Hoe Spreek je het uit???

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor McDuck Menu » do mei 05, 2011 2:42 pm

MekDrek is ook wel een leuke uitspraak. Ik dacht dat het een samenvoeging van McDuck en Ludwig von Drake was. Of Sir Francis Drake, die ook in een Rosa verhaal voorkwam als karakter. Puur fooneeties gesien dengk ik altijt Mekdreek.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » do mei 05, 2011 3:00 pm

Sterker nog, ik ben in de war gebracht door McDrake. Ik heb een tijdje gedacht dat het Otto McDrake was, of Ludwig McDrake.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 4:47 pm

Rubberduck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Waar slaat dat nou weer op? Vertel 'ns waar dat op slaat? Waarom zeg je dit nou weer?

Gewoon van je af laten glijden. Dit is de persoon die op McDuck.nl tientallen guest-accounts maakte om 'Rockerduck' zogenaamd van alle kanten aan te vallen. Zodat het leek alsof tientallen mensen de berichten van Rockerduck afkeurden. Nu huilt hij krokodillentranen. Maar ik zal m'n mond maar houden. Voor je het weet ben je gebanned. Ondertussen mag zwarte schim gewoon zeggen dat ik "op moet rotten".

nou even: ik ben zeker niet rockerduck! en ik ben ook zeker niet de persoon die een ander aan valt! ik ben iemand anders! maar ik zeg daar helemaal niet mee dat jij moet oprotten, ik zeg daarmee: je moet niet op alle kleine dingetjes letten! kwukje mag echt wel een vraag stellen hoor! en dat moet toch ergens? als iedereen een nieuw topic zou openen om een vraag te stellen, dan zou mcdrake al plat liggen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » do mei 05, 2011 4:59 pm

de zwarte schim schreef:nou even: ik ben zeker niet rockerduck! en ik ben ook zeker niet de persoon die een ander aan valt! ik ben iemand anders! maar ik zeg daar helemaal niet mee dat jij moet oprotten, ik zeg daarmee: je moet niet op alle kleine dingetjes letten! kwukje mag echt wel een vraag stellen hoor! en dat moet toch ergens? als iedereen een nieuw topic zou openen om een vraag te stellen, dan zou mcdrake al plat liggen.

Hij zei helemaal niet dat je Rockerduck was. Enne.. ik zei dat ik dat Bijbelgepraat niet meer kon volgen, en vervolgens ging jij heel erg tekeer tegen mij over dat ik ongelovig was en in de hel ging branden en over dat god wel bestond, want anders zou niemand schelden met god... Terwijl ik alleen zei dat ik het niet meer kon volgen... Dus vandaar misschien?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 5:00 pm

Bruno Kopsky schreef:
de zwarte schim schreef:nou even: ik ben zeker niet rockerduck! en ik ben ook zeker niet de persoon die een ander aan valt! ik ben iemand anders! maar ik zeg daar helemaal niet mee dat jij moet oprotten, ik zeg daarmee: je moet niet op alle kleine dingetjes letten! kwukje mag echt wel een vraag stellen hoor! en dat moet toch ergens? als iedereen een nieuw topic zou openen om een vraag te stellen, dan zou mcdrake al plat liggen.

Hij zei helemaal niet dat je Rockerduck was. Enne.. ik zei dat ik dat Bijbelgepraat niet meer kon volgen, en vervolgens ging jij heel erg tekeer tegen mij over dat ik ongelovig was en in de hel ging branden en over dat god wel bestond, want anders zou niemand schelden met god... Terwijl ik alleen zei dat ik het niet meer kon volgen... Dus vandaar misschien?

volgens mij had ik het niet in het algemeen tegen jou? ik reageerde op iemand! en ik zei er niet bij: speciaal voor bruno kopsky
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Bruno » do mei 05, 2011 5:06 pm

de zwarte schim schreef:volgens mij had ik het niet in het algemeen tegen jou? ik reageerde op iemand! en ik zei er niet bij: speciaal voor bruno kopsky

Jawel! Je reageerde met een quote van mij, dus dan is het tegen mij.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 05, 2011 6:06 pm

Bruno Kopsky schreef:
de zwarte schim schreef:volgens mij had ik het niet in het algemeen tegen jou? ik reageerde op iemand! en ik zei er niet bij: speciaal voor bruno kopsky

Jawel! Je reageerde met een quote van mij, dus dan is het tegen mij.

maar wat heeft dat met dit forum te maken?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Hunterduck » do mei 05, 2011 7:05 pm

het is macdreek
Altijd op reis met die vrek
Hunterduck
Member
 
Berichten: 31
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 pm

Berichtdoor admin » do mei 05, 2011 7:14 pm

Waarschuwing. Dit topic gaat over de uitspraak van de naam "McDrake". Niet over Osama/Obama, niet over andere topics en niet over ruzies.

McDrake heeft een off-topic forumboard:
McDrake Nederland Off Topic
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor DordrechtDuck » do mei 05, 2011 9:14 pm

DD schreef:Oooww hahaha, zo had ik het niet bekeken :P

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het ''gepikt'' heb van tweespraak van de radio. Zie tweekwaak!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » do mei 05, 2011 9:16 pm

Rubberduck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Waar slaat dat nou weer op? Vertel 'ns waar dat op slaat? Waarom zeg je dit nou weer?

Ondertussen mag zwarte schim gewoon zeggen dat ik "op moet rotten".

Gewoon van je af laten glijden joh ;-)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » do mei 05, 2011 9:19 pm

Ik zeg HET!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Rubberduck » vr mei 06, 2011 2:02 am

de zwarte schim schreef:ow ja? wie heeft dat nog meer gezegd dan? jij reageert op alle kleine foutjes en niets mag bij jou! KWUK VRAAGT WAT IN DIT TOPIC, EN JIJ ZEGT DIRECHTl: HOE SPREEK JE HET UIT- OSAMBA BIN LADEN? HIJ VRAAGT WAT! EN JE HOEFT NIET VOOR ELKE DINGETJE EEN NIEUW TOPIC TE OPENEN! DE ENIGE DIE HIER OVERAL OP REAGEERT BEN JIJ! EN NIEMAND HEEFT VERDER LAST VAN ME! ALLEEN JIJ! OMDAT JE ZELF EEN MUGGENZIFTER BENT! UI EN KWUK HEBBEN NU OOK AL LAST VAN JE! EN RIDDER TER GEIT!

Afbeelding
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Robb_K » vr mei 06, 2011 5:57 am

kwuk duck schreef:Heej Rob merk je bij jou in de USA iets van de dood van Osama?

Ik ben niet de persoon te vragen. Ik weet weinig van wat er gebeurt in de VS. Ik ontmoet bijna geen mensen. Ik ontmoet en zie vooral Mexicaanse immigranten die Spaans spreken. Ik heb zelden Engels spreken, wanneer in Los Angeles. Wanneer ik terugkom uit Nederland, ga ik naar mijn huis en blijf daar de meeste van de tijd tot terugkeer naar Europa. Ik bezoek maar mijn zus en haar gezin, en mijn vader. Alle van mijn vrienden wonen in Nederland, Duitsland en Danemarken. Ik kijk op geen commerciële televisie (alleen de Publieke Omroep).

Maar, ik vermoed dat veel Amerikanen zijn "dansen in de straten".
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor kwuk duck » vr mei 06, 2011 2:11 pm

Oké, toch bedankt!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten