
Dagobert zat nog steeds gevangen, terwijl die soldaten de basis binnenstormen, maar helaas hebben die wetenschappers genoeg tijd want hun kunnen die 10 km niet sprinten wegens geplaatste bommen en beveiliging.
Maar Govert zit op de sport schieten, en dan helpt hij de beveiliging met de beste, duurste mitrallieur.
Hij helpt op veilige plekken!
Kwik, Kwek en Kwak ziten verstopt in een doodlopende luchtschacht, maar Dagobert past er net niet in.
En kan ook niet anders komt de beveiliging en schiet hem en de neefjes die ze ontdekken neer.
Wat moeten ze nou doen?

En jij hebt anders ook niet grote hoor.
Ei en rockerduck en best wel DVDU hebben het recht te klagen met hun joekels van een berichten, vooral Ei.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:52 am

Ik zal even een nieuwe top 10 maken, even geduld...

1 Rockerduck Veteraan in Duck-zaken 1843
2 Ei Lid 1023
3 huugduck Onderzoeker in de duck geschiedenis 725
4 Duckfan van Down Under De Grootste Duckfan Van Down Under (En Omstreken) 552
5 mcDuck King Lid 475
6 Ridder ter Geit Lid 472
7 Henrieke Lid 429
8 Michiel P Stamboomvorser 426
9 DD Geen fan, wel een verzamelaar. 417
10 Robb_K Lid 392

Zo, we zijn allemaal weer wat gestegen, volgende maand ongeveer als er wat gebeurt is, is er weer één nieuwe top 10
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo apr 26, 2009 12:24 pm

mcDuck King schreef:Veel berichten sturen, maar ik verveel me altijd.
Dus ik stuur maar wat berichten.

Hoe kun je je nu vervelen? De wereld zit vol met mogelijkheden!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Goudglans » zo apr 26, 2009 1:22 pm

mcDuck King schreef:Noem jij dit klein???, en dan een lang bericht

Goudglans schreef:Ik bedoel hier lang niet alle berichten want jullie hebben ook veel nuttigs toegevoegd aan dit forum, en daar is volgens mij wel iedereen blij mee.

Zoals ik al zei gaat hier om LANG NIET alle berichten. En dat soort berichten voegen wel degelijk iets toe, en zo heb je nog veel meer an dit soort berrichten. Ik zei al dat jullie ook veel toevoegen aan de topics, en jullie hebben zeker weer wat leven hier gebracht, maar je hebt in anderhalve maand bijna 500 berichten geplaatst, waarvan volgens mij ook deel niet relevant was. Sorry als ik je beledig had, want het was niet als aanval bedoeld. Ik erger me alleen als het topic zo van het onderwerp afgaat.

mcDuck King schreef:En jij hebt anders ook niet grote hoor.
Ei en rockerduck en best wel DVDU hebben het recht te klagen met hun joekels van een berichten, vooral Ei.

Mijn berichten zijn inderdaad niet erg lang, maar ik probeer wel het forum overzichtig te houden. Soms zijn mijn berichten inderdaad ook niet zo relevant, maar ik probeer steeds meer om dit soort berichten te voorkomen.
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 1:29 pm

Excuses, ik zal er rekening mee houden, maar leg uit maak een kort lijstje wat huugduck en ik moeten veranderen.
En ik ben hier pas 1 maand en 1 1/2 week.
En huugduck 10 dagen meer.
En hij heeft 250 berichtn meer als ik.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » zo apr 26, 2009 1:35 pm

Als de grootste Duckfan van Down Under nou eens werkte, dan stond-ie al zeker boven de 600. Dus wil mcDuck King de volgende keer er rekening mee houden dat-ie de 552 berichten van Duckfan van Down Under optelt bij het ene bericht van Duckfan van Down Under 2 en de nu al 31 berichten van Duckfan van Down Under 3. Dus ik heb nu eigenlijk onder de DvDU-serie al 584 berichten.
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 1:51 pm

Ik zal er rekening mee.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 1:52 pm

Wacht is effe,
Dan moet je die berichten van Haan bij Ei optellen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » zo apr 26, 2009 3:19 pm

Wie zegt dat Haan een alter ego is van Ei? Het zou net zo goed die van huugduck kunnen zijn. En waarom wil je berichten tellen die pas over zo'n 30 jaar getypt worden?
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor huugduck » zo apr 26, 2009 3:26 pm

Nou ik kan je ver tellen ik ben het niet. Ik denk dat haan gewoon alleen haan is dus niet Ei en haan.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » zo apr 26, 2009 3:48 pm

Wie o wie is of wordt de nog onbekende Haan??????
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten