Uiterlijk McDrake.nl

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ei » wo okt 03, 2007 6:01 pm

Daniel73 schreef:Op McDuck hadden we een nagemaakte "Thom Roep" en daar was protest over van de echte, heb ik begrepen.

Hoezo? Was de nagemaakte Roep niet grof genoeg in vergelijking met de enige echte? :D

Zul je net zien. Maakt de echte Thom Roep een aantal uitglijders, gaat een grappenmaker verwarring zaaien in zijn naam. Ei kan zich niet voorstellen dat de echte dan klaagt.

Je kon als Disney-artiest zelfs voor een webcam gaan strippen, en op McDuck dacht men dat het een geintje was. En was het nou wel of niet de echte artiest die daarna reageerde? Of heeft zijn vileine bodyguard-collega toen slim ingespeeld op het McDuck-rollenspel, door te stellen dat berichten van de echte artiest niet echt maar nagemaakt waren?

Rollenspel kan in principe door o.a. professionals misbruikt worden om vervelende, authentieke berichten als vervalsing te bestempelen. Komt een bericht van McDuck of McDrake? Ach, dan zal het wel verzonnen zijn door een fan. De fan heeft het gedaan. Willen we daar naartoe, als McDrake? Dan kan een artiest de gekste streken uithalen en een ander krijgt de schuld ervan, zoals schaamteloos is gebeurd tijdens McDuck.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Philips Frerik » do okt 04, 2007 12:37 am

Op McKrade.. McDrake vindt een hevig bedat.. debat plaats over de rol van bedoemdreden.. beroemdheden die niet al dan in eigen serpoon.. persoon op interten.. internet deelnemen aan sicdussies.. discussies. Cerentelijk.. recentelijk was al sprake in de media over nimapulieta.. manipulatie, en deze sicdussies.. discussies zouden daarbij een axtre.. extra pienaak.. paniek onder de intertenners.. internetters verzookarden.. veroorzaken.
Ieponileiper.. opiniepeiler en maasdidjarniloust.. misdaadjournalist Ei houdt zich met zede.. deze kaaz.. zaak bezig en skeerpt.. spreekt van een oud streecturul.. structureel verschensijl.. verschijnsel.
De Bond van Bozergde.. Bezorgde Medoers.. Moeders heeft bij het Minitserie.. Ministerie van Onderwijs, Luctuur.. Cultuur en Wetenschap ongedraangen.. aangedrongen op het stellen van Vramerkagen.. Kamervragen over de kwetsie.. kwestie.

We schekalen.. schakelen over naar het Hinnenbof.. Binnenhof, naar onze verlagsgever.. verslaggever ter plaaste.. plaatse waar dit nieuws zich eefspalt.. afspeelt...
Philips Frerik
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do okt 04, 2007 12:02 am
Woonplaats: McMadiaperk

Berichtdoor Ei » vr okt 05, 2007 3:03 pm

Geen reactie meer van de journalisten en Keno. Ze waren dus écht... :O
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Clairy Polak » ma okt 08, 2007 6:39 pm

Pardon, meneer Daniel? Ben ik net aan het beginnen met een diepte-interview, wilt u mijn pasje zien? Wat is dat toch weer een eeuw van de identificatie! Even kijken of ik mijn portemonnee kan vinden, hoor. Nee, meneer Rosa, niet boos worden, niet weggaan... *zucht*
Clairy Polak
New member
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di okt 02, 2007 6:50 pm

Berichtdoor Keno Don Rosa » di okt 09, 2007 7:41 am

Ik blijf hier geen minuut langer! Wat affreus! Altijd weer die Nederlanders!

*vertrekt*
Keno Don Rosa
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 03, 2007 10:15 am

Berichtdoor $crooge McDuck » di okt 09, 2007 7:41 am

Kunt u dan tenminste mijn stripblaadje signeren!

*gaat er achteraan*
$crooge McDuck
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr jan 05, 2007 6:50 pm

Berichtdoor Clairy Polak » di okt 09, 2007 7:42 am

Dit was dan weer NOVA, goeden... euh... ochtend.
Clairy Polak
New member
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di okt 02, 2007 6:50 pm

Berichtdoor Ferry Mangelen » di okt 09, 2007 7:45 am

En hier is rijzende ster-verslaggever Ferry Mangelen van het programma VANO. Zoals elke week proberen wij na NOVA hun programma af te troeven met sterkere gasten en sterkere onderwerpen. Zoals laatst, toen wij hier de sterkste man van Nederland hadden! Tenminste, hij beweerde het te zijn.

Na-apers als wij zijn, gaan wij het vandaag hebben over het logo van McDrake.
Ferry Mangelen
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di okt 09, 2007 7:43 am

Berichtdoor Rockerduck » di okt 09, 2007 9:47 pm

Nee, zonder de échte Ferry zap ik verder.

*Zap*
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ei » do okt 11, 2007 1:25 pm

Rockerduck schreef:Nee, zonder de échte Ferry zap ik verder.

*Zap*

Zoiets zou Ei ook zeggen. Zonder de échte Rockerduck zapt Ei verder. :P
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Ferry Mangelen » wo okt 17, 2007 3:26 pm

Ik moet hier op straat wat kritiek verduren van mensen die een zekere andere Ferry de echte Ferry vinden. Moedig trek ik hier mij niets van aan. De vraag blijft; gebeurt er nog iets met het logo van McDrake? Komt er nog wat van? We vragen het aan Clairy Polka, in de studio, die een gesprek heeft met site-oprichter Daniel.
Ferry Mangelen
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di okt 09, 2007 7:43 am

Berichtdoor Clairy Polka » wo okt 17, 2007 3:29 pm

Hallo Daniel. Vertel ons eens, komt er nog een nieuw McDrake logo?
Clairy Polka
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo okt 17, 2007 3:28 pm

Berichtdoor Daniel73 » do okt 18, 2007 3:17 pm

Ferry Mangelen schreef:Ik moet hier op straat wat kritiek verduren van mensen die een zekere andere Ferry de echte Ferry vinden. Moedig trek ik hier mij niets van aan. De vraag blijft; gebeurt er nog iets met het logo van McDrake? Komt er nog wat van? We vragen het aan Clairy Polka, in de studio, die een gesprek heeft met site-oprichter Daniel.

Hoe kan dat nou, een televisie-gesprek met mij? Iedereen weet dat ik een excentrieke, verstokte kluizenaar ben die de media vermijdt. Die Daniël waar Clairy Polka mee praat moet een Daniël-imitator zijn. Wellicht is het de beruchte Daniel67, die volgens hardnekkige stemmen door de zus van evil genius Keno is bedacht als list om mij te dwarsbomen. Jazeker! (Kan iemand me hier helpen niet paranoïde te worden?)

Dat McDrake-logo? Tja, ik zou voorstellen om een topic te starten met een oproep. Onder een forum als 'Fanfictie & -tekeningen', waar artiesten zich verzamelen.

Vraagje mijnerzijds: Wat zijn de plannen met de layout van McDrake, waar DisneyRemco mee bezig was?

(Zo. Nu gauw weer schuilen in de bezemkast. Brrr, mensen.)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Clairy Polka » do okt 18, 2007 7:37 pm

Een vlugge bijdrage van Daniel. Wat maak jij hiervan, Ferry?
Clairy Polka
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo okt 17, 2007 3:28 pm

Berichtdoor Ferry Mangelen » do okt 18, 2007 7:39 pm

Daniel betoont zich wederom een besluitvaardig, maar ook een excentriek leider. Hoe terecht zal zijn paranoia zijn? Wat is waar? Wie heeft de Twin Towers aangevallen? Wat voor een wereld is dit, vraag ik je, Clairy? Hoeveel gekonkel zal er werkelijk bestaan in de Disney Comics Fan Scene?

Kun jij die zus van Rosa strikken voor commentaar, denk je?
Ferry Mangelen
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di okt 09, 2007 7:43 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten