Thom Roep

Berichtdoor Duck » do jun 23, 2011 6:54 pm

dat pocket kan je toch gewoon bij Bol.com bestellen
leuk verhaal trouwens :),heb ik gelezen en heb dit pocket.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Bruno » do jun 23, 2011 7:00 pm

Ui schreef:Lieve, lieve, LIEVE redacteurs, is er een redelijke mogelijkheid voor Ui, om minstens dat Diederik-verhaal te bemachtigen?
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2000-102

Hij is niet heel erg de moeite waard hoor. Ik heb 'm hier in m'n hand, maar ik zou als ik jou was niet 8 euro betalen voor een klein verhaaltje. Het is gewoon hetzelfde als ieder ander Donald Duck Extra-verhaal, maar dan in een pocket. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » do jun 23, 2011 7:20 pm

Duck schreef:dat pocket [Dubbelpocket 40] kan je toch gewoon bij Bol.com bestellen

Daar heeft Ui eerst gekeken, maar er staat: "Niet leverbaar."
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/donald-duck-dubbelpocket-40-koelbloedige-donaldakis/1001004010930815/index.html

Bij Zester.nl is de pocket alleen leverbaar met abonnement op de Extra:
http://www.zester.nl/abonnement/Donald-Duck-Extra/Dubbelpocket-40-cadeau-bij-een-abonnement-op-Donald-Duck-Extra-/1148822-MP.11605.13

Ui gaat niet zomaar zitten smeken. Zie je niet, hoe vreselijk vernederend dit is? Hoe Ui nu zonder enige trots, door het stof kruipt? (snotter)

Duck schreef:leuk verhaal trouwens :),heb ik gelezen en heb dit pocket.

Ja, wrijf het in! (snik) (snik)

Bruno schreef:Hij is niet heel erg de moeite waard hoor. Ik heb 'm hier in m'n hand, maar ik zou als ik jou was niet 8 euro betalen voor een klein verhaaltje. Het is gewoon hetzelfde als ieder ander Donald Duck Extra-verhaal, maar dan in een pocket.

Toevallig is dit wel een 6 pagina's tellend verhaal waar Ferdi moeite voor heeft gedaan! Zulks is omgerekend best €1,33 per pagina waard, exclusief verzendkosten.
En als het "gewoon" hetzelfde is "als ieder ander Donald Duck Extra-verhaal", dan wil Ui het verhaal nog liever!

Ferdi, alstublieft.. (huil huil) (smeek smeek)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » do jun 23, 2011 8:18 pm

Doemdenker Ui heeft naar aanleiding van Ferdi's tip, getelefoneerd met de klantenservice van Sanoma, om deze pocket te bestellen. Want in de winkels die Ui heeft bezocht, is deze pocket verdwenen. Sanoma heeft de pocket nog wel, maar wil deze alleen verstrekken bij een abonnement op Donald Duck Extra. Men wilde wel een e-mail adres van de Roepredactie geven, omdat er dan misschien iets te regelen valt. Ui verzocht of men zelf iets kon regelen, maar volgens navraag bij een manager, bleek dat niet mogelijk te zijn. (snotter)

Lieve, lieve, LIEVE redacteurs, is er een redelijke mogelijkheid voor Ui, om minstens dat Diederik-verhaal te bemachtigen?
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2000-102

Als je een keer in een Makro bent kan je daar kijken of ze hem hebben.
(Ik zag hem laatst nog)
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » do jun 23, 2011 8:22 pm

Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Ui » do jun 23, 2011 8:25 pm

Ui komt nooit in de Makro. (snik) Och arme, Ui was juist zo optimistisch vandaag. Even Dubbelpocket 40 ophalen... Maar nee, hoor. Was Ui maar blijven doemdenken, dan was de teleurstelling niet zo traumatisch hard aangekomen als nu. (snotter) In een recente dubbelpocket is een interessant Diederik-verhaal verschenen, maar Ui kan er niet bij! (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ui » do jun 23, 2011 8:29 pm


Dat is in België. En Ui heeft geen credit card. (snik) (snik)
Dank voor jullie moeite.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » do jun 23, 2011 9:04 pm

It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » do jun 23, 2011 9:16 pm


Dank je! Ui zal morgen even telefoneren, voor de zekerheid. (snif)
Een week levertijd geeft niet. Wel jammer dat dit exemplaar niet gesigneerd is door Ferdi. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Bas » do jun 23, 2011 10:44 pm

Ui schreef:Wat is de status van dit verhaal met Brigitta? Dat het verhaal in de kast ligt, suggereert dat het reeds is aangekocht en dus gaat om een ánder verhaal dan het door Roep afgekeurde 'All You Need is Love' en het gepubliceerde 'The Next Best Thing'.

Toen ik deze reactie schreef (met de slag om de arm "als ik het wel heb") was ik in de veronderstelling dat we nog een Brigitta-verhaal in de la hadden liggen. Kennelijk had ik het niet "wel". Ik dacht abusievelijk dat het verhaal dat Thom nog moest goedkeuren reeds in de la lag. Vandaar ook mijn reactie eerder in dit topic. We hebben het vandaag nagekeken en tot mijn spijt moet ik zeggen dat dit verhaal niet in de voorraad zit. Het spijt me als ik die indruk heb gewekt, ik heb mij vergist.

Appie Aap schreef:Weten jullie misschien waarom Thom het verhaal niet goed genoeg vond (ook ten opzichte van reguliere Donald Extra verhalen)?

Sorry, dat weet ik niet. Ik heb van de week wel een van de verhalen gelezen die je me hebt aangeraden (in pocket 165). Dat was geen onaardig verhaal! De motieven van Dagobert en Brigitta waren goed. Ik vond de fascinatie voor de chihuahua's iets te ver doorgezet, maar het plot was goed. Persoonlijk heb ik niets tegen het verschijnen van Brigitta in verhalen wanneer dit voor het plot logisch is. Maar ja, (daar gaan we weer), ik heb daar niet het eindoordeel over.

Ui schreef:Lieve, lieve, LIEVE redacteurs, is er een redelijke mogelijkheid voor Ui, om minstens dat Diederik-verhaal te bemachtigen?

Onze titels zijn allemaal op bol.com verkrijgbaar. Raar dat nummer 40 daar nog niet staat, maar dat zou wel gauw moeten gebeuren:
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresu ... tid=314313
Bas
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: zo jan 18, 2009 11:15 pm

Berichtdoor Ui » vr jun 24, 2011 4:04 pm

Bas schreef:Toen ik deze reactie schreef (met de slag om de arm "als ik het wel heb") was ik in de veronderstelling dat we nog een Brigitta-verhaal in de la hadden liggen. Kennelijk had ik het niet "wel". Ik dacht abusievelijk dat het verhaal dat Thom nog moest goedkeuren reeds in de la lag. Vandaar ook mijn reactie eerder in dit topic. We hebben het vandaag nagekeken en tot mijn spijt moet ik zeggen dat dit verhaal niet in de voorraad zit. Het spijt me als ik die indruk heb gewekt, ik heb mij vergist.

Bedankt voor de moeite. Misschien zal Ui zich vergissen, maar de macht van Thom Roep is nog groter dan Ui dacht. (snik)

Bas schreef:
Appie Aap schreef:Weten jullie misschien waarom Thom het verhaal niet goed genoeg vond (ook ten opzichte van reguliere Donald Extra verhalen)?

Sorry, dat weet ik niet.

Als zijn werknemers een verhaal aandragen, vertelt Oom Thom dan niet de reden van afkeuring? Laat hij zelfs zijn werknemers, zo in het duister tasten?
Op zo'n manier laat een baas naar zich raden, en dat geeft hem macht. Werknemers en lezers, ze moeten allemaal raden naar de grote god. Wat valt Ui dat enorm tegen, dat Oom Thom die stijl hanteert.
Het kan haast niet anders of zo'n baas krijgt intern, ook op de werkvloer kritiek. Maar daar kan de buitenwereld slechts naar raden.

Jullie hebben duidelijk je best gedaan om Oom Thom te verdedigen en de indruk te wekken dat hij zo fijn meedenkt en laat meedenken, maar de man werkt zelf niet aan dat sprookje mee.

Bas schreef:Ik heb van de week wel een van de verhalen gelezen die je me hebt aangeraden (in pocket 165). Dat was geen onaardig verhaal! De motieven van Dagobert en Brigitta waren goed. Ik vond de fascinatie voor de chihuahua's iets te ver doorgezet, maar het plot was goed. Persoonlijk heb ik niets tegen het verschijnen van Brigitta in verhalen wanneer dit voor het plot logisch is. Maar ja, (daar gaan we weer), ik heb daar niet het eindoordeel over.

Dat eindoordeel ligt bij... (daar gaan we weer) (snotter)
Ui geniet enorm van de pockets. Ze zitten niet in het duffe keurslijf van Donald Duck Weekblad. De pockets stralen van de mogelijkheden en de personages. Het tekenwerk is levendig, in plaats van het uitgestorven werk van bijvoorbeeld Bas Heymans. Alleen ontbreken de leuke redactionele bijdragen.
Donald Duck Weekblad en de Extra hebben iets akeligs, iets bekrompens, dat de pockets niet hebben. Zowaar heldervoelend Ui het zegt! En blijkbaar ligt die akelige sfeer niet aan mensen als Jos, Bas, Jim en Ferdi, die allen aantoonbaar hun best hebben gedaan voor lezers. Nee, die bekrompen sfeer wordt overduidelijk veroorzaakt door... (daar gaan we weer) (huil huil)

Bas schreef:
Ui schreef:Lieve, lieve, LIEVE redacteurs, is er een redelijke mogelijkheid voor Ui, om minstens dat Diederik-verhaal te bemachtigen?

Onze titels zijn allemaal op bol.com verkrijgbaar. Raar dat nummer 40 daar nog niet staat, maar dat zou wel gauw moeten gebeuren:
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/donald+duck+dubbelpocket+40/Ntk/nl_books_all/Nty/1/N/8299+8293/Ne/8299+8293/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=314313

De Sanoma klantenservice heeft Dubbelpocket 40 gereserveerd als welkomstgeschenk voor de Extra. Men heeft de pocket dus wel, maar weigert deze los te verkopen. De klantenservice verwijst spontaan door naar de afdeling van...(daar gaan we weer)
Het is dus dankzij de doorverwijzing van de klantenservice, dat Ui nu bij de Roepredactie zit te bedelen. Om een recente pocket die Sanoma blijkbaar gewoon op voorraad heeft, maar uitsluitend bestemt voor koppelverkoop. En wat nu, voor de mensen die reeds een Extra-abonnement hebben? Moeten die er twee aangaan?
Een aantal jaar geleden deed men ook zo met de facsimile-jaargangen. Ui kon zo'n boek alleen kopen als Ui een Weekblad-abonnement nam. Maar Ui had al zo'n abonnement. Tja, toen werd het even moeilijk voor de klantenservice. Zelfs het wijzen op een advertentie, deed geen belletje rinkelen. Vervolgens ontving Ui de boeken dubbel en kostte het een aantal telefoontjes voordat het teveel betaalde geld eindelijk werd geretourneerd. (snik)

Weet je dus zeker, Bas, dat Dubbelpocket 40 binnenkort gewoon te koop is bij Bol.com? Kan Ui daarop vertrouwen?
Ui wil ook wel de ECI proberen, maar vreest straks vast te zitten aan een encyclopedie.

Is de Roepredactie zich bewust van deze koppelverkoop-praktijken van Sanoma, dat Donald Duck Extra-leden absoluut geen Dubbelpocket 40 kunnen bestellen zonder een dubbel abonnement aan te gaan?
Ui hoopt dat hier sprake is van een raar misverstand, dat door Sanoma opgelost kan worden.

Zo ironisch, dat Ferdi een doemdenker wijst op uitgerekend een pocket waar Sanoma nu zo bureaucratisch over doet. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Appie Aap » zo jun 26, 2011 8:10 pm

Bas schreef:Ik heb van de week wel een van de verhalen gelezen die je me hebt aangeraden (in pocket 165). Dat was geen onaardig verhaal! De motieven van Dagobert en Brigitta waren goed. Ik vond de fascinatie voor de chihuahua's iets te ver doorgezet, maar het plot was goed.

Deze positieve feedback vind ik leuk om te lezen! Ik hoop dat de andere verhalen je ook bevallen. :)

Bas schreef:Persoonlijk heb ik niets tegen het verschijnen van Brigitta in verhalen wanneer dit voor het plot logisch is. Maar ja, (daar gaan we weer), ik heb daar niet het eindoordeel over.

Jammer. Hebben jullie over pagina's 'Mickey lost 't op!' (Otto van Drakenstein, Humfrie Bogaard) en 'Dat zoeken we op!' (Diederik) wel zelf het eindoordeel of moet dat ook eerst langs Thom?
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ferdi F » ma jun 27, 2011 9:57 pm

Ui schreef:Dank je! Ui zal morgen even telefoneren, voor de zekerheid. (snif)
Een week levertijd geeft niet. Wel jammer dat dit exemplaar niet gesigneerd is door Ferdi. (snotter)

Als je daar echt waarde aan hecht, mag je 'm opsturen naar Sanoma. Dan beloof ik dat ik een mooi krabbeltje zet. Ferdi is heus niet de kwaadste, hoor! :)
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jun 27, 2011 10:00 pm

Ferdi F schreef:
Ui schreef:Dank je! Ui zal morgen even telefoneren, voor de zekerheid. (snif)
Een week levertijd geeft niet. Wel jammer dat dit exemplaar niet gesigneerd is door Ferdi. (snotter)

Als je daar echt waarde aan hecht, mag je 'm opsturen naar Sanoma. Dan beloof ik dat ik een mooi krabbeltje zet. Ferdi is heus niet de kwaadste, hoor! :)

Doen Ui! doen Ui!

en laat je dan hier even een foto er van zien?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » ma jun 27, 2011 10:16 pm

Ferdi F schreef:[Dubbelpocket 40] Als je daar echt waarde aan hecht, mag je 'm opsturen naar Sanoma. Dan beloof ik dat ik een mooi krabbeltje zet. Ferdi is heus niet de kwaadste, hoor! :)

Dat is ontzettend lief van je, maar het punt is: Ui heeft deze pocket niet! Sanoma weigert de pocket los te verkopen. De klantenservice verwees door naar de Roepredactie. Misschien dat die wat kon regelen, werd geopperd. Dus hier zit Ui nu te snikken. (snotter)
Ui heeft de ECI nog niet geprobeerd en vindt zo'n omweg een beetje jammer. Is het mogelijk dat Ui de pocket toch gewoon via Sanoma bestelt?

Bas verwachtte de pocket binnenkort op Bol.com. Maar op de vraag of dit echt gaat gebeuren, heeft Ui vooralsnog geen antwoord. (snik) (snik)

Ui wil gewoon graag dat Diederik-verhaal lezen, waar Ferdi zich voor heeft ingespannen. Maar alles zit tegen! Is er dan niemand bij Sanoma die kan helpen? (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron