Dubbelpost

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr nov 21, 2008 9:43 pm

Enkelposten: het mag, natuurlijk.
Dubbelposten: dit mag gelukkig ook.
Driedubbelposten: mag dit wel? Want soms wil ik nog wat toevoegen aan het topic maar heb ik al twee berichten gestuurd achter elkaar.
Vierenmeerdubbelposten: Vierdubbelposten is pas een keer gedaan: door Kwekje. Verder geldt hier dezelfde vraag als boven: mag dit wel?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Goudglans » za nov 22, 2008 10:21 am

Dit soort vragen horen eigenlijk in het topic 'Regels op mcDrake Nederland Disney' dus daar kan je de volgende keer zo'n vraag zetten. Bij de normale regels staat trouwens niet in dat dit net mag, maar wel dat het forum overzichtelijk moet blijven. Daar kan je ook onder verstaan dat meerdere posten achterelkaar van de dezelfde persoon voorkomen moet worden, alhoewel het niet duidelijk verboden wordt
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor Daniel73 » za nov 22, 2008 7:56 pm

Duckfan van Down Under schreef:Driedubbelposten: mag dit wel? Want soms wil ik nog wat toevoegen aan het topic maar heb ik al twee berichten gestuurd achter elkaar.
Vierenmeerdubbelposten: Vierdubbelposten is pas een keer gedaan: door Kwekje. Verder geldt hier dezelfde vraag als boven: mag dit wel?

Op McDrake Nederland Off Topic heb ik onder 'Geloven 3.0' meer dan vier dubbelposts geplaatst.
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?id=5

Goudglans schreef:Bij de normale regels staat trouwens niet in dat dit net mag, maar wel dat het forum overzichtelijk moet blijven. Daar kan je ook onder verstaan dat meerdere posten achterelkaar van de dezelfde persoon voorkomen moet worden, alhoewel het niet duidelijk verboden wordt

Dubbelposten is toegestaan. Het verbod is tijdens de McDuck-jaren vervallen. Bedoeling is wel dat de berichten inhoudelijk interessant blijven, maar dat geldt ook voor enkele berichten.

Nadeel van dubbelposts is wel dat in een reeks berichten van dezelfde afzender, soms niet meer opvalt dat daar tussendoor toch een bericht zit dat van een andere afzender is.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 24, 2008 5:10 pm

Jij bent zeker Pluizer met zijn zesdubbelpost.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Redmess » di maart 24, 2009 6:05 pm

Dit hele probleem zou opgelost zijn als je je eigen posts kon wijzigen.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 12:36 pm

Waarom kan dat eigenlijk niet ?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » wo apr 08, 2009 4:33 pm

Redmess schreef:Dit hele probleem zou opgelost zijn als je je eigen posts kon wijzigen.

huugduck schreef:Waarom kan dat eigenlijk niet ?

De edit-optie is uitgezet vanwege o.m. veiligheidsredenen. Met een edit-knop kan men van alles plaatsen dat verwijderd kan worden voordat een beheerder/moderator weet wat er gaande is. En je kunt, als je iemands profielnaam en wachtwoord weet, al diens berichten beschadigen.
Ook is het met edit-knop moeilijk om de forums te archiveren.

Eigenlijk werken McDuck en McDrake zoals het op e-mail gebaseerde DCML. Daar is ook geen edit-knop.

Topic over edit-knop:
edit-functie
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=58
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten