Vragen aan redactie-leden

Berichtdoor kwok » za maart 06, 2010 6:07 pm

Weer 2 vraagjes. Wie heeft de tekenaar van ga uitgekozen want hij tekent echt slecht. En waarom krijgen de belgen geen miniboekje?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Otto » zo maart 07, 2010 10:44 pm

gaan jullie Dragon Lords (Tekst: Byron Erickson Schetsen: Giorgio Cavazzano) eigenlijk ooit nog uitbrengen in Nederland??? Ik wil dit verhaal al heel lang lezen. Het liefst natuurlijk gewoon in het nederlands, maar als jullie hem voorlopig niet publiceren dan denk ik dat ik hem maar uit Duitsland bestel ofzo.....
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma maart 08, 2010 6:08 pm

Otto schreef:gaan jullie Dragon Lords (Tekst: Byron Erickson Schetsen: Giorgio Cavazzano) eigenlijk ooit nog uitbrengen in Nederland??? Ik wil dit verhaal al heel lang lezen. Het liefst natuurlijk gewoon in het nederlands, maar als jullie hem voorlopig niet publiceren dan denk ik dat ik hem maar uit Duitsland bestel ofzo.....

Als je Engels kan, kun je ook de Amerikaanse uitgave bestellen. Dit is de link: http://coa.inducks.org/issue.php?c=us/WOTD++1
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Otto » ma maart 08, 2010 7:17 pm

Dubbelduck schreef:
Otto schreef:gaan jullie Dragon Lords (Tekst: Byron Erickson Schetsen: Giorgio Cavazzano) eigenlijk ooit nog uitbrengen in Nederland??? Ik wil dit verhaal al heel lang lezen. Het liefst natuurlijk gewoon in het nederlands, maar als jullie hem voorlopig niet publiceren dan denk ik dat ik hem maar uit Duitsland bestel ofzo.....

Als je Engels kan, kun je ook de Amerikaanse uitgave bestellen. Dit is de link: http://coa.inducks.org/issue.php?c=us/WOTD++1

ik kan engels... alleen mijn duits is eigenlijk bijna gelijk aan het nederlands... dat kan ik lezen zonder er bewust bij na te hoeven denken, en met engels moet ik het nog wel eens in mijn hoofd gaan vertalen... ;) Maar mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar het nederlands, als het even kan... dan kunnen mn nichtjes het ook lezen tenminste... :D
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 08, 2010 7:45 pm

Afbeelding
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma maart 08, 2010 8:11 pm


Leuk plaatje.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 08, 2010 8:50 pm

Oei! Ik dacht dat dat McDuck Menu was! Mijn excuses, Otto!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Appie Aap » vr maart 12, 2010 11:45 pm

Worden de Donald Duck Pockets uit de eerste en tweede reeks ooit nog eens volledig in kleur herdrukt?
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor DuckBoy » za maart 13, 2010 4:18 pm

Appie Aap schreef:Worden de Donald Duck Pockets uit de eerste en tweede reeks ooit nog eens volledig in kleur herdrukt?

ik ben bang dat je daar niet op hoeft te rekenen
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor DuckBoy » za maart 13, 2010 8:04 pm

Ferdi,

Wat vinden jullie van het kerstverhaal op scenario van Jonker die Mcduck Menu nu tekend? Is er een kans dat het verhaal ooit in de dd zal gaan verschijnen?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo maart 14, 2010 1:38 pm

Ferdi, waar ben je gebleven?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwok » zo maart 14, 2010 2:11 pm

hij is wel is online hoor dat zie ik onderaan.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Ferdi F » ma maart 15, 2010 11:36 pm

Michiel P schreef:Het Levensverhaal wordt niet herdrukt, maar er is wel veel vraag naar. Die albums worden tweedehands steeds duurder. Er was nog een Amerikaanse uitgave, maar die wordt ook niet herdrukt, nu Gemstone gestopt is.

Volgens mij is het een goed idee om de reguliere hoofdstukken (dus OD 53 t/m 57) te herdrukken in een goedkope bundeling, à la het Vakantieboek of de Jubileum-albums. Zo hebben ze dat in Frankrijk ook gedaan.

De Dagobert-albums liepen op een gegeven moment niet erg goed meer en daarom zijn we met die reeks gestopt. En daarom worden ze momenteel ook niet meer herdrukt.
We krijgen wel regelmatig vragen in de oom Donald-mailbox over de levensverhalen van oom Dagobert. Ik denk dat we in de toekomst deze nog wel een keer zullen herdrukken, maar ik weet nog niet in welke vorm.
De boeken van Gemstone heb ik zelf in de kast staan en die zijn erg mooi uitgegeven. Zoiets lijkt mij voor de Nederlandse markt ook wel wat.

Kwok schreef:Wie heeft de tekenaar van ga uitgekozen want hij tekent echt slecht.

Bedoel je wie de tekenaars selecteert voor de Grappigste Avonturen? Dat is Thom.
Ik neem aan dat je het laatste album met verhalen van Pier Lorenzo de Vita bedoelt? Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. Hij is persoonlijk niet mijn favoriet, maar wel een van de bekendere klassieke Italiaanse tekenaars uit Italië.

Kwok schreef:En waarom krijgen de belgen geen miniboekje?

Geen idee.

Otto schreef:gaan jullie Dragon Lords (Tekst: Byron Erickson Schetsen: Giorgio Cavazzano) eigenlijk ooit nog uitbrengen in Nederland??? Ik wil dit verhaal al heel lang lezen. Het liefst natuurlijk gewoon in het nederlands, maar als jullie hem voorlopig niet publiceren dan denk ik dat ik hem maar uit Duitsland bestel ofzo.....

Misschien...

Appie Aap schreef:Worden de Donald Duck Pockets uit de eerste en tweede reeks ooit nog eens volledig in kleur herdrukt?

Nee, daar zijn geen plannen voor. Ik denk dat er op het moment ook wel voldoende pockets verschijnen... Bovendien zijn de pockets een co-productie met andere landen, dus daar zijn we ook afhankelijk van.

Duckboy schreef:Wat vinden jullie van het kerstverhaal op scenario van Jonker die Mcduck Menu nu tekend? Is er een kans dat het verhaal ooit in de dd zal gaan verschijnen?

Ik vind de tekeningen van McDuck Menu erg leuk. De bezwaren die er waren zijn dan ook gebaseerd op het scenario en niet op zijn tekenwerk. Ik weet niet precies wat die bezwaren zijn, maar ik heb al wel eens gereageerd op wat ik denk dat die bezwaren zouden kúnnen zijn. Ei, is het verhaal helemaal afgekeurd of kreeg Frank Jonker nog wijzigingen door waarmee het verhaal wellicht wel aangekocht zou worden?
Overigens is dit onderwerp al vele malen besproken in verschillende topics. Ik zou daar even kijken als je een beter antwoord op je vraag wil hebben.
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di maart 16, 2010 7:28 pm

Ferdi F schreef:De boeken van Gemstone heb ik zelf in de kast staan en die zijn erg mooi uitgegeven. Zoiets lijkt mij voor de Nederlandse markt ook wel wat.

Die heb ik ook. Het eerste deel, zit dat bij jou nog helemaal goed? Bij mij is de lijm erg slecht, zit de kaft er gewoon los op en zijn verschillende pagina's van deel 8 (Klondike) ook los. En ik heb 'm zeker niet stukgelezen! Nee, alleen 1 of 2 keer helemaal.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Appie Aap » di maart 16, 2010 7:35 pm

Duckfan van Down Under schreef:
Ferdi F schreef:De boeken van Gemstone heb ik zelf in de kast staan en die zijn erg mooi uitgegeven. Zoiets lijkt mij voor de Nederlandse markt ook wel wat.

Die heb ik ook. Het eerste deel, zit dat bij jou nog helemaal goed? Bij mij is de lijm erg slecht, zit de kaft er gewoon los op en zijn verschillende pagina's van deel 8 (Klondike) ook los. En ik heb 'm zeker niet stukgelezen! Nee, alleen 1 of 2 keer helemaal.

Inderdaad! Bij het eerste deel is bij mij de kaft er ook veel te snel afgegaan. :( Bij deel twee is dit niet het geval. Misschien ook omdat die dunner is?
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron