Vragen aan redactie-leden

Berichtdoor DuckBoy » di maart 16, 2010 9:40 pm

Ferdi F schreef:Overigens is dit onderwerp al vele malen besproken in verschillende topics. Ik zou daar even kijken als je een beter antwoord op je vraag wil hebben.

Ik heb geen zin om die eeuwige discussie tussen EI en Rocker (rubber) duck nog een keer te lezen
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Daniel73 » do maart 25, 2010 6:58 pm

Ferdi F schreef:
Duckboy schreef:Wat vinden jullie van het kerstverhaal op scenario van Jonker die Mcduck Menu nu tekend? Is er een kans dat het verhaal ooit in de dd zal gaan verschijnen?

Ik vind de tekeningen van McDuck Menu erg leuk. De bezwaren die er waren zijn dan ook gebaseerd op het scenario en niet op zijn tekenwerk. Ik weet niet precies wat die bezwaren zijn, maar ik heb al wel eens gereageerd op wat ik denk dat die bezwaren zouden kúnnen zijn. Ei, is het verhaal helemaal afgekeurd of kreeg Frank Jonker nog wijzigingen door waarmee het verhaal wellicht wel aangekocht zou worden?

Ei heeft dit reeds uitgebreid geantwoord, in het topic 'Kerstbabysitter, een afgekeurd verhaal van Jonker'.
Zie: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=22097#p22097 (2010-02-28 17:23:11)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do maart 25, 2010 7:46 pm

Worden alle "Miljoenen van Oom Dagobert" in de komende pockets afgedrukt? Ik weet dat jullie het herdrukken van het buitenland, maar jullie liggen al wat vooruit. Tot hoever staat het al vast?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do maart 25, 2010 7:52 pm

Uit het topic van pocket 172:
Duckfan van Down Under schreef:Ik zie voorin, voor het eerste verhaal de pocketrugtekening. Maar onder de laatste pocket (174 blijkbaar!) staat 1/2. Wat zou dat zijn?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do maart 25, 2010 8:01 pm

Duckfan van Down Under schreef:Worden alle "Miljoenen van Oom Dagobert" in de komende pockets afgedrukt? Ik weet dat jullie het herdrukken van het buitenland, maar jullie liggen al wat vooruit. Tot hoever staat het al vast?

Vandaag is het derde miljoen in pocket 172 gepubliceerd, dus ik denk dat het de serie doorgaat totdat die klaar is. Als het goed is wordt deel 10, het laatste deel, in pocket 179 gepubliceerd, één pocket voor de kerstpocket. Ik heb het volgens mij al eens op een topic gezegd, maar de eerste en de één na laatste Duitse pocket worden in Nederland in de laatste Dubbelpocket (dit jaar 39) gepubliceerd. In dit jaar zijn dat LTB 398 en (waarschijnlijk) LTB 409. Het toeval wil, dat de miljoenen van oom Dagobert in LTB 399 tot en met 408 worden gepubliceerd (als het goed is!). We hebben dus dit jaar geen delen van een serie die later verschijnen in een dubbelpocket. Vorig jaar was dat wel zo, namelijk met het "grote" Dubbelduck verhaal. Deel 1 werd gepubliceerd in pocket 157 (december 2008), deel 2 in dubbelpocket 35 (december 2009), deel 3 in pocket 158 (januari 2009) en deel 4 in pocket 159 (februari 2009).

Duckfan van Down Under schreef:Uit het topic van pocket 172:
Duckfan van Down Under schreef:Ik zie voorin, voor het eerste verhaal de pocketrugtekening. Maar onder de laatste pocket (174 blijkbaar!) staat 1/2. Wat zou dat zijn?


Er staat onder de rugtekening twee keer 174. Onder de laatste staat inderdaad 1/2, maar ik heb geen idee wat dat betekent. Ik zou haast zeggen dat er een pocket 174 1/2 uitkomt, maar ik denk niet dat dat waar is. Ik denk eerder dat het een fout is van de drukker.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do maart 25, 2010 9:13 pm

Dubbelduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Uit het topic van pocket 172:
Duckfan van Down Under schreef:Ik zie voorin, voor het eerste verhaal de pocketrugtekening. Maar onder de laatste pocket (174 blijkbaar!) staat 1/2. Wat zou dat zijn?


Er staat onder de rugtekening twee keer 174. Onder de laatste staat inderdaad 1/2, maar ik heb geen idee wat dat betekent. Ik zou haast zeggen dat er een pocket 174 1/2 uitkomt, maar ik denk niet dat dat waar is. Ik denk eerder dat het een fout is van de drukker.

Misschien is gewoon op 174 de helft en de helft van de nieuwe. Hoe dan ook, ik heb ook graag een bevestigend antwoord van Ferdi.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr maart 26, 2010 5:20 pm

Hoe wordt de Big Fun van dit jaar? Zoals vorig jaar, of weer iets anders?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr maart 26, 2010 6:15 pm

In een ander topic hoorde ik van Ferdi wel iets over dat er ditmaal minder verhalen vanuit de tekenfilmseries (DuckTales, Darkwing Duck, Rescue Rangers enzo) in zouden staan...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » vr maart 26, 2010 6:29 pm

-Is de inhoud van Beste verhalen 135 al samengesteld? Indien ja, welke verhalen staan erin? Indien nee, wanneer wordt die samengesteld?
-Ik vind het zeer leuk dat er in pocket 172 weer een Dubbelduck verhaal stond. Worden Missione Cuore termico en Cacciatori e prede ook nog gepubliceerd? Als dat zo is, in welke pocket(s)?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr maart 26, 2010 7:16 pm

Dubbelduck is wil niet zeikerig doen, Maar Ferdi en andere redactieleden hebben al miljoenen keren gezegd als de pockets hier niet worden samengesteld. Hun weten dus waarschijnlijk ook niet of dubbelduck verhalen verder nog gaan verschijnen
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor DD » vr maart 26, 2010 7:37 pm

Ik denk dat Dubbelduck wel weet dat de inhoud van Pockets in het buitenland wordt samengesteld maar misschien gaat hij er van uit dat de Redactie misschien weet wát het buitenland heeft samengesteld voor de toekomst.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dubbelduck » vr maart 26, 2010 7:46 pm

DD schreef:Ik denk dat Dubbelduck wel weet dat de inhoud van Pockets in het buitenland wordt samengesteld maar misschien gaat hij er van uit dat de Redactie misschien weet wát het buitenland heeft samengesteld voor de toekomst.

DD heeft gelijk.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo maart 31, 2010 5:21 pm

Komen er nog meer YouTube filmpjes?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » wo maart 31, 2010 6:29 pm

Op Inducks zag ik een aantal opvallende Nederlandse verhalen van dit jaar. Alleereerst een Superdonald verhaal. Verder zag ik ook 5 verhalen van Kronk, het hulpje van Yzma in de film Keizer Kuzco. Ik vermoed dat deze verhalen bedoeld zijn voor het XD magazine. Is dat correct?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DuckBoy » wo maart 31, 2010 7:48 pm

XD bestaat over een tijdje niet meer!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron