Vragen aan redactie-leden

Berichtdoor kwok » wo maart 31, 2010 8:02 pm

DuckBoy schreef:XD bestaat over een tijdje niet meer!

hoezo???????? XD


Ja Ja


het is morgen 1 april.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor DD » wo maart 31, 2010 8:34 pm

Als Disney niet maar bestaat, heeft dat niet alleen gevolgen voor de (Nederlandse) Donald Duck maar voor alle Disneybladen over de hele wereld. Zie:

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopi ... 789#p22789
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Otto » do apr 01, 2010 1:19 am

DD schreef:Als Disney niet maar bestaat, heeft dat niet alleen gevolgen voor de (Nederlandse) Donald Duck maar voor alle Disneybladen over de hele wereld. Zie:

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopi ... 789#p22789

diepe zucht... houd 't dan tenminste bij één topic.....
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do apr 01, 2010 5:21 pm

DuckBoy schreef:XD bestaat over een tijdje niet meer!

Dat betekent toch niet dat ik een vraag kan stellen over XD? Als dat hele gedoe met Disney niet waar is, blijft XD gewoon bestaan en het weekblad ook.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DuckBoy » do apr 01, 2010 6:44 pm

maar het is waar!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Dubbelduck » do apr 01, 2010 6:45 pm

DuckBoy schreef:maar het is waar!

Ik vrees toch echt van wel.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DuckBoy » do apr 01, 2010 6:46 pm

Ik heb nog genoeg plezier aan andere strips, maar het is toch een groot verlies....
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Ei » vr apr 02, 2010 12:58 pm

Zullen we on-topic blijven? Hoe minder vragen in dit topic, hoe begrijpelijker dat redacteurs niet meer reageren.

DuckBoy schreef:Dubbelduck is wil niet zeikerig doen, Maar Ferdi en andere redactieleden hebben al miljoenen keren gezegd als de pockets hier niet worden samengesteld. Hun weten dus waarschijnlijk ook niet of dubbelduck verhalen verder nog gaan verschijnen

Ei heeft op McDrake van een redacteur (Ferdi?) begrepen dat de Roep-redactie wel de samenstellingen kiest. Zodoende heeft de Roep-redactie wel degelijk zicht en invloed op wat in de Nederlandse pockets verschijnt.

Over vragen gesproken:
Waar is Ferdi gebleven? Hebben Ferdi en andere redacteurs eigenlijk wel zin in dit topic? Eerlijk zeggen!
En waarom reageert men nooit op 'Het algemene Disney-verhalen verzoek topic'? Dat is opgericht naar voorbeeld van een forum in Duitsland, waar de Duitse redactie (volgens Rubberduck) zichtbare interesse heeft in verzoeken van lezers. Maakt zo'n topic in Nederland geen kans?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Dubbelduck » vr apr 02, 2010 1:12 pm

Ferdi was net online, maar nu opeens niet meer.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » vr apr 02, 2010 5:46 pm

Dubbelduck schreef:-Ik vind het zeer leuk dat er in pocket 172 weer een Dubbelduck verhaal stond. Worden Missione Cuore termico en Cacciatori e prede ook nog gepubliceerd? Als dat zo is, in welke pocket(s)?

Hierop weet ik zelf inmiddels al het antwoord. Missione Cuore termico begint in pocket 173 en gaat vermoedelijk tot en met pocket 176, want het zijn vier delen. Over Cacciatori e prede weet ik helaas nog niets.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » wo apr 14, 2010 5:51 pm

Door alle posts tussendoor is het misschien moeilijk om te kijken welke vragen er wel en welke er niet beantwoord zijn. Daarom hier nog even de onbeantwoorde vragen:

Van Duckfan van Down Under
-Worden alle "Miljoenen van Oom Dagobert" in de komende pockets afgedrukt? Ik weet dat jullie het herdrukken van het buitenland, maar jullie liggen al wat vooruit. Tot hoever staat het al vast?
-Pocket 172: Ik zie voorin, voor het eerste verhaal de pocketrugtekening. Maar onder de laatste pocket (174 blijkbaar!) staat 1/2. Wat zou dat zijn?
-Hoe wordt de Big Fun van dit jaar? Zoals vorig jaar, of weer iets anders?
-Komen er nog meer YouTube filmpjes?

Van Dubbelduck
-Is de inhoud van Beste verhalen 135 al samengesteld? Indien ja, welke verhalen staan erin? Indien nee, wanneer wordt die samengesteld?
-Op Inducks zag ik een aantal opvallende Nederlandse verhalen van dit jaar. Alleereerst een Superdonald verhaal. Verder zag ik ook 5 verhalen van Kronk, het hulpje van Yzma in de film Keizer Kuzco. Ik vermoed dat deze verhalen bedoeld zijn voor het XD magazine. Is dat correct?
-Komt er dit jaar een keer bij de Donald Duck een mini XD als bijlage? Het zou een goede manier zijn om de lezers kennis te laten maken met het blad XD.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 14, 2010 8:52 pm

Een nieuwe: Gaan jullie voor XD ook Phineas and Ferb verhalen maken? Die waren er pas na Disney Adventures. Weetje: het laatste nummer gaat over High School Musical 2, die in premiere ging net voor "Rollercoaster", de P&F pilot. Sterker nog, volgens mij was het zo dat die kwam tussen 2 reclames en toen weer verder gingen met de film.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 14, 2010 8:54 pm

Trouwens Dubbelduck, als je echt antwoord wilt, kun je ook op Inducks een prive bericht versturen naar users ferdidelerium of basboompje. Ik weet alleen niet of dat ze dat zo leuk vinden. Maar je weet wel, net zoals onze scans-discussie.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ferdi F » wo apr 14, 2010 11:17 pm

Dubbelduck schreef:Van Duckfan van Down Under
-Worden alle "Miljoenen van Oom Dagobert" in de komende pockets afgedrukt? Ik weet dat jullie het herdrukken van het buitenland, maar jullie liggen al wat vooruit. Tot hoever staat het al vast?

Vooralsnog wel, ja.

Dubbelduck schreef:]-Pocket 172: Ik zie voorin, voor het eerste verhaal de pocketrugtekening. Maar onder de laatste pocket (174 blijkbaar!) staat 1/2. Wat zou dat zijn?

Er komt een extra pocket die het nummer 174 1/2 meekrijgt. Vanaf 175 start de nieuwe rugtekening.

Dubbelduck schreef:-Hoe wordt de Big Fun van dit jaar? Zoals vorig jaar, of weer iets anders?

Er staan Ducktales en Rescue Ranger strips in, maar ook wat gewone Donald Duck en Dagobert verhalen. Ook twee Mickey's van Gottfredson. Voor de rest, laat je maar verrassen!

Dubbelduck schreef:-Komen er nog meer YouTube filmpjes?

Het was voor mij ook een verrassing dat er een youtube fillmpje was. Ik heb dus ook geen idee of er nog meer komen. Volgens mij was dit gewoon speciaal gedaan omdat de glossy 'Donald' genomineerd was voor een Sanoma Awarrd.

Dubbelduck schreef:-Is de inhoud van Beste verhalen 135 al samengesteld? Indien ja, welke verhalen staan erin? Indien nee, wanneer wordt die samengesteld?

Nee, maar wel binnenkort. Ik weet ook nog geen titel.

Dubbelduck schreef:-Op Inducks zag ik een aantal opvallende Nederlandse verhalen van dit jaar. Alleereerst een Superdonald verhaal. Verder zag ik ook 5 verhalen van Kronk, het hulpje van Yzma in de film Keizer Kuzco. Ik vermoed dat deze verhalen bedoeld zijn voor het XD magazine. Is dat correct?

Dat klopt.

Dubbelduck schreef:-Komt er dit jaar een keer bij de Donald Duck een mini XD als bijlage? Het zou een goede manier zijn om de lezers kennis te laten maken met het blad XD.

Geen idee, maar wel een leuk idee. Wie weet...
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor Ei » do apr 15, 2010 5:53 pm

Vragen n.a.v. informatie in het topic 'Somewhere in Nowhere':
2010-02-27 20:25:36, Ferdi F schreef:Thom is namelijk wel gecharmeerd van Pat Block en heeft bijna hemel en aarde moeten bewegen om aan sommige verhalen te komen. Aangezien Block vooral voor de Amerikaanse uitgevers heeft gewerkt, was het moeilijk om sommige verhalen nog ergens te bestellen.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=22032#p22032


- Heeft het stoppen van Gladstone/Gemstone als gevolg, dat hun archieven nu onbereikbaar zijn?
- Hoe zit het met verhalen uit de Western-tijd? Hoe worden die besteld?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten