Tim Artz

Re: Tim Artz

Berichtdoor Robb_K » zo jun 08, 2014 11:21 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik vind het verhaal wel grappig. Ik vind Tim's tekenstijl duidelijk gevorderd vergeleken met zijn vorige gepubliceerde verhalen! Klasse!


Dank je wel. En Tim's tekenwerk schijnt beter elke dag.
Laatst bijgewerkt door Robb_K op zo jun 08, 2014 11:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Tim Artz

Berichtdoor Robb_K » zo jun 08, 2014 11:35 pm

Hidde schreef:Dan ga ik maar direct naar de winkel! :D


Ik ben van plan om Bul Super (in Delft) te bezoeken op zaterdag, 14 juni (samen met Disney Comics Indexer Harry Fluks). Als je wilt me daar ontmoeten, ik zal teken je boek. Als ja, stuur me aan een e-mail. Mijn adres is: robbklein@yahoo.com

Zoals je wellicht weet, ik denk je tekening erg goed is.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Tim Artz

Berichtdoor Michiel Q » ma jun 09, 2014 12:19 am

Robb_K schreef:Deze verhaal is oorspronkelijk uit 1990, en ik heb te horen gekregen voor 25 jaar, dat Gijs niet kunnen hebben een vriendin, want dat gaat tegen zijn karakter. Ik kreeg te horen dat we alleen maar kunnen maken hem gulzig begeren voedsel, of proberen om het werk (lui) te vermijden.

:rolleyes: Wat een flauwekul, zeg. Maximaal twee karaktertrekken per personage, anders wordt 't te ingewikkeld, hoor! Dus Willie Wortel kan geen vriendinnetje krijgen, want die is al uitvinder. De Boze Wolf óók niet, want die zit al achter de biggen aan. Nauwelijks is Oom Thom met pensioen of 't éne na 't andere taboe sneuvelt. Grappig is dat. :lol:

Zie ook: http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... ltje.dhtml

- Interview uit 1999 met Oom Thom in Trouw. Roep klaagt dat lezers zich afvragen of Gijs Gans soms homo is. Tja, daar heb je 't zelf naar gemaakt met die malle regeltjes, Thom. Niet dat je homofobe lezers een plezier moet doen, overigens.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Tim Artz

Berichtdoor Robb_K » ma jun 09, 2014 12:49 am

Michiel Q schreef:
Robb_K schreef:Deze verhaal is oorspronkelijk uit 1990, en ik heb te horen gekregen voor 25 jaar, dat Gijs niet kunnen hebben een vriendin, want dat gaat tegen zijn karakter. Ik kreeg te horen dat we alleen maar kunnen maken hem gulzig begeren voedsel, of proberen om het werk (lui) te vermijden.

:rolleyes: Wat een flauwekul, zeg. Maximaal twee karaktertrekken per personage, anders wordt 't te ingewikkeld, hoor! Dus Willie Wortel kan geen vriendinnetje krijgen, want die is al uitvinder. De Boze Wolf óók niet, want die zit al achter de biggen aan. Nauwelijks is Oom Thom met pensioen of 't éne na 't andere taboe sneuvelt. Grappig is dat. :lol:

Zie ook: http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... ltje.dhtml

- Interview uit 1999 met Oom Thom in Trouw. Roep klaagt dat lezers zich afvragen of Gijs Gans soms homo is. Tja, daar heb je 't zelf naar gemaakt met die malle regeltjes, Thom. Niet dat je homofobe lezers een plezier moet doen, overigens.


Ja inderdaad! Ik heb ook een Willie Wortel verhaal dat ik schreef in 1992, waarin hij verliefd wordt op een vrouwelijke uitvinder, en probeert om verkering met haar. Een van de beste Nederlandse tekenaars had gezegd dat hij wilt nu deze verhaal tekenen. En ik heb ook geschreven een verhaal met Oom Dagobert vertrouwd met een gemeen vrouw (een nieuwe Disney personage).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Tim Artz

Berichtdoor Jop Duck » di jun 19, 2018 6:36 am

Wat wil die vrouw?
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron