Uiterlijk McDrake.nl

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor kwok » za apr 07, 2012 3:47 pm

Waarom doet mijn mooie avatar het niet meer??
En sinds wanneer is er een edit knop dat was toch een taboe Daniël?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Daniel73 » za apr 14, 2012 4:55 pm

kwok schreef:Waarom doet mijn mooie avatar het niet meer??

Avatars konden niet worden meeverhuisd. De bedoeling is, dat "admin" dit handmatig gaat doen.

kwok schreef:En sinds wanneer is er een edit knop dat was toch een taboe Daniël?

De edit-knop werkt tot 30 minuten na het verzenden van het bericht. Zo kunnen mensen hun typefouten corrigeren, en houdt "admin" toch nog zicht op wat er op het forumboard staat. (Een bewerkt bericht wordt niet als nieuw bericht gezien.)
Op DCML is geen editknop. En ook e-mail is eens verzonden, altijd verzonden. Maar omdat zulks op een forum als een hardcore-beleid ervaren wordt, is 30 minuten bewerktijd een tussenweg.
Ik maak er zelf graag gebruik van, overigens. Hoe vaak een goed ogende tekst in het voorbeeldscherm, niet joekels van typefouten bleek te bevatten na versturen. Alsof die typefouten het erom doen! :)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo mei 06, 2012 8:36 pm

admin, is het mogelijk dat je alle mailadressen van gebruikers die je op het oude forum kon mailen, weer openzet? ik wil die gebruikers een mailtje sturen, maar dat kan niet omdat die gebruikers op het nieuwe forum nog niet zijn geweest en hun mailadres dus niet meer open hebben gezet voor mail.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor admin » vr mei 11, 2012 1:27 pm

De Zwarte Schim schreef:admin, is het mogelijk dat je alle mailadressen van gebruikers die je op het oude forum kon mailen, weer openzet? ik wil die gebruikers een mailtje sturen, maar dat kan niet omdat die gebruikers op het nieuwe forum nog niet zijn geweest en hun mailadres dus niet meer open hebben gezet voor mail.

Dit is een lastig punt. Er zou dan (voor zover mogelijk!) nagegaan moeten worden, wie wel of niet via e-mail benaderd wil(de) worden. Maar is dat te achterhalen, in een database-backup? En is het veel werk?
Avatars en privacy-instellingen zijn helaas niet meegenomen door de vertaalsoftware.

Help admin te herinneren aan dit punt en dat van de avatars.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » za mei 12, 2012 4:59 pm

zal ik doen. MIsschien weet Redmess meer? hij heeft de software geinstalleerd. Die zou je kunnen benaderen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 17, 2012 2:53 pm

weetje al meer admin?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo mei 20, 2012 11:19 pm

admin, neem alsjeblieft deze week contact op met redmess of wie dan ook, maar ik wil het hebben, want er moet wat gebeuren. er verdwijnen steeds meer gebruikers op mysterieuze wijze. mcdrake loopt leeg..
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor admin » ma mei 21, 2012 2:38 pm

De Zwarte Schim schreef:zal ik doen. MIsschien weet Redmess meer? hij heeft de software geinstalleerd. Die zou je kunnen benaderen.

Caspar heeft de software geïnstalleerd.

De Zwarte Schim schreef:ik wil het hebben, want er moet wat gebeuren. er verdwijnen steeds meer gebruikers op mysterieuze wijze. mcdrake loopt leeg..

Het is aan de mensen zelf, of ze McDrake willen blijven bezoeken. E-mails sturen om ze op McDrake te wijzen, lijkt op spammen.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma mei 21, 2012 2:55 pm

ok, ik ben in de war met caspar. Maar het is geen spammen. het zijn mailtjes die je ergens aan herrineren. die ontvang ik zelf ook wel eens van website's die ik langere tijd niet heb bezocht en waarin staat: kom je weer eens een keer langs? het is geen spammen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor DD » wo jul 11, 2012 6:11 pm

Ik heb van McDrake een bladwijzer gemaakt. Maar omdat McDrake geen favicon heeft staat er een standaard Chrome favicon. Aangezien ik voor andere bladwijzers geen naam erachter heb staan zodat ik zoveel mogelijk websites voor ogen heb zou ik ook graag willen dat McDrake er een had om het in een oogopslag te kunnen herkennen zonder de naam er achter te hebben. Zou jij dat kunnen regelen Admin? Het is ook sowieso mooier voor de site :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor admin » ma jul 16, 2012 12:47 pm

De Zwarte Schim schreef:Maar het is geen spammen. het zijn mailtjes die je ergens aan herrineren. die ontvang ik zelf ook wel eens van website's die ik langere tijd niet heb bezocht en waarin staat: kom je weer eens een keer langs? het is geen spammen.

Bedankt voor je betrokkenheid.
Bedoeling is dat de in elk geval degenen die per e-mail bereikbaar waren, dit weer zullen zijn. Daartoe moet vergeleken worden met de oude situatie.
Het sturen van herinneringen door het McDrake-beheer zal waarschijnlijk niet gebeuren. Omdat het dan toch erg op spammen lijkt.

DD schreef:Ik heb van McDrake een bladwijzer gemaakt. Maar omdat McDrake geen favicon heeft staat er een standaard Chrome favicon. Aangezien ik voor andere bladwijzers geen naam erachter heb staan zodat ik zoveel mogelijk websites voor ogen heb zou ik ook graag willen dat McDrake er een had om het in een oogopslag te kunnen herkennen zonder de naam er achter te hebben. Zou jij dat kunnen regelen Admin? Het is ook sowieso mooier voor de site :)

Goed idee.
Hoe zou deze favicon eruit kunnen zien? Als iemand een favicon maakt, zal deze toegevoegd worden. Mits iemand vertelt hoe dat moet.

Een door McDrakers ontworpen McDrake-personage als "gastheer" zou misschien ook mooi zijn. Overleg hierover is telkens gestrand; niemand bedenkt zo'n personage.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Duck » ma jul 16, 2012 1:48 pm

admin schreef:
Een door McDrakers ontworpen McDrake-personage als "gastheer" zou misschien ook mooi zijn. Overleg hierover is telkens gestrand; niemand bedenkt zo'n personage.

Zal ik hier een topic over openen? Bij fanfictie en tekeningen?
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor Hidde » ma jul 16, 2012 2:58 pm

Duck schreef:Zal ik hier een topic over openen? Bij fanfictie en tekeningen?

Waarom niet? Het lijkt me leuk om met z'n allen een figuurtje te ontwerpen voor McDrake!
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor DD » ma jul 16, 2012 6:30 pm

admin schreef:Hoe zou deze favicon eruit kunnen zien?


Kan het niet gewoon de logo van McDrake zijn?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Uiterlijk McDrake.nl

Berichtdoor admin » ma jul 16, 2012 6:39 pm

DD schreef:Kan het niet gewoon de logo van McDrake zijn?

Bedoel je de letters of de tekening van het fort?
Van het fort zal weinig overblijven, na verkleining.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten

cron