Hoe Spreek je het uit???

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 04, 2011 9:18 am

de zwarte schim schreef:
Rubberduck schreef:
de zwarte schim schreef:hij vraagt maar wat! als ik een vraag heb aan een andere mcdraker vraag ik het ook gewoon in een topic! via de mail is toch altijd irritant! en een nieuw topic openen ook! ik vind dat JIJ niet altijd op de kleinste dingetjes moet letten! ik begin dat zat te worden! en nee, ik ben je hondje niet!


Zie forum!

Gast! Neem eens een cursus anger management! Dit is al de derde keer in zeer korte tijd dat je, zonder enige aanleiding, als een dolle hond aan het schuimbekken bent. Als je iets dwarszit, reageer dat dan niet af op McDrake.

moeten we dan voor alle vragen een speciaal topic maken?

kwuk vraagt ook maar wat hoor! en jij moet gewoon niet overal zo op reageren!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo mei 04, 2011 6:37 pm

kwuk duck schreef:Nee, ik stel een vraag hier omdat er geen speciaal topic voor is. En jij reGeerd daar geïrriteerd op en iemand zegt daar wat van en je begint hem uit te Schelde! Niet echt gepast hè?

"Geirriteerd"? Dat maak jij ervan. Jij vult voor een ander in hoe diegene iets bedoeld heeft. Ik maakte een onschuldige opmerking. Vervolgens ONTPLOFT de zwarte schim weer eens. Let wel: wéér eens! Dat is al de derde keer in zeer korte tijd. In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.

de zwarte schim schreef:kwuk vraagt ook maar wat hoor! en jij moet gewoon niet overal zo op reageren!

Ik reageer waarop ik wil.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ui » wo mei 04, 2011 8:22 pm

Rubberduck schreef:Ik maakte een onschuldige opmerking. Vervolgens ONTPLOFT de zwarte schim weer eens.

Wat ben jij toch altijd onschuldig. Kun je een cursus onschuldigheid geven? (snotter)
Het getrap tegen Zwarte Schim begint Ui een beetje te irriteren. Misschien moet admin gealarmeerd worden.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » wo mei 04, 2011 8:23 pm

DordrechtDuck schreef:het scheelt maar een B-tje

Waarom geen S-je? :P

Omdat esje niet een beetje is ;-) het scheelde toch maar een beetje
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DD » wo mei 04, 2011 8:53 pm

Oooww hahaha, zo had ik het niet bekeken :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » wo mei 04, 2011 9:34 pm

Rubberduck schreef:Ik maakte een onschuldige opmerking. Vervolgens ONTPLOFT de zwarte schim weer eens. Let wel: wéér eens! Dat is al de derde keer in zeer korte tijd. In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.

Dat was ik. Ik had inderdaad precies hetzelfde met de Zwarte Schim...
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » wo mei 04, 2011 9:42 pm

Bruno Kopsky schreef:
Rubberduck schreef:In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.

Dat was ik. Ik had inderdaad precies hetzelfde met de Zwarte Schim...

Zijn jullie lekker aan het samenspannen tegen één persoon? Kunnen jullie het winnen? Flink, hoor! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Bruno » wo mei 04, 2011 10:19 pm

Ui schreef:
Bruno Kopsky schreef:
Rubberduck schreef:In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.

Dat was ik. Ik had inderdaad precies hetzelfde met de Zwarte Schim...

Zijn jullie lekker aan het samenspannen tegen één persoon? Kunnen jullie het winnen? Flink, hoor! (snik)

Waar slaat dat nou weer op? Vertel 'ns waar dat op slaat? Waarom zeg je dit nou weer?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Rubberduck » do mei 05, 2011 1:11 am

Ui schreef:Wat ben jij toch altijd onschuldig. Kun je een cursus onschuldigheid geven? (snotter)

Misschien kan Ui even haarfijn uitleggen wat er niet onschuldig was aan mijn opmerking? Of had Ui zich erop verheugd zélf te kunnen wijzen op het feit dat men mijlenver offtopic was, zoals Ui gewoonlijk doet, en heb ik het feestje verpest?

"Ui" schreef:Het getrap tegen Zwarte Schim begint Ui een beetje te irriteren. Misschien moet admin gealarmeerd worden.

Oh... je bedoelt dat je jezelf moet alarmeren?

- "Hé Daniel, hier Daniel!"
~ "Hallo Daniel, Daniel hier! Zeg het eens!"
- "Tja, Daniel, het zit zo, ik heb mijn 'bui' weer eens, dus ik heb weer eens een stok nodig om Mark te slaan!"
~ "Ach, Daniel, is het weer zover? wat grappig, dat had ik nou ook! Wat zullen we deze keer eens de aanleiding maken?"
- "Laten we zeggen dat hij 'trapt' tegen de zwarte schim, Daniel!"
~ "Ja maar, Daniel, het is al meerdere leden opgevallen dat de zwarte schim constant uit zijn slof schiet terwijl niemand hem aanvalt."
- "Dat maakt niks uit, Daniel! Ik kan immers iedereen bannen die ik wil! Ik ben oppermachtig!"
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Rubberduck » do mei 05, 2011 1:15 am

Bruno Kopsky schreef:Waar slaat dat nou weer op? Vertel 'ns waar dat op slaat? Waarom zeg je dit nou weer?

Gewoon van je af laten glijden. Dit is de persoon die op McDuck.nl tientallen guest-accounts maakte om 'Rockerduck' zogenaamd van alle kanten aan te vallen. Zodat het leek alsof tientallen mensen de berichten van Rockerduck afkeurden. Nu huilt hij krokodillentranen. Maar ik zal m'n mond maar houden. Voor je het weet ben je gebanned. Ondertussen mag zwarte schim gewoon zeggen dat ik "op moet rotten".
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 9:45 am

Rubberduck schreef:
kwuk duck schreef:Nee, ik stel een vraag hier omdat er geen speciaal topic voor is. En jij reGeerd daar geïrriteerd op en iemand zegt daar wat van en je begint hem uit te Schelde! Niet echt gepast hè?

"Geirriteerd"? Dat maak jij ervan. Jij vult voor een ander in hoe diegene iets bedoeld heeft. Ik maakte een onschuldige opmerking. Vervolgens ONTPLOFT de zwarte schim weer eens. Let wel: wéér eens! Dat is al de derde keer in zeer korte tijd. In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.

de zwarte schim schreef:kwuk vraagt ook maar wat hoor! en jij moet gewoon niet overal zo op reageren!

Ik reageer waarop ik wil.

ow ja? wie heeft dat nog meer gezegd dan? jij reageert op alle kleine foutjes en niets mag bij jou! KWUK VRAAGT WAT IN DIT TOPIC, EN JIJ ZEGT DIRECHTl: HOE SPREEK JE HET UIT- OSAMBA BIN LADEN? HIJ VRAAGT WAT! EN JE HOEFT NIET VOOR ELKE DINGETJE EEN NIEUW TOPIC TE OPENEN! DE ENIGE DIE HIER OVERAL OP REAGEERT BEN JIJ! EN NIEMAND HEEFT VERDER LAST VAN ME! ALLEEN JIJ! OMDAT JE ZELF EEN MUGGENZIFTER BENT! UI EN KWUK HEBBEN NU OOK AL LAST VAN JE! EN RIDDER TER GEIT!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do mei 05, 2011 10:10 am

Dehu? Waarom wordt ik erbij gehaald? Ik weet van niets. Ik ben onschuldig!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dirk McDuck » do mei 05, 2011 10:27 am

DordrechtDuck schreef:
DordrechtDuck schreef:het scheelt maar een B-tje

Waarom geen S-je? :P

Omdat esje niet een beetje is ;-) het scheelde toch maar een beetje

géniaal haha :lol:
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor McDuck Menu » do mei 05, 2011 1:08 pm

Ik zeg altijd mekdreek.

Het lijkt alsof de zwarte schim ontploft, omdat er achter elke zin een uitroepteken staat. Dit hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar het kan wel zo overkomen. De Capslock draagt ook bij aan dat beeld. Het was een gewoon een vraag van kwuk, maar hij kan ook via email of op McDrake offtopic worden gesteld. Dit topic is er eigenlijk niet voor bedoeld, maar het is geen doodzonde of zo.

Het scheelt maar een b-tje, haha :lol:
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Ui » do mei 05, 2011 2:02 pm

Rubberduck schreef:Misschien kan Ui even haarfijn uitleggen wat er niet onschuldig was aan mijn opmerking?

Ui vond je eerste opmerking erg grappig. (snik) Maar toen er een preek volgde waarin zogenaamd het verleden van die persoon erbij gehaald werd, werd een grens bereikt. Hetzelfde geldt voor het erbij halen van van een buitenstaander.
("al de derde keer in zeer korte tijd") ("Dat is al de derde keer in zeer korte tijd. In een ander topic merkte iemand anders het ook al op.")

Rubberduck schreef:Dit is de persoon die op McDuck.nl tientallen guest-accounts maakte om 'Rockerduck' zogenaamd van alle kanten aan te vallen.

Ineens een verhaal over wat de ander zes jaar geleden misdaan zou hebben op een ander platform.

Aangepaste regels, in topic 'Regels op McDrake Nederland Disney':
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=35106#p35106
Verdere discussie kan daar plaatsvinden. Of maak een nieuw topic. We wilden immers niet off-topic gaan!

McDuck Menu schreef:Ik zeg altijd mekdreek.

Is de uitspraak van de naam McDrake niet simpelweg een samenvoeging van 'McDuck' en 'Drake & Josh'? (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten